Znoszenie podczas przyspieszania
-
Teraz mam pytanie
czy da się w domowych warunkach wymienić tuleje w przednich wahaczach?
Tuleje są jakoś
nabijane/wprasowywane, czy jak odkręcę stabilizator i śrubę na stabilizatorze to
wyciągnę tuleje?Tuleje są wprasowane. Lepiej wymontować wahacze i podjechać do mechanika na prasę. Koszt niewielki
-
Pytasz o tuleje wahacza czy o gumy wahacz/stabilizator
Tuleja:
-
Przepraszam za mój błąd
Chodziło mi o gumy wahacz-stabilizator -
Przepraszam za mój
błąd
Chodziło mi o gumy
wahacz-stabilizatorDo ich wymiany nie potrzeba specjalnych przyrządów
-
Niestety często trzeba użyć sporej siły, by wyjąć stabilizator
-
Niestety często
trzeba użyć sporej siły, by wyjąć stabilizatorTrzeba sposobem
-
i trzeba dobrze zabezpieczyć auto,
sam lewarek to za mało gdy będziemy szarpać się ze stabilizatorem -
i trzeba dobrze zabezpieczyć auto, sam lewarek to za mało gdy będziemy szarpać się ze stabilizatorem
Wystarczy odkręcić/poluźnić jego mocowanie w okolicach zderzaka
Z wymianą gum stabilizatora w wahaczu nie ma żadnego problemu -
No dobra chłopaki!
Odpowiedzieliście w sprawie Tico, ale ja mam podobną sytuację w swoim Swifcie (przy przyspieszaniu ściąga w prawo), ale żeby nie było za łatwo to żadna z wcześniej opisanych części (wahacze, końcówki drążków kierowniczych, drążki kierownicze, końcówki stabilizatora) nie ma prawa powodować ściągania, bo są zbyt "nowe". Wahacze mają 3 miesiące, drążki i końcówki kierownicze 1,5 roku, a końcówki stabilizatora 1 rok.
Zbieżność robiona razem z wymianą wahaczy, czyli 3 miesiące temu.I co Wy na to???
-
żadna z wcześniej opisanych części
(wahacze, końcówki drążków kierowniczych, drążki kierownicze, końcówki
stabilizatora) nie ma prawa powodować ściągania, bo są zbyt "nowe". Wahacze mają 3
miesiące, drążki i końcówki kierownicze 1,5 roku, a końcówki stabilizatora 1 rok.To że nowe to nie znaczy że sprawne. Może masz jakąś część kiepskiej jakości, albo wadliwą, lub też wjechałeś w mega dziurę.
-
To że nowe to nie
znaczy że sprawne. Może masz jakąś część kiepskiej jakości, albo wadliwą, lub też
wjechałeś w mega dziurę.Wszystkie części są z Yamato (czyli bardzo często polecanej firmy przez chłopaków ze Swiftowego), a w żadną mega dziurę nie wpadłem jeszcze nigdy, bo zawsze staram się je omijać.
-
Może Ci mocowanie wahacza ucieka
-
Mniej więcej w środku zimy było oglądane i było wszystko w jak najlepszym porządku.
-
I co Wy na to???
Sio na swiftowy
-
Sio na swiftowy
Celem sprostowania to nie chciałem tworzyć kolejnego wątku o tym samym (i co z tego, że w innym dziale ).
-
Celem sprostowania
to nie chciałem tworzyć kolejnego wątku o tym samym (i co z tego, że w innym dziale
).Ależ nie widzę przeciwwskazań
-
Mniej więcej w
środku zimy było oglądane i było wszystko w jak najlepszym porządku.Czyli części masz nowe (więc według Ciebie sprawne), auto jest w idealnym stanie. Odpowiedź nasuwa się sama - masz jakieś schorzenie, które skutkuje tym, że wydaje Ci się, że auto ucieka przy przyspieszaniu
-
Czyli części masz
nowe (więc według Ciebie sprawne), auto jest w idealnym stanie.W idealnym stanie to nawet auto z salonu nie jest...
Odpowiedź nasuwa się
sama - masz jakieś schorzenie, które skutkuje tym, że wydaje Ci się, że auto ucieka
przy przyspieszaniuO i tu mi dałeś do myślenia!
-
Też mnie dziwiło to, że po puszczeniu kierownicy moje Tico ściągało na prawą stronę, ale okazało się, że to chyba była pochyłość drogi
-
Ale coś w tym jest
Jak byłem w Wielkiej Brytanii Tico to ściągało mnie na lewo. Ogólnie gdy jeździłem w tym samym czasie w ruchu prawostronnym to wszystko było ok
Ogólnie to wyczuwalne było to na autostradach i nie było zbyt mocne to znoszenie