Sprężyny tylne
-
Są takie gumy wkładane w sprężynę aby ją "upośledzić", nie zastanawiałeś się nad nimi ?
Pamiętam że ktoś je stosował do swifta sedana i zdawały egzamin. -
Są takie gumy
wkładane w sprężynę aby ją "upośledzić", nie zastanawiałeś się nad nimi ?
Pamiętam że ktoś je
stosował do swifta sedana i zdawały egzamin.Kumpel miał kiedyś w uno. Niby OK, ale sprężyna z tymi gumami potrafi pęknąć w najmniej oczekiwanym momencie
-
Kiedyś do malucha się wkładało gumy i było OK
-
Kolega w civicu ma i nigdy mu nic nie pękło, nigdy nie słyszałem aby sprężyna pękła podczas użytkowania z gumami, zdziwiony jestem
-
Kolega w civicu ma
i nigdy mu nic nie pękło, nigdy nie słyszałem aby sprężyna pękła podczas użytkowania
z gumami, zdziwiony jestemOK, w takim razie zaryzykuję i kupię gumy O efektach poinformuję
-
również mam u siebie gumy w tylnych sprężynach, jak jechałem do holandii 4 osoby plus trumna na dachu nie było żadnych problemów z nadmiernym przysiadaniem.
-
Ja zawsze od czasów byłem jakość przeciwnikiem tych gum. Kupiłem jakiś czas temu podobne gumy ale co podkłada się pod sprężyny by podnieść tył. Sprawdza się to dobrze i nie ingeruje w sprężyny.
-
Kiedyś kupiłem zamiast zwykłych, sprężyny do vana, albo z Matiza (sam nie wiem). Na początku bez odciążenia była tragedia - amortyzatory otwierały się do końca na dziurach, mocno stukało. Ale po 4 latach jest już dobrze, sprężyny trochę zmiękły i się skróciły - za to nigdy nie miałem problemów z ocieraniem. Obojętnie jakie obciążenie, koła 13 - nic nigdy nie obcierało. Do tego stopnia że mogło być 5 osób w aucie, dorosłych, średniej wagi, pełen bagażnik, a ja mogłem bez problemu przez progi przejeżdżać.
Nie wiem sam co to były za sprężyny, ale na pewno na początku były zbyt długie i twarde.
-
Mi by odpowiadały. Mam felgi z ET 45, zbiornik lpg, czasem 2 pasażerów z tyłu.
Kupiłem gumy, ale nie miałem czasu ich zamontować.
-
Przy moim Tico również zauważyłem obcieranie tylnych kół o nadkola przy dwóch osobach siedzących z tyłu i wjechaniu autem w jakiś dołek z prędkością ~60km/h. Fabryczne koła chowały się za błotnik przy komplecie osób na pokładzie, obecne alufelgi wystają nieco szerzej i przez to są problemy z przycieraniem o plastikowe nadkole.
miechomiecho, daj znać jak już założysz te gumy w sprężyny i napisz, czy coś się zmieniło, być może też bym zastosował taki patent przy swoim Tico -
Zamontowałem te gumy do tylnych sprężyn i jest poprawa z obciążonym tyłem. Nie obciera, no może w ekstremalnych przypadkach. Ogólnie jestem zadowolony. Mam jednak wrażenie, jakby podniesionego tyłu, minimalnie.