Silnik z SUZUKI WAGON R i glowica GTi
-
fetorman Użytkownik archiwalnynapisał 31 paź 2010, 08:17 ostatnio edytowany przez fetorman 11 paź 2016, 23:29
tam jest blok m15a, przeciez pisze.
co do bebechow w bloku g15b to tylok blok jest dobry reszte trzeba rzezbic z hondy, zapewne b15
-
mateusz140m Użytkownik archiwalnynapisał 31 paź 2010, 22:17 ostatnio edytowany przez mateusz140m 11 paź 2016, 23:29
To trzeba podpytać własciciela Vitary co ma pod maską
-
sebas_g Użytkownik archiwalnynapisał 1 lis 2010, 10:15 ostatnio edytowany przez sebas_g 11 paź 2016, 23:29
bloku g15b to tylok blok jest dobry reszte trzeba rzezbic z hondy, zapewne b15
chyba d15? nie ma b serii 1,5
-
fetorman Użytkownik archiwalnynapisał 1 lis 2010, 10:38 ostatnio edytowany przez fetorman 11 paź 2016, 23:29
chyba d15? nie ma b
serii 1,5ojj tam ojj tam, jeszcze sie nie znam na hondach
-
Xsystoff Użytkownik archiwalnynapisał 1 lis 2010, 10:44 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 paź 2016, 23:29
Pytanie tez z ktorego d15, bo bylo tego od cholery i ciut ciut. Swoja droga ostatnio jezdzilem jako pasazer jajem ze swapem d15b (1.5 vtec 130hp) i kurcze ladnie to lata, jakby zrobic g15 na gratach hondy....
-
fetorman Użytkownik archiwalnynapisał 1 lis 2010, 12:52 ostatnio edytowany przez fetorman 11 paź 2016, 23:29
Pytanie tez z
ktorego d15, bo bylo tego od cholery i ciut ciut. Swoja droga ostatnio jezdzilem
jako pasazer jajem ze swapem d15b (1.5 vtec 130hp) i kurcze ladnie to lata, jakby
zrobic g15 na gratach hondy....mozna i g13b na gratach hondy zrobic, zaden problem, kwestia $$
-
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 1 lis 2010, 14:07 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 23:29
Swoja droga ostatnio jezdzilem
jako pasazer jajem ze swapem d15b (1.5 vtec 130hp) i kurcze ladnie to lataD15Z6 - popularna konwersja po tym zabiegu 115KM około, parę up-ów i jest 130 właśnie.
Bo D15B2 ma 90KM -
sebas_g Użytkownik archiwalnynapisał 1 lis 2010, 17:34 ostatnio edytowany przez sebas_g 11 paź 2016, 23:29
D15Z6 - popularna
konwersja po tym zabiegu 115KM około, parę up-ów i jest 130 właśnie.
Bo D15B2 ma 90KMNie znasz się Kolega jeździł D15B a nie D15Z6. Pierwszy to oryginalny JDM'owy silnik a drugi to tylko głowica od vteca zazwyczaj w D15B2, D15B7 (mini-me). Ten pierwszy jest mocniejszy i rzadko występuje
Ja kiedyś myślałem do mojej rajdowej litrówki wsadzić silnik Hondy, ostatnio bardziej myślę o silniku od ścigacza ale chyba po zimę go pogonię bo wystarczy mi jedno podłubane auto
-
Xsystoff Użytkownik archiwalnynapisał 1 lis 2010, 18:47 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 paź 2016, 23:29
Nie znasz się
Kolega jeździł D15B a nie D15Z6. Pierwszy to oryginalny JDM'owy silnikDokladnie, oryginalne D15B. Koles oprocz KJS sciga sie tez na cwiartke i chcial zostac w klasie Ja kiedyś myślałem
do mojej rajdowej litrówki wsadzić silnik Hondy
Mnie za to ciekawi ile mozna by z litra wycisnac podstawowymi modami, bo w klasie I bylby fajny kozak taki SS 1.0.
-
sebas_g Użytkownik archiwalnynapisał 2 lis 2010, 08:45 ostatnio edytowany przez sebas_g 11 paź 2016, 23:29
Dokladnie,
oryginalne D15B. Koles oprocz KJS sciga sie tez na cwiartke i chcial zostac w klasie
Ja kiedyś myślałem
Mnie za to ciekawi
ile mozna by z litra wycisnac podstawowymi modami, bo w klasie I bylby fajny kozak
taki SS 1.0.ogólnie to standardowo dolot, wydech, doprężenie, wałek, regulowane kółko, strojenie i myślę ze z 80 koni będzie, ale koszta takie że ja bym się nie bawił...
28/28