Trochę dziwi mnie
tylko jedno,że te momenty są podane "od do" czyli np. końcówki drążków 30Nm-55Nm
I tu nie wiem: czy
dokręcać z maksymalną (w końcu auto do sportu) czy z minimalną czy może gdzieś po
środku?
Jeszcze jedna sprawa... Jak masz dokrecić 30-55Nm a masz pod ręką klucz 20-200Nm bo akurat nie masz mniejszego to sytuacja wyglada tak... Klucz ma dokładność dajmy na to 3% i zakres 200 wiec błąd momentu wynosi 6Nm. Majac podany zakres 30-55Nm mozesztak ustawić moment zeby dociągnąć śrubę słabiej lub mocniej, ale z uwzględnieniem błędu. Gdybyś ustawił 55Nm teoretycznie możesz dokręcić 61Nm czyli prawie o 1/10 za mocno. Czasem to ma znaczenie czasem nie, zależy co dokręcasz.
mateusz140m
@mateusz140m
Najnowszy post utworzony przez mateusz140m
-
RE: Momenty dokręcania śrub SWIFT Gti (nie glowicy)
-
RE: Momenty dokręcania śrub SWIFT Gti (nie glowicy)
Bez "Swift Gti Workshop Manual" ani rusz, mam fajną wersję w PFD i często do niej zaglądam.
-
RE: Silnik z SUZUKI WAGON R i glowica GTi
To trzeba podpytać własciciela Vitary co ma pod maską
-
RE: Wałki świątka 262 na seryjnym silniku [swift gti]
ja się zastanawiam jakei wałki max. są do hydrauliki
Na stronie CatCams kiedyś była taka informacja
-
RE: Silnik z SUZUKI WAGON R i glowica GTi
Musiał byś napisać do nich jakie są oznaczenia na bloku, chociaż na moje oko to inne bloki. Natomiast nawet jeżeli blok jest ten sam to wątpię żeby wał, korby i tłoki były takie jak G15A. Dokładnie jak w przypadku gti i 1.3 shoc blok G13B a bebechy inne.
Wg WIki G15A występował 1989-2001 Vitara 8V (First gen.) możliwe, że siedzi w tym aucie ale znowu musisz zapytać właściciela o oznaczenia na bloku silnika. Jak się okaże ze to G15A to niech właściciel powie skąd ma auto, czy to import i przekładka z UK. Bo z tego co się orientuje Vitary w PL miały silniki 1.6. Wtedy można się pokusić o poszukanie czegoś.
-
RE: 1.3 fwd i 4wd oraz 1.6 4wd
Widziałem wątek na redline ale niestety nie ma większości zdjęć poza tymi z galerii Grandiego.
A pamiętacie tego Swifta 1.6 4wd ale w hatchbacku? Nie mogę znaleźć tematu o nim.
-
RE: SWAP z 1,3 GTI do 1,3 4WD albo na odwrót:-)
To jesli chodzi o mnie mam problem... Watpie, że znajdę taka budę jak moja o czym pisałem tustaj tutaj.
Przekładkę silnika z gti do 4wd zrobił bym bez problemu bo już kiedyś przerzuciłem silnik w gti i było naprawd łatwo. Chciałem zrobić swap napędów z 4wd do gti zeby zachować budę. Ehh -
RE: SWAP z 1,3 GTI do 1,3 4WD albo na odwrót:-)
Motory 1.3 maja te same bloki.
A czy skrzynie w 1.3 4wd i 1.6 4wd oraz mosty sa te same?
-
RE: 1.3 fwd i 4wd oraz 1.6 4wd
wytrzymuje 240HP,
znam takiego jednego 4x4 GTi
http://www.youtube.com/user/GarndiKiedyś czytałem o tym aucie, ładnie jezdzi. Skąd masz info, że ma zostawioną wiskoze?
-
RE: Pytanie o wycenę silnika [1.0 2002r]
Rzecz jest tyle warta ile ktoś chce za nią zapłacić ;p
A tak poważnie to zależy od przebiegu silnika i jego stanu. Ja osobiście nie kupił bym silnika wyjętego z auta bo nie ma możliwości sprawdzenia. Rozumiem, że masz silnik bez skrzyni i wiązki za to uzbrojony w czujniki itp. Myślę, że te 500-600 jest wart. Pytanie tylko czy znajdzie się kupiec na niego skoro silnik z mk3 jest ten sam i kosztuje 250-300zł.