Problemy przy skręcaniu i obroty silnika
-
tz jesli chodzi o powietrze
to mysle ze dzialo by się tez tak na benzynie .. i nie przy skrecie w lewo tylko ogolnie ...To jesteś w błędzie.
Zrób prosty test: podczas pracy silnika na LPG dmuchnij po prostu ustami we wlot powietrza i zrób to samo podczas pracy na benzynie. Potem zatkaj ręką wlot powietrza w obydwu sytuacjach. Zwróć uwagę na efekty i spróbuj wyciągnąć wnioski. -
Jeśli chodzi o to zdjęcie to nawet nie mam czasu bo święta rodzina itp. Krótki opis wygląda to tak, że ściągnięty jest ten wąż co idzie do nadkola i jest ta sama króciutka gumka.
-
Jeśli chodzi o to zdjęcie to
nawet nie mam czasu bo święta rodzina itp.Jak uważasz. W końcu to Ty masz problem z silnikiem.
Pytałeś, próbowałem pomóc.Krótki opis wygląda to tak, że ściągnięty jest ten
wąż co idzie do nadkola i jest ta sama króciutka gumka.Tego może się domyślić 8 na 10 użytkowników LPG w Tico. Właśnie chodzi o położenie tej gumki (znaczy kolanka bardziej).
-
Pytałeś, próbowałem pomóc.
I bardzo się z tego ciesze
A jeśli chodzi o gumke to skierowałem ją w dół, aby jak najwięcej zasysała zimnego powietrza Jutro cykne zdjęcie bo i tak bede zmieniał tylną belke to jakiś instruktaż może sie przyda