Problemy przy skręcaniu i obroty silnika
-
jasne tylko dopiero wrocilem do domu i teraz nie bardzo z czasem. Zachwile po sprawdzeniu oleju pojade i sprawdze czy jest tez tak na benzynie. A jesli chodzi tez o ten wlot powietrza do filtra to tam byla taka rura która wchodzila w nadkole a macher od gazu mi ją wyciagnal bo powiedział ze jest nie potrzebna ...
-
A jesli chodzi tez o ten wlot powietrza do filtra to tam byla
taka rura która wchodzila w nadkole a macher od gazu mi ją wyciagnal bo powiedział ze jest nie
potrzebna ...Daj fotkę...
-
Ok więc tak fotki dalej nie mam ....
Sprawdziłem, na benzynie nic takiego się nie dzieje tylko na lpg... usztywniłem reduktor bo myslalem ze moze sie jakos przechyla, ale nie to mam podróbkę reduktora tomasseto identyczny więc która to śrubka ? ta od góry ? trzeba ją wykręcić ? -
wykrecilem obrót tą srubke od góry i teraz juz bajka nie gasnie
-
(...) mam podróbkę reduktora tomasseto identyczny więc która to śrubka ? ta od
góry ? trzeba ją wykręcić ?Witam.Moim zdaniem sprawdź wlot powietrza do silnika(zbyt duża dawka powietrza wtłaczanego w czasie jazdy może zubożyć mieszankę w efekcie czego silnik gaśnie)-miałem podobnie lecz przy Fordzie Scorpio(dostawał przez odklejoną uszczelkę pod reflektorem za dużo powietrza i w czasie wrzucenia go na luz silnik gasł).Wiem,że nie jest to reduktor tomasetto ale rozmieszczenie śrub praktycznie takie samo powodzenia
-
tz jesli chodzi o powietrze to mysle ze dzialo by się tez tak na benzynie .. i nie przy skrecie w lewo tylko ogolnie ... przy wrzuceniu na luz ... ustawienie reduktora załatwiło sprawe; ) ale dzieki i tak za fotke;)
-
tz jesli chodzi o powietrze
to mysle ze dzialo by się tez tak na benzynie .. i nie przy skrecie w lewo tylko ogolnie ...
przy wrzuceniu na luz ... ustawienie reduktora załatwiło sprawe; ) ale dzieki i tak za fotke;)Na benzynie może niekoniecznie.Gaz jest bardziej uczulony na zmianę stosunku powietrza (mówimy tu o instalacji standardowej bez wtrysku gazu).Najważniejsze że wszystko już gra
-
a może ktoś pstryknąć foto jakim urządzeniem regulował obroty. Ja niczego na razie nie mogę tam zmieścić
-
a może ktoś pstryknąć foto
jakim urządzeniem regulował obroty. Ja niczego na razie nie mogę tam zmieścićKolega obroty regulował na parowniku
-
aha... ośmieszyłem się
-
aha... ośmieszyłem się
Człowiek uczy się na błędach
-
tak tak na parowniku jeśli bedzie komus potrzebna fotka dokladna tego parownika Tomasetto to moge zrobic bo w sumie lekko skomplikowany... bylem ostatnio u gazownika ustawil mi tak ze tico dobrze chodzilo ale palilo 8 gazu ... teraz zrobielm to sam i pali 6,05 gazu i dalej jest mocne i nie zamula.. jeszcze tylko sprawdze teraz spalanie po tym regulowaniu zeby nie gasło
-
Ok więc tak fotki dalej nie mam ....
No to nie rozumiem, jak i o czym mam Ci dalej pisać oraz co doradzać... Wystarczyłaby fotka telefonem zrobiona lub chociaż krótki opis, jak ten wlot powietrza u Ciebie wygląda.
Zawracasz głowę po prostu, kolego. Niestety, nie wróżymy z fusów. Spodziewasz się dobrych, konkretnych odpowiedzi - postaraj się też o konkrety.Sprawdziłem, na benzynie nic takiego się nie dzieje tylko na lpg...
... co potwierdzałoby moje przypuszczenia.
usztywniłem reduktor bo myslalem ze moze sie jakos
przechyla, ale nie toCzy ktoś pisał Ci o źle umocowanym parowniku?
mam podróbkę reduktora tomasseto identyczny więc która to śrubka ? ta od
góry ? trzeba ją wykręcić ?Chciałem poradzić wyeliminowanie najpierw najprostszych możliwych przyczyn. Wolisz jednak ryzykować rozregulowanie instalacji...
-
wykrecilem obrót tą srubke od
góry i teraz juz bajka nie gasnieŻyczę poprawnych osiągów i niskiego spalania...
-
tz jesli chodzi o powietrze
to mysle ze dzialo by się tez tak na benzynie .. i nie przy skrecie w lewo tylko ogolnie ...To jesteś w błędzie.
Zrób prosty test: podczas pracy silnika na LPG dmuchnij po prostu ustami we wlot powietrza i zrób to samo podczas pracy na benzynie. Potem zatkaj ręką wlot powietrza w obydwu sytuacjach. Zwróć uwagę na efekty i spróbuj wyciągnąć wnioski. -
Jeśli chodzi o to zdjęcie to nawet nie mam czasu bo święta rodzina itp. Krótki opis wygląda to tak, że ściągnięty jest ten wąż co idzie do nadkola i jest ta sama króciutka gumka.
-
Jeśli chodzi o to zdjęcie to
nawet nie mam czasu bo święta rodzina itp.Jak uważasz. W końcu to Ty masz problem z silnikiem.
Pytałeś, próbowałem pomóc.Krótki opis wygląda to tak, że ściągnięty jest ten
wąż co idzie do nadkola i jest ta sama króciutka gumka.Tego może się domyślić 8 na 10 użytkowników LPG w Tico. Właśnie chodzi o położenie tej gumki (znaczy kolanka bardziej).
-
Pytałeś, próbowałem pomóc.
I bardzo się z tego ciesze
A jeśli chodzi o gumke to skierowałem ją w dół, aby jak najwięcej zasysała zimnego powietrza Jutro cykne zdjęcie bo i tak bede zmieniał tylną belke to jakiś instruktaż może sie przyda