Co myślicie o tym zestawie ?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 2 kwi 2011, 15:20 ostatnio edytowany przez mickey11 11 sie 2016, 21:04
Tak tak ja wiem jak
się ustawia zapłon tylko moim zdaniem on jest słabo widoczny.U mnie dobrze widać te kreski.
Widzisz jedni zalecają
ustawiać zawory według znaków i dla nich to najlepsza metoda a inni patrząc na
zachowanie zaworów. Ja w maluszku moim ustawiałem metoda wizualną, ze tak powiem.Zawory ustawiałem metodą stacha ze zlosnikia.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 2 kwi 2011, 15:26 ostatnio edytowany przez jahur 11 sie 2016, 21:04
Nie wiem czy dobrze mnie rozumiesz.Mi chodzi o nacięcie na kole pasowym a nie o kreski na obudowie.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 2 kwi 2011, 15:40 ostatnio edytowany przez mickey11 11 sie 2016, 21:04
Nie wiem czy dobrze
mnie rozumiesz.Mi chodzi o nacięcie na kole pasowym a nie o kreski na obudowie.Dobrze widać. Najlepiej jakąć lampe tam zamontować jak nie widzisz kresek ewentulanie rurke z kolankiem od filtra powietrza zdemontój.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 2 kwi 2011, 18:20 ostatnio edytowany przez jahur 11 sie 2016, 21:04
To wiesz co? Zrób jak możesz fotkę bo aż jestem ciekaw czy u Ciebie dobrze widać.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 2 kwi 2011, 18:43 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 sie 2016, 21:04
-
Użytkownik archiwalnynapisał 3 kwi 2011, 07:32 ostatnio edytowany przez mickey11 11 sie 2016, 21:04
Chcesz ściągać
osłonę rozrządu do regulacji zaworów?Tylko po co to demontować do regulacji zaworów.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 3 kwi 2011, 09:44 ostatnio edytowany przez jahur 11 sie 2016, 21:04
Slavo nie o to mi chodzi. Chodzi mi o nacięcie na kole pasowym od paska klinowego. Nacięcie dzięki któremu ustawia się zapłon.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 3 kwi 2011, 10:39 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 sie 2016, 21:04
Slavo nie o to mi
chodzi. Chodzi mi o nacięcie na kole pasowym od paska klinowego. Nacięcie dzięki
któremu ustawia się zapłon.Nacięcie oznacz białą kredą i podczas regulacji dociśnij trochę tę osłonę plastikową.
Będziesz lepiej widział -
Użytkownik archiwalnynapisał 9 kwi 2011, 10:02 ostatnio edytowany przez jahur 11 sie 2016, 21:04
Spoko tak zrobię.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 kwi 2011, 19:55 ostatnio edytowany przez rybex 11 sie 2016, 21:04
Co do tego zdjęcia wyżej to właśnie czeka mnie wymiana uszczelniaczy wału.
Robił ktoś z Was już to ? Ciężko ściągają się koła zębate ?
-
napisał 17 kwi 2011, 22:01 ostatnio edytowany przez zipek 11 sie 2016, 21:04
Na aledrogo widzialem silnik z gwarancja za 500 pln , od 250 pln mozna kupic + wymiana
bedzie taniej i szybciej , przy cenie samochodu kazda stowka to duzo
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 kwi 2011, 09:02 ostatnio edytowany przez rybex 11 sie 2016, 21:04
hehe tylko że ja właśnie już wymieniłem silnik
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 kwi 2011, 11:28 ostatnio edytowany przez mickey11 11 sie 2016, 21:04
hehe tylko że ja
właśnie już wymieniłem silnik -
Użytkownik archiwalnynapisał 18 kwi 2011, 18:38 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 sie 2016, 21:04
Co do tego zdjęcia
wyżej to właśnie czeka mnie wymiana uszczelniaczy wału.
Robił ktoś z Was
już to ? Ciężko ściągają się koła zębate ?Robiłem w serwisie ze 2 lata temu
Dolne koło zębate jest wsuwane na klin.
Górne koło zębate od wałka rozrządu jest przykręcane.
W serwisie mechanik odkręcał górne koło pneumatem.Poszło elegancko. -
napisał 18 kwi 2011, 18:51 ostatnio edytowany przez zipek 11 sie 2016, 21:04
hehe tylko że ja
właśnie już wymieniłem silnikNie miałem siły doczytać moja wina