Jakie auto dla kobiety?
-
Czyli nie
"Multiair", lecz "Twinair".
A czemu, Adamo,
przestrzegasz przed tym silnikiem?Widziałem testy tej wersji w TV, chodzi to podobno jak kosiarka do trawy (2 cylindry) i wcale nie pali mało Do tego turbinki i inne wynalazki - 85 KM z pojemności 0.9 nie zwiastuje dużej wytrzymałości silniczka
Dobrze więc, że jednak nie jest to podstawowy silnik, tylko jak kolega wyżej sprostował, bazowo jest 1.2 czterocylindrowy
-
Czyli nie
"Multiair", lecz "Twinair".
A czemu, Adamo,
przestrzegasz przed tym silnikiem?No ja też we Fiatach ostatnio nie siedzę... Twinair rzeczywiście
-
No szkoda, żeby nie
dawali Śmiesznie to wygląda, jak piszą o radiu czy klimie. Przecież mamy 21 wiek
i radio to nie nowinka techniczna, a klima powinna być już dawno standardemNowy samochód jakiejkolwiek klasy bez manualnej choćby klimy to w naszych czasach jakieś nieporozumienie
-
Monotematyczny
będę, ale jak padły już propozycję SX4 i Splasha to sprawdź także Suzuki Alto przy
fotelu kierowcy podciągniętym maksymalnie do góry. Jest dość wysoko.@ Drzonca - sprawdziłem. W tej wersji Alto, którą kupiła koleżanka, nie ma regulacji wysokości fotela. Zatem pewnie pojawia się ona w "wyższych" modelach.
-
@ Drzonca -
sprawdziłem. W tej wersji Alto, którą kupiła koleżanka, nie ma regulacji wysokości
fotela. Zatem pewnie pojawia się ona w "wyższych" modelach.Regulacja jest w wersji "Comfort", w "Club" nie. "Klubowy" fotel też jest dość wysoki, ale jeśli jest mimo wszystko za niski to pozostaje wyższa wersja, tyle, że kilka dni temu Suzuki wycofało tą wyższą wersję Alto z oferty. Z drugiej strony może to oznaczać znaczne rabaty na pojedyncze sztuki i demówki które im zostały.
-
Zarejestrowałem - wezmę pod uwagę.
-
Nowy samochód
jakiejkolwiek klasy bez manualnej choćby klimy to w naszych czasach jakieś
nieporozumienieKlima jak klima, ale radio? Chwalić się, że jest w zestawie?
-
Może tego nie widać, ale w Focusie II siedzi się wysoko.
Akurat rodzice mają taki samochodzik i tam wchodzi się do środka bez specjalnego schylania się, a i sam fotel ma sporą regulację wysokości siedziska. -
A czemu, Adamo,
przestrzegasz przed tym silnikiem?bo sie boi nowinek
-
Do tego turbinki i inne wynalazki - 85 KM z pojemności 0.9 nie
zwiastuje dużej wytrzymałości silniczkajaką wytrzymałość maja silniki F6A - (657ccm i 64kM) ?
i dlaczego sa na rynku od 30 lat ?
-
jaką wytrzymałość
maja silniki F6A - (657ccm i 64kM) ?
i dlaczego sa na
rynku od 30 lat ?Chodzi Ci o silnik zaburtowy Yamaha?
A co to ma wspólnego z eksploatacją w aucie???
-
bo sie boi
nowinekNowinki są dla bogatych
A jak się nie boisz awaryjnych nowinek, to zmień Lanosa na Carismę GDI
-
Zarejestrowałem - wezmę pod uwagę.
Wg wyszukiwarki ze strony http://www.suzuki.pl/auto/auta_od_reki.html stoi sobie takie nowe Alto w wersji Comfort u dealera Auto Broker w Lublinie, gotowe do przymiarki, ew. wzięcia za 32900. Niestety nie wiem na ile jest to aktualne.
-
Jest wysoko?
Raczej wręcz przeciwnie
Poza tym: nienachalnie ładne
Oplułem monitor kawą...
i ponoć awaryjne.
Mechanicy nienawidzą tych aut Do tego gniją tylne podłużnice i z tego powodu zawieszenie czasem lubi oddalić się samowolnie...
-
Mechanicy
nienawidzą tych aut Do tego gniją tylne podłużnice i z tego powodu zawieszenie
czasem lubi oddalić się samowolnie...Często lepią tylne zawieszenie na gazetę i bitex
-
Wg wyszukiwarki ze
strony http://www.suzuki.pl/auto/auta_od_reki.html stoi sobie takie nowe
Alto w wersji Comfort u dealera Auto Broker w Lublinie, gotowe do przymiarki, ew.
wzięcia za 32900. Niestety nie wiem na ile jest to aktualne.Drogo...
-
mazda 3
-
mazda 3
Dlaczego?
-
Często lepią tylne zawieszenie na gazetę i bitex
Też widziałem gdzieś te zdjęcia Osobiście natomiast widziałem Ka, w którym przy próbie demontażu tylnej belki na podnośniku odpadła ona z kawałkiem samochodu (gazet w podłużnicy nie było )...
-
Chodzi Ci o silnik
zaburtowy Yamaha?nie
chodzi mi o silnik ktory byl montowany w tym aucie
vCapuccinooczywiscie stopien skomplikowania tego motorka (3cyl 657ccm, turbo, intercooler, 64kM chyba 12zaworkow na jednym wałku ) jest niczym w stosunku do np nowych eco boost od forda ( 3cyl 1.0 turbo coller 12 zaworkow na 2 walkach ) pewna roznica jest przy twinair-ach
bo najmniejszy ma tylko (2cyl 900ccm i chyba 85kM ) - a i ma jeszcze troche skomplikowany wtrysk
ale gdzie im do silnikow z 2 swiecami na cylinder i 2 miejscami zaplonu mieszanki (kolektor i komora cylindra )
zaprawde powiadam Ci nie wiesz jakie skarby kryja sie w kraju kwitnacej korozji