Cieżarówki :]
-
napisał 12 lut 2007, 21:59 ostatnio edytowany przez zipek 11 paź 2016, 03:43
Z uwagi na oszczędności to może i unas właściciele firm transportowych tak by chcieli ale na
szczęście przepisy zabraniają jazdy z więcej jak jedną przyczepą (nie dotyczy ciągników
rolniczych przewożących płody rolne) lub ciągnikiem siodłowym z naczepą.Oczywiscie ze oszczednosc jest gigantyczna, jeden kierowca piec przyczep
tyle ze na jazde takim pociagiem to mozna pozwolic sobie po sawannie a nie po jednopasmowej autostradzie -
napisał 13 lut 2007, 15:21 ostatnio edytowany przez marek 11 paź 2016, 03:43
tyle ze na jazde takim pociagiem to mozna pozwolic sobie
po sawannie a nie po jednopasmowej autostradzieNo! Dużo miejsca potrzebuje! Ale tam na jednym ze zdjęć widać, że do zawrócenia potrzebuje nie aż tak wiele miejsca
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 lut 2007, 18:33 ostatnio edytowany przez bcn 11 paź 2016, 03:43
No! Dużo miejsca potrzebuje! Ale tam na jednym ze zdjęć
widać, że do zawrócenia potrzebuje nie aż tak wiele
miejscaciekaw jaka moc maja takie ciagniki. bo to chyba nie sa standardowe modele?
-
napisał 16 lut 2007, 06:38 ostatnio edytowany przez marek 11 paź 2016, 03:43
ciekaw jaka moc maja takie ciagniki. bo to chyba nie sa
standardowe modele?Chyba coś tak jak lokomotywa bo nie wyobrażam sobie ciągnięcia tylu przyczep przez np. Volvo
-
napisał 16 lut 2007, 07:43 ostatnio edytowany przez zipek 11 paź 2016, 03:43
Chyba coś tak jak lokomotywa bo nie wyobrażam sobie ciągnięcia tylu przyczep przez np. Volvo
volvo da rade tylko ze silnik to musi miec ze 1000 koni , no i pewnie ma ze 40 biegow
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 lut 2007, 09:55 ostatnio edytowany przez wojtek20 11 paź 2016, 03:43
komentarz do ostatniego zdjęcia...... Chciałbym mieć tyle paliwa ....
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 lut 2007, 15:56 ostatnio edytowany przez PiterK 11 paź 2016, 03:43
Chetnie zaplace 16 gr za kg cukru wiecej w zamian za swiety spokoj i nieponiszczone drogi...
-
napisał 19 lut 2007, 17:23 ostatnio edytowany przez zipek 11 paź 2016, 03:43
Chetnie zaplace 16 gr za kg cukru wiecej w zamian za swiety spokoj i nieponiszczone drogi...
a to co tiry zaczna latac jak zaplacisz 16 gr
pozatym 16 groszy bedzie dotyczylo wszystkich produktow i polproduktow wiec w skali miesiaca roku wyjdzie ladna sumka .....
-
napisał 19 lut 2007, 17:45 ostatnio edytowany przez marek 11 paź 2016, 03:43
a to co tiry zaczna latac jak zaplacisz 16 gr
pozatym 16 groszy bedzie dotyczylo wszystkich produktow
i polproduktow wiec w skali miesiaca roku wyjdzie
ladna sumka .....
To jest właśnie ciekawe w "naszym" kraju
Nic się nie opłaca. W europie zarabiają więcej, ceny są porównywalne i wszystko sie opłaca. Może to poprostu właściciele firm zarabiają mniej (mniejsze prowizje, marże)niż u nas. Odnoszę wrażenie, że nasi rodzimi biznesmeni wychodzą z założenia "ponas choćby potop" i muszą nachapać się dziś zamiast rozłożyć dochód firmy na lata i pokolenia
Ale może ja się nie znam -
Użytkownik archiwalnynapisał 20 lut 2007, 06:32 ostatnio edytowany przez kokeeno 11 paź 2016, 03:43
Coś w tym może być, bo obecnie większość dóbr jest DROŻSZYCH w PL niż w reszcie Europy (w tym prawie cała elektronika i część aut). Jedynie ceny wędlin i alkoholi są niższe, ale to też się zmienia...
To smutne, ale coraz częściej zaczynam mysleć o wyjeździe. Na stałe...
-
napisał 20 lut 2007, 15:54 ostatnio edytowany przez zipek 11 paź 2016, 03:43
To jest właśnie ciekawe w "naszym" kraju
Nic się nie opłaca. W europie zarabiają więcej, ceny są porównywalne i wszystko sie opłaca.
Może to poprostu właściciele firm zarabiają mniej (mniejsze prowizje, marże)niż u nas.
Odnoszę wrażenie, że nasi rodzimi biznesmeni wychodzą z założenia "ponas choćby potop" i
muszą nachapać się dziś zamiast rozłożyć dochód firmy na lata i pokolenia
Ale może ja się nie znamPiszac ladna sumka milaem na mysli nas konsumentow .....bo przeciez wlasciciele firm nie wezma tego kosztu na siebie .......
-
napisał 21 lut 2007, 07:36 ostatnio edytowany przez marek 11 paź 2016, 03:43
Piszac ladna sumka milaem na mysli nas konsumentow
.....bo przeciez wlasciciele firm nie wezma tego
kosztu na siebie .......No właśnie. Dla czego nie zrezygnują z części dochodu i nie dadzą zarobić swoim pracownikom Dla czego "ich" filozofia opiera się na "tu i teraz" a nie perspektywiczne myślenie o firmie, która będzie istniała przez pokolenia Tylko przy niskich (w miarę)prowizjach i własnych dochodach można myśleć o firmie w dalekiej przyszłości a nie nachapać się teraz bo może jutro firma padnie. Pewnie i tak padnie bo ludzie nie wyrobią. A kochane Państwo dobije właściciela. Jezu jakie tu wszystko jest chore a ja za stary aby emigrować
-
Użytkownik archiwalnynapisał 24 lut 2007, 18:18 ostatnio edytowany przez MOKRY 11 paź 2016, 03:43
No! Dużo miejsca potrzebuje! Ale tam na jednym ze zdjęć widać, że do zawrócenia potrzebuje nie
aż tak wiele miejscapisałem już wszystkie osie są skrętne/prowadzone
-
Użytkownik archiwalnynapisał 24 lut 2007, 18:20 ostatnio edytowany przez MOKRY 11 paź 2016, 03:43
Chyba coś tak jak lokomotywa bo nie wyobrażam sobie ciągnięcia tylu przyczep przez np. Volvo
a słyszałeś kiedyś o ciągniku balastowym ?
nie musi mieć 1000KM starczy 200
ale nie rozpędza sie wiecej jak 100km/h -
napisał 25 lut 2007, 13:24 ostatnio edytowany przez marek 11 paź 2016, 03:43
a słyszałeś kiedyś o ciągniku balastowym ?
nie musi mieć 1000KM starczy 200
ale nie rozpędza sie wiecej jak 100km/h
A słyszałem słyszałem
Kiedyś jeździły takie kwadratowe Tatry wożąc tzw. ponadgabaryty -
napisał 26 lut 2007, 15:30 ostatnio edytowany przez Tomash 11 paź 2016, 03:43
-
Użytkownik archiwalnynapisał 26 lut 2007, 22:46 ostatnio edytowany przez MOKRY 11 paź 2016, 03:43
A słyszałem słyszałem
Kiedyś jeździły takie kwadratowe Tatry wożąc tzw. ponadgabarytynawet opis jest
-
Użytkownik archiwalnynapisał 9 mar 2007, 19:05 ostatnio edytowany przez Bober 11 paź 2016, 03:43
Takie
nawet opis jestAle fura
-
napisał 24 cze 2007, 18:41 ostatnio edytowany przez zipek 11 paź 2016, 03:43
-
napisał 24 cze 2007, 18:44 ostatnio edytowany przez zipek 11 paź 2016, 03:43