[mk3 1.0 ] Parę pytań technicznych - silnik , sprzęgło itd.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 14 gru 2012, 10:57 ostatnio edytowany przez bendzji 11 lis 2016, 00:47
muszę podjechać do sklepu na miejscu i kupić te przewody do poldka i jeszcze starczy na nowe świece bo tez chyba wymienie bo wygląda na to że od nowości nie były wymieniane , przewody tez wyglądają na oryginały
-
Moderatornapisał 14 gru 2012, 11:07 ostatnio edytowany przez pacior 11 lis 2016, 00:47
muszę podjechać do
sklepu na miejscu i kupić te przewody do poldka i jeszcze starczy na nowe świece
bo tez chyba wymienie bo wygląda na to że od nowości nie były wymieniane , przewody
tez wyglądają na oryginałyjak denso to masz oryginały
-
napisał 15 gru 2012, 04:55 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 00:47
Świece weź NGK BPR6ES
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2012, 21:52 ostatnio edytowany przez bendzji 11 lis 2016, 00:47
Dziś w końcu Swift się poddał ledwo co dojechałem pod sklep motoryzacyjny , gasł poniżej 3 tyś obr - zakupione Świece NGK + przewody do Poloneza jakiejś firmy na S... ( takie były w sklepie ) + klucz do świec - zainwestowane 70 zł i autko wróciło do żywych
Po stanie świec stwierdziłem przerywanie na cylindrze od strony kopułki - świeca mokra i śmierdząca paliwem , na środkowym cylindrze świeca miała przerwę około 0,2 mm ale była sucha. Planuje jeszcze kontrolę kopułki i palca rozdzielacza.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2012, 22:20 ostatnio edytowany przez Krzemol1994 11 lis 2016, 00:47
Sentech? Mój mechanik twierdzi że syf, w necie różnie piszą. Ja się zdecydowałem na Bosche za 40zł. U kogoś były za krótkie, ja dostałem dobre.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2012, 22:36 ostatnio edytowany przez xq92x 11 lis 2016, 00:47
Sentech? Mój mechanik twierdzi że syf, w necie różnie piszą. Ja się zdecydowałem na Bosche za 40zł. U kogoś były za krótkie, ja dostałem dobre.
Ojciec jeździ Clio na Sentechach już ładnych paredziesiąt tysięcy i nie ma problemu, zależy jak się trafi
A ja kupiłem NGK, co sobie żałować...
Przedtem były Janmory i też tragedii nie było -
Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2012, 22:47 ostatnio edytowany przez Krzemol1994 11 lis 2016, 00:47
Też miałem kupić NGK, ale 100zł to "trochę" sporo...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2012, 22:50 ostatnio edytowany przez xq92x 11 lis 2016, 00:47
Wcale nie 100
NGK RC-LC1201Ale do litra droższe są chyba
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2012, 22:56 ostatnio edytowany przez Krzemol1994 11 lis 2016, 00:47
Ale ja mam wściekłą litrówkę, a tam nie widzę . Swoją drogą do litra przewód mniej, a drożej...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2012, 23:29 ostatnio edytowany przez bendzji 11 lis 2016, 00:47
Rzeczywiście Sentech - takie były na sklepie na stanie więc nie wybrzydzałem - auto jeździ i to najważniejsze
-
napisał 28 gru 2012, 07:50 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 00:47
Ale ja mam wściekłą
litrówkę, a tam nie widzę . Swoją drogą do litra przewód mniej, a drożej...Kupujesz do 4-cylindrówki i po prostu jednego nie zakładasz - prawda jakie to proste?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 29 kwi 2013, 19:50 ostatnio edytowany przez bendzji 11 lis 2016, 00:47
Swift przetrwał zimę i jeździ nadal , zrobione ponad 3 tyś km od listopada
Dziś ściągnąłem pasek od klimy ( i tak nie będę jej uruchamiał ) i to rzeczywiście huczało łożysko od kompresora klimy - oczywiście brak czynnika chłodzącego , po demontażu cisza
Niestety układ wydechowy zimy nie przetrwał i czeka mnie wymiana tłumika środkowego i końcowego.
Aha gdzie powinny być przyczepione sznurki od tylniej półki?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 29 kwi 2013, 19:59 ostatnio edytowany przez zubrowaty 11 lis 2016, 00:47
Aha gdzie powinny
być przyczepione sznurki od tylniej półki?Do klapy, są tam takie haczyki
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 kwi 2013, 08:17 ostatnio edytowany przez bendzji 11 lis 2016, 00:47
a jakieś zdjęcie bo ktoś te haczyki u mnie na złom chyba oddał
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 kwi 2013, 08:25 ostatnio edytowany przez zubrowaty 11 lis 2016, 00:47
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 kwi 2013, 09:17 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 00:47
Odejście od tematu
nauczmy się pisać poprawnie bo wszyscy tak piszą nieładnie
TYŁ = TYLNY, TYLNE, TYLNEJ, TYLNYCH ... jedyna forma gdy występuje połączenie NI to TYLNI
nie ma czegoś takiego jak tylnich, tylniej
-
Użytkownik archiwalnynapisał 30 kwi 2013, 12:35 ostatnio edytowany przez bendzji 11 lis 2016, 00:47
okej, okej hm...nie zwróciłem uwagi że mi FF podkreśla , ale najlepsze że mówiąc nie używam formy tylniej
dzięki zubrowaty co do tej blaszki , to chyba jakiś blachowkręt użyję
-
Użytkownik archiwalnynapisał 29 lis 2013, 20:26 ostatnio edytowany przez bendzji 11 lis 2016, 00:47
Swift żyje dalej - na przeglądzie wyszło że tylne lewe koło nie hamuje , bęben zalany płynem hamulcowym z cieknącego cylinderka , okładziny na wykończeniu , popękane przewody elastyczne , z przodu tarcze biły i już są poniżej 15 mm.
Graty na wymianę w domu - w niedziele wymiana , porobię jakieś fotki dla potomności
-
Użytkownik archiwalnynapisał 1 gru 2013, 18:31 ostatnio edytowany przez bendzji 11 lis 2016, 00:47
oczywiście zapomniałem aparatu
3,5 godziny i hamulce ogarnięte , pierwszy raz montowałem okładziny - na szczęście nie ukręciły mi się żadne przewody hamulcowe , kupiłem sobie klucze do przewodów , odpowietrzniki odkręcałem nasadką - poszły gładko.
Dobrze że kupiłem dwa cylinderki ( Metelli 04-0387 ) bo w drugim kole też już cieknął pod osłoną.Przewody elastyczne tez założyłem nowe jakieś K&K ( zamiennik TRW PHA199 ).
Przód poszedł bez żadnych problemów. -
Użytkownik archiwalnynapisał 14 paź 2015, 20:08 ostatnio edytowany przez bendzji 11 lis 2016, 00:47
Odkopię temat bo Swift nadal jeździ ale tylko do 9.12.2015 - koniec przeglądu i OC , auto idzie na żyletki niestety , ale przedłużyłem żywot Swifta za "sto złotych" o całe 3 lata