Koszta ustawienia zbieżności i kłopoty z demontażem końcówki drążka
-
@barteu napisał w Koszta ustawienia zbieżności i kłopoty z demontażem końcówki drążka:
Taki np. trapez, mam z nim takie doświadczenie, że po podłożeniu cegły, zaczynając podnoszenie auta od momentu kiedy jest niemal całkowicie złożony, idzie bardzo ciężko, z nienaturalnie dużym oporem i tak właściwie do samego końca.
Te fabryczne trapezy są dobre wyłącznie do awaryjnej zmiany koła na drodze. Do częstszego używania przy naprawach lub sezonowych wymianach opon po prostu się nie nadają - szybko się gną, psują, mogą się przewrócić. Do robót garażowych - tylko coś solidniejszego, najlepiej hydraulicznego.
Posiadam też lewarek słupkowy, ale niestety nie takiej produkcji „jak kiedyś”, a dzisiejszy, byłby całkiem niezły ale ma słabą wysokość podnoszenia.
A ja trzymam jeszcze dwa ciężkie, stareńkie lewarki z lat 60-tych, od warszawy... Są niesprawne (brak oleju, uszczelnień) - ale kiedyś je rozbiorę i uruchomię. :-)
-
@leo może nie tak wiekowy, ale był kiedyś w domu taki z lat 70, zapamiętałem go jako naprawdę ciężkiego kloca :) Ogólnie z tymi słupkowymi podnośnikami to wydaje mi się być taki problem, że te mniejsze mają jednak nieco zbyt małą podstawę, przez co wydaje mi się, że też mogą być dosyć wywrotne. Co żaba, to żaba, dzięki temu, że ma kółka, może podnosić stabilnie dosyć wysoko, bo jest w stanie podążać za punktem podparcia auta, do tego ma fajną, dużą, stabilną i nierzadko też obrotową stopę, robota z tym jest bardzo przyjemna. Do korzystania częsteszego niż przy awaryjnej wymianie koła, naprawdę dobrze coś takiego mieć, bo szkoda czasu marnować na pierdoły w rodzaju szukania właściwej cegły, podparcia itp., człowiek się zirytuje zanim zacznie coś robić, a tu cyk i gotowe, auto w górze :) Muszę sobie coś takiego sprawić, dotychczas tak się na to czaiłem, bo właściwie tego nie potrzebowałem, ale teraz, to już są poważne plany :D
-
-
-
-
@BPX33 o kurde, wieści szybko się rozchodzą :D
-
Jestem ciekaw ile mnie będzie kosztować zbieżność po wymianie sworzni wahacza.
-
@Jaco napisał w Koszta ustawienia zbieżności i kłopoty z demontażem końcówki drążka:
Jestem ciekaw ile mnie będzie kosztować zbieżność po wymianie sworzni wahacza.
W Twoich okolicach? Stawiam na 50 zł.
-
@leo napisał w Koszta ustawienia zbieżności i kłopoty z demontażem końcówki drążka:
W Twoich okolicach? Stawiam na 50 zł.
No zdziwił byś się. Byłem zapytać i 100zl chcą.
-
@Jaco zapraszam do Grodziska w takim razie! ;) 50 zł i gotowe.
-
@BPX33 napisał w Koszta ustawienia zbieżności i kłopoty z demontażem końcówki drążka:
50 zł i gotowe.
A dasz na paliwo drugie 50zł ? :P
-
@Jaco przecież to będzie wycieczka krajoznawcza przy okazji, a Ty jeszcze chcesz, żeby Ci ktoś za to płacił... :P
-
@Jaco napisał w Koszta ustawienia zbieżności i kłopoty z demontażem końcówki drążka:
@leo napisał w Koszta ustawienia zbieżności i kłopoty z demontażem końcówki drążka:
W Twoich okolicach? Stawiam na 50 zł.
No zdziwił byś się. Byłem zapytać i 100zl chcą.
No to zdzierstwo w biały dzień.