Problemy przy skręcaniu i obroty silnika
-
(...) mam podróbkę reduktora tomasseto identyczny więc która to śrubka ? ta od
góry ? trzeba ją wykręcić ?Witam.Moim zdaniem sprawdź wlot powietrza do silnika(zbyt duża dawka powietrza wtłaczanego w czasie jazdy może zubożyć mieszankę w efekcie czego silnik gaśnie)-miałem podobnie lecz przy Fordzie Scorpio(dostawał przez odklejoną uszczelkę pod reflektorem za dużo powietrza i w czasie wrzucenia go na luz silnik gasł).Wiem,że nie jest to reduktor tomasetto ale rozmieszczenie śrub praktycznie takie samo powodzenia
-
tz jesli chodzi o powietrze to mysle ze dzialo by się tez tak na benzynie .. i nie przy skrecie w lewo tylko ogolnie ... przy wrzuceniu na luz ... ustawienie reduktora załatwiło sprawe; ) ale dzieki i tak za fotke;)
-
tz jesli chodzi o powietrze
to mysle ze dzialo by się tez tak na benzynie .. i nie przy skrecie w lewo tylko ogolnie ...
przy wrzuceniu na luz ... ustawienie reduktora załatwiło sprawe; ) ale dzieki i tak za fotke;)Na benzynie może niekoniecznie.Gaz jest bardziej uczulony na zmianę stosunku powietrza (mówimy tu o instalacji standardowej bez wtrysku gazu).Najważniejsze że wszystko już gra
-
a może ktoś pstryknąć foto jakim urządzeniem regulował obroty. Ja niczego na razie nie mogę tam zmieścić
-
a może ktoś pstryknąć foto
jakim urządzeniem regulował obroty. Ja niczego na razie nie mogę tam zmieścićKolega obroty regulował na parowniku
-
aha... ośmieszyłem się
-
aha... ośmieszyłem się
Człowiek uczy się na błędach
-
tak tak na parowniku jeśli bedzie komus potrzebna fotka dokladna tego parownika Tomasetto to moge zrobic bo w sumie lekko skomplikowany... bylem ostatnio u gazownika ustawil mi tak ze tico dobrze chodzilo ale palilo 8 gazu ... teraz zrobielm to sam i pali 6,05 gazu i dalej jest mocne i nie zamula.. jeszcze tylko sprawdze teraz spalanie po tym regulowaniu zeby nie gasło
-
Ok więc tak fotki dalej nie mam ....
No to nie rozumiem, jak i o czym mam Ci dalej pisać oraz co doradzać... Wystarczyłaby fotka telefonem zrobiona lub chociaż krótki opis, jak ten wlot powietrza u Ciebie wygląda.
Zawracasz głowę po prostu, kolego. Niestety, nie wróżymy z fusów. Spodziewasz się dobrych, konkretnych odpowiedzi - postaraj się też o konkrety.Sprawdziłem, na benzynie nic takiego się nie dzieje tylko na lpg...
... co potwierdzałoby moje przypuszczenia.
usztywniłem reduktor bo myslalem ze moze sie jakos
przechyla, ale nie toCzy ktoś pisał Ci o źle umocowanym parowniku?
mam podróbkę reduktora tomasseto identyczny więc która to śrubka ? ta od
góry ? trzeba ją wykręcić ?Chciałem poradzić wyeliminowanie najpierw najprostszych możliwych przyczyn. Wolisz jednak ryzykować rozregulowanie instalacji...
-
wykrecilem obrót tą srubke od
góry i teraz juz bajka nie gasnieŻyczę poprawnych osiągów i niskiego spalania...
-
tz jesli chodzi o powietrze
to mysle ze dzialo by się tez tak na benzynie .. i nie przy skrecie w lewo tylko ogolnie ...To jesteś w błędzie.
Zrób prosty test: podczas pracy silnika na LPG dmuchnij po prostu ustami we wlot powietrza i zrób to samo podczas pracy na benzynie. Potem zatkaj ręką wlot powietrza w obydwu sytuacjach. Zwróć uwagę na efekty i spróbuj wyciągnąć wnioski. -
Jeśli chodzi o to zdjęcie to nawet nie mam czasu bo święta rodzina itp. Krótki opis wygląda to tak, że ściągnięty jest ten wąż co idzie do nadkola i jest ta sama króciutka gumka.
-
Jeśli chodzi o to zdjęcie to
nawet nie mam czasu bo święta rodzina itp.Jak uważasz. W końcu to Ty masz problem z silnikiem.
Pytałeś, próbowałem pomóc.Krótki opis wygląda to tak, że ściągnięty jest ten
wąż co idzie do nadkola i jest ta sama króciutka gumka.Tego może się domyślić 8 na 10 użytkowników LPG w Tico. Właśnie chodzi o położenie tej gumki (znaczy kolanka bardziej).
-
Pytałeś, próbowałem pomóc.
I bardzo się z tego ciesze
A jeśli chodzi o gumke to skierowałem ją w dół, aby jak najwięcej zasysała zimnego powietrza Jutro cykne zdjęcie bo i tak bede zmieniał tylną belke to jakiś instruktaż może sie przyda