Dokładnie o takie rzeczy mi chodziło. Jak jadę na
wymianę oleju, to niech wymienią olej. Mogą mi
zasugerować że klocki do wymiany, a nie zaskakują
fakturą za ich wymianę...
Bezpieczeństwo bezpieczeństwem, ale decyzja należy do
klienta, czy ma ochotę za to płacić.
Nie wiem jak tam u Was, ale ja pracując w różnych serwisach, nigdy nikogo nie zaskoczyłem dodatkowo płatną usługą bez wcześniejszej konsultacji z klientem. Jeśli gość definitywnie nie zgadza się na "cośtam" co wg mnie jest koniecznością - to po prostu podczas odbierania auta podpisuje informację o tym, że został poinformowany, bla, bla, bla...
Kiedyś był przypadek, że gość nie chciał wymienić rozrządu zgodnie z terminem - twierdził, że jest naciągany, nawet skargę napisał do importera. kilka tys.km po przewidzianym terminie pasek strzelił... Skarga została wycofana...