W razie czego jakbyś musiał wymieniać alternator to ze swifta 1.0 i 1.3 zwykłego tak samo podchodzą i wcale KW mocy nie brakuje, wiem bo sam używałem i wszystko było ok.
jartechnology
@jartechnology
Najnowszy post utworzony przez jartechnology
-
RE: [Gti] Dwa pytania alternator, uszczelka kolektora
-
RE: Serwo hamulca z GTi do 8v ?
Serwo? Raczej pompa vacuum
-
RE: Serwo hamulca z GTi do 8v ?
Nie będzie problemu. Ale skoro już zmieniasz serwo to daj sobie serwo i pompe z suzuki Baleno bo ta pompa i to serwo montowane w swifcie to porażka - jest za słabe.
-
RE: zabezpieczenie nowych elementów blacharki
Żadna farba! Daj do ocynku! Nie jest to takie drogie.
-
RE: Średnica drążka kierownicy Swift GTI
Na każdy stabilizator przypadają dwie tuleje. Na przedni 2 większe, na tylny 2 mniejsze. Skoro znasz średnica stabilizatora przedniego to właśnie takie mają być 2 tuleje na ten stabilizator. Przychodzą one na niego symetrycznie w dwóch takich samych miejscach, po lewej i po prawej stronie podwozia.
-
RE: deska rozdzielcza przkładka
Zaczepy do przykręcenia deski na budę auta są inne. Ale skoro bierzesz się za przekładkę samodzielnie to pewnie z tym sobie poradzisz. Trochę kombinacji i dasz sobie z tym radę.
-
RE: Swift Mk4 1.3 spalanie ok9litrów
Jak jest klima włączona to silnik ma dodatkowy opór do pokonania ponieważ musi napędzać sprężarkę klimy, a że nie ma nic za darmo to idzie na to więcej paliwa. Może jak byś ściągnął pasek od klimy to byś się przekonał czy to z tego powodu.
-
RE: Suzuki Swift GTi - przywracamy go do nowości
Puszczanie dymka zaraz po odpaleniu i zarazem po jakimś dłuższym postoju tzn np cała noc to typowa oznaka zużycia uszczelniaczy zaworowych. Jeżeli sobie je wymienisz, to z tego co widzę to Twój silnik będzie jak nówka.
-
RE: zdejmowanie zbiornika paliwa
Ściągniecie baku to prosta sprawa. Wszystkie śruby mocujące masz na wierzchu. Druga osoba przyda się jednak, gdyż jak zluzujesz śruby to trzeba będzie troszkę pokombinować aby odpiąć przewody od baku które są pomiędzy bakiem a podłogą auta. Nie zapomnij też wcześniej odpiąć wtyczek od pompy paliwa które są pod kanapą. W skrócie: bułka z masłem.
-
RE: Stukanie na wyższych obrotach
No jeżeli zawęzić obszar rozmyślania nad skrzynią do tego, że jest używana prawie wyłącznie do jazdy po mieście to się zgodzę, że lepiej krótką z 1.0. Nie wiedziałem tego, że kolega tylko koło komina jeździ.