gdzie kupić wspornik drążka reakcyjnego (przegnite mocowanie)
-
Albo wystarczy mieć łebskiego mechanika. U mnie jest taki spec co naprawia w popularnej "stodole" Nie ma firmy ale kupa ludzi u niego robi bo potrafi pospawać tak by wytrzymało dłużej niż sam samochód a do tego tanio i solidnie. Mi dawno temu pospawał podłogę malucha bo już była jazda na Flinstona. Do tego mocowania amortyzatorów, progi. Zrobił jak ta lala a wcześniej była zgroza na to patrzeć. A wziął tyle co inni biorą za jeden próg. Ale to samouk a nie fachowce co nie wiedzą ile wziąć.
-
Albo wystarczy mieć
łebskiego mechanika. U mnie jest taki spec co naprawia w popularnej "stodole" Nie ma
firmy ale kupa ludzi u niego robi bo potrafi pospawać tak by wytrzymało dłużej niż
sam samochód a do tego tanio i solidnie. Mi dawno temu pospawał podłogę malucha bo
już była jazda na Flinstona. Do tego mocowania amortyzatorów, progi. Zrobił jak ta
lala a wcześniej była zgroza na to patrzeć. A wziął tyle co inni biorą za jeden
próg. Ale to samouk a nie fachowce co nie wiedzą ile wziąć.Ten mój magik pracował sporo w dawnym transpedzie, czyli konkurencji pks-u. Jak widziałem jego pracę, to pomyślałem, że on po ciemku umiałby pospawać równo. Bez maski i rękawiczek w dodatku
-
Raczej do końca roku się nie złoży Gnije generalnie okolica prawego tylnego mocowania koła, bo autko było po kolizji w tył i podłoga bagażnika też się kończy, oby tylko zapas na ulicy się nie znalazł...
Reszta w super stanie hamulce po regeneracji + nowe tarcze przód i zawieszenie przód robione w listopadzie zeszłego roku...
Jednak koszty benzynowe raczej zmuszą mnie do wyzbycia się bardzo lubianego przeze mnie autka...
-
Albo wystarczy mieć
łebskiego mechanika. U mnie jest taki spec co naprawia w popularnej "stodole" Nie ma
firmy ale kupa ludzi u niego robi bo potrafi pospawać tak by wytrzymało dłużej niż
sam samochód a do tego tanio i solidnie. Mi dawno temu pospawał podłogę malucha bo
już była jazda na Flinstona. Do tego mocowania amortyzatorów, progi. Zrobił jak ta
lala a wcześniej była zgroza na to patrzeć. A wziął tyle co inni biorą za jeden
próg. Ale to samouk a nie fachowce co nie wiedzą ile wziąć.I dzięki Bogu, że jeszcze tacy ludzie są
-
miechomiecho czy mół byś podać numery tych 2 częćci bou mnie nadaja się już do wymiany a w Głogowie nie mają takiego czegoś albo im nie chce się szukać. Z góry podziękował
-
miechomiecho czy
mół byś podać numery tych 2 częćci bou mnie nadaja się już do wymiany a w Głogowie
nie mają takiego czegoś albo im nie chce się szukać. Z góry podziękowałW pierwszym poście masz odpowiedź
-
Właśnie po tych numerach u mnie nic nie znaleźli heh bede dalej szukał
-
Właśnie po tych
numerach u mnie nic nie znaleźli heh bede dalej szukałDziwne Ja właśnie miałem takie same numery i bez problemu kupiłem wsporniki, z tego co pamiętam w IC. Zmień sklep
-
Dziwne Ja
właśnie miałem takie same numery i bez problemu kupiłem wsporniki, z tego co
pamiętam w IC. Zmień sklep
Mam 6 sklepów w mieście i w żadnym nie było. Eh trzeba gdzieś indziej poszukać. Dzięki -
Mam 6 sklepów w
mieście i w żadnym nie było. Eh trzeba gdzieś indziej poszukać. DziękiTo, że nie było w żadnym ze sklepów nie jest wcale dziwne. Z częściami do tico coraz trudniej, niestety. Ważne, że numery katalogowe są poprawne
-
U mnie na szczęście to mocowanie wygląda dobrze, przed zimą chcę jeszcze przeprowadzić prewencyjną akcję-konserwację
-
W końcu produkcja zakończyła się ponad dekadę temu... Swoją drogą pamiętam, że kiedyś, gdzieś w internecie, czytałem, jak to posiadacze Suzuki Maruti borykają się brakiem części i jakim szczęściem była dla nich produkcja tico w naszym kraju
-
U mnie na szczęście
to mocowanie wygląda dobrze, przed zimą chcę jeszcze przeprowadzić prewencyjną
akcję-konserwacjęKonserwacji w Tico nigdy za wiele Jeśli podwozie jest w dobrym stanie to tym bardziej.
Mnie jeszcze profile czekają przed zimą. -
Potrzebuje pomocy, zgnił u mnie wspornik drążka reakcyjnego dokładnie ten z tego tematu. Nie mogę znaleźć tej części, czy w ogóle jeszcze występują w sprzedaży?
Nie wiem co robić, tylna oś lata na boki, jak nie uda się naprawić to Tico pójdzie na złom. -
O który element dokładnie ci chodzi (są 2 wsporniki poz 22, poz 23), możesz dodać zdjęcie?
-
Niezależnie, który element ci zgnił to były to zawsze części trudno dostępne (sprzedawane tylko w nielicznych sklepach jak Polparts, Autoparts przy FSO) a dziś praktycznie nie do zdobycia choć niewykluczone, że gdzieś mogły się uchować. Ja nie wiem gdzie można je dziś kupić. Sam chętnie bym je nabył.
W takiej sytuacji jeżeli zależy ci na Tico to możesz udać się do stacji kasacji pojazdów gdzie wytną ci potrzebne elementy. Jest spora szansa, że znajdziesz je w dosyć dobrym stanie bo jeszcze sporo tico trafia do kasacji z różnych powodów np może być egzemplarz, w którym przegniła podłużnica przednia a wsporniki drążka Panharda mają się całkiem dobrze.
Możesz też dorobić sam lub zlecić blacharzowi dorobienie wsporników. Jest to możliwe w myśl zasady dla chcącego nic trudnego, czego dowodem jest ta naprawa:
http://daewooforum.pl/temat81005-15.html -
Zgniły elementy 22 i 23, spróbuję je wyrzeźbić przy pomocy ojca. Ma w posiadaniu podnośnik warsztatowy, spawarkę inwentorową i mnóstwo żelastwa. Będzie trochę zabawy, żeby te elementy odtworzyć, blacharz pewnie sporo by wziął, a ja nie chce za bardzo w tico inwestować. Mam jeszcze do dyspozycji dwa auta i skuter, także mogę sobie podłubać na spokojnie.
-
@marcintju
Może nawet nie będziesz musiał dorabiać jak Chipsoo całych wsporników jeżeli te w twoim aucie nie są zżarte w całości. Być może wystarczy wyciąć skorodowane fragmenty i dospawać na nakładkę zdrowe ze szrotu lub wykonane z nowej blachy co uprości całą naprawę. Daj znać jak poszło jak już uporasz się z naprawą. -
@ryszard powiedział w gdzie kupić wspornik drążka reakcyjnego (przegnite mocowanie):
Daj znać jak poszło jak już uporasz się z naprawą.
Jeśli możesz - chętnie ze zdjęciami. :-)
-
Za sprawą marcintju postanowiłem sprawdzić stan wsporników u siebie.
Wsporniki są całe ale najbardziej skorodowany jest wspornik pionowy w okolicy przechodzenia śruby. Wydaje się, że jest to kolejny słaby blacharski punkt w Tico. Planuje wzmocnić to miejsce przez dospawanie powiększonych podkładek do wspornika póki jest jeszcze do czego je przyspawać.