Silnik z SUZUKI WAGON R i glowica GTi
-
Ciekawy jestem ile by wytrzymał ten silnik ... moze w połaczeniu z glowicą od GTi i turbo lub kompresorem zdało by egzamin... ma ktoś wiedzę na temat tego silnika ?
Silnik 1.3 i 16V (76 KM)
pojemność silnika 1298 cm3
typ silnika wielopunktowy wtrysk
moc silnika 76 KM przy 5500 obr/min
montaż silnika z przodu, poprzecznie
rodzaj wałka rorządu DOHC
cylindry rzędowy
liczba cylindrów 4
stopień sprężania 9,5
liczba zaworów na cylinder 4Silnik 1.3 i 16V (93 KM)
pojemność silnika 1328 cm3
typ silnika wielopunktowy wtrysk
moc silnika 93 KM przy 6000 obr/min
montaż silnika z przodu, poprzecznie
rodzaj wałka rorządu DOHC
cylindry rzędowy
liczba cylindrów 4
stopień sprężania 9,5
liczba zaworów na cylinder 4 -
było też i takie coś...
Silnik 1.0 i 16V Turbo (101 KM)
pojemność silnika 997 cm3
typ silnika wielopunktowy wtrysk
moc silnika 101 KM przy 6500 obr/min
montaż silnika z przodu, poprzecznie
rodzaj wałka rorządu DOHC
cylindry rzędowy
liczba cylindrów 4
stopień sprężania 8,4
liczba zaworów na cylinder 4 -
Najpierw trzeba by było sprawdzić uszczelki pod głowice, czy da się to w ogóle skleić.
-
na bloku jest g13B dlatego uwazam ze sie da... przyjrzyj sie zdjecia wagon R
-
silnik prawie taki sam jak w Baleno 1,3 i Swifcie 1,3 16V sohc
-
ciekawy jestem czy korby i tloki wytrzymały by turbo...
-
chcesz mocy szukaj bloku g15b
-
g15b ? może konkretniej i w jakim aucie występował ten silnik?
-
g15b ? może
konkretniej i w jakim aucie występował ten silnik?a co google sie zepsulo?
-
zaczynasz temat to rozwiń dalej...
czy przypadkiem w takich?
MITSUBISHI LANCER III SEDAN FWD SEDAN 1500 B C12A G15B 51 69 1986-06MITSUBISHI LANCER III WAGON FWD KOMBI 1500 B C12V G15B 51 69 1986-06
MITSUBISHI COLT II HATCHBACK FWD HATCHBACK 1500 B C12A G15B 51 69 1984-01
HYUNDAI PONY HATCHBACK FWD HATCHBACK 1500 B HJ G4DJ/G15B 53 72 1985-10
HYUNDAI PONY SEDAN FWD SEDAN 1500 B HFJ G15B/G4DJ 53 72 1985-10
-
Nie, nie chodzi o stary kibel by mitsubishi tylko o suzukowski silnik. Ignis?
-
Baleno na niektóre rynki niektore się Esteem nazywały niektóre Cultus Crescent jesli dobrze pamietam
-
chcesz mocy szukaj
bloku g15btylko gdzie on go znajdzie w PL, swego czasu Radek Petera go szukał ... i chyba nie znalazł
-
Raz był taki Cultus Crescent RHD na otomoto,
-
Baleno na niektóre
rynki niektore się Esteem nazywały niektóre Cultus Crescent jesli dobrze
pamietami tego trzeba szukac
-
-
-
Musiał byś napisać do nich jakie są oznaczenia na bloku, chociaż na moje oko to inne bloki. Natomiast nawet jeżeli blok jest ten sam to wątpię żeby wał, korby i tłoki były takie jak G15A. Dokładnie jak w przypadku gti i 1.3 shoc blok G13B a bebechy inne.
Wg WIki G15A występował 1989-2001 Vitara 8V (First gen.) możliwe, że siedzi w tym aucie ale znowu musisz zapytać właściciela o oznaczenia na bloku silnika. Jak się okaże ze to G15A to niech właściciel powie skąd ma auto, czy to import i przekładka z UK. Bo z tego co się orientuje Vitary w PL miały silniki 1.6. Wtedy można się pokusić o poszukanie czegoś.
-
tam jest blok m15a, przeciez pisze.
co do bebechow w bloku g15b to tylok blok jest dobry reszte trzeba rzezbic z hondy, zapewne b15
-
To trzeba podpytać własciciela Vitary co ma pod maską