Co myślicie o tym zestawie ?
-
Silnik przełożony
Jeszcze nie do
końca tico złożone, bo mocowanie przedniej belki zgnite, musze wstawiać nową blachę.Chyba sporo taniej wyszło niż remont tamtego silnika
-
A ja mam takie pytanie odnośnie ustawiania rozrządu lub zaworów, chodzi generalnie o punk na kole pasowym.
Nie uważacie , że strasznie te nacięcie słabo widać? Jest ono na ściance koła od silnika i cholercia naprawdę słabo to widać. Właśnie się przymierzam do ustawiania zaworów w jednym z Tico i tak sobie myślę czy nie powiększyć sobie albo coś. -
A ja mam takie
pytanie odnośnie ustawiania rozrządu lub zaworów, chodzi generalnie o punk na kole
pasowym.Widać go dobrze. Do ustawiania zapłonu najlepiej miec lampe stroboskopową, kabel zakładasz na przewód świecy i można patrzeć.
Nie uważacie , że
strasznie te nacięcie słabo widać? Jest ono na ściance koła od silnika i cholercia
naprawdę słabo to widać. Właśnie się przymierzam do ustawiania zaworów w jednym z
Tico i tak sobie myślę czy nie powiększyć sobie albo coś.Zawory można ustawiać metodą kolegi z linkowni. Najlepiej na zimnym silniku. Wystarczy dobry imbus 5 do odkręcenia pokrywy zaworów. Wykręcić świece i założyc klucz chyba 17 na koło pasowe i obracać i patrzeć jak się dany zawór rospręży. Jest to dokładnie opisane w manualu do regulacji zaworów.
klik -
Tak tak ja wiem jak się ustawia zapłon tylko moim zdaniem on jest słabo widoczny. Widzisz jedni zalecają ustawiać zawory według znaków i dla nich to najlepsza metoda a inni patrząc na zachowanie zaworów. Ja w maluszku moim ustawiałem metoda wizualną, ze tak powiem.
-
Tak tak ja wiem jak
się ustawia zapłon tylko moim zdaniem on jest słabo widoczny.U mnie dobrze widać te kreski.
Widzisz jedni zalecają
ustawiać zawory według znaków i dla nich to najlepsza metoda a inni patrząc na
zachowanie zaworów. Ja w maluszku moim ustawiałem metoda wizualną, ze tak powiem.Zawory ustawiałem metodą stacha ze zlosnikia.
-
Nie wiem czy dobrze mnie rozumiesz.Mi chodzi o nacięcie na kole pasowym a nie o kreski na obudowie.
-
Nie wiem czy dobrze
mnie rozumiesz.Mi chodzi o nacięcie na kole pasowym a nie o kreski na obudowie.Dobrze widać. Najlepiej jakąć lampe tam zamontować jak nie widzisz kresek ewentulanie rurke z kolankiem od filtra powietrza zdemontój.
-
To wiesz co? Zrób jak możesz fotkę bo aż jestem ciekaw czy u Ciebie dobrze widać.
-
To wiesz co? Zrób
jak możesz fotkę bo aż jestem ciekaw czy u Ciebie dobrze widać.Znak na dolnym kole czy na górnym?
Dolnego mam fotę
Chcesz ściągać osłonę rozrządu do regulacji zaworów? -
Chcesz ściągać
osłonę rozrządu do regulacji zaworów?Tylko po co to demontować do regulacji zaworów.
-
Slavo nie o to mi chodzi. Chodzi mi o nacięcie na kole pasowym od paska klinowego. Nacięcie dzięki któremu ustawia się zapłon.
-
Slavo nie o to mi
chodzi. Chodzi mi o nacięcie na kole pasowym od paska klinowego. Nacięcie dzięki
któremu ustawia się zapłon.Nacięcie oznacz białą kredą i podczas regulacji dociśnij trochę tę osłonę plastikową.
Będziesz lepiej widział -
Spoko tak zrobię.
-
Co do tego zdjęcia wyżej to właśnie czeka mnie wymiana uszczelniaczy wału.
Robił ktoś z Was już to ? Ciężko ściągają się koła zębate ?
-
Na aledrogo widzialem silnik z gwarancja za 500 pln , od 250 pln mozna kupic + wymiana
bedzie taniej i szybciej , przy cenie samochodu kazda stowka to duzo
-
hehe tylko że ja właśnie już wymieniłem silnik
-
hehe tylko że ja
właśnie już wymieniłem silnik -
Co do tego zdjęcia
wyżej to właśnie czeka mnie wymiana uszczelniaczy wału.
Robił ktoś z Was
już to ? Ciężko ściągają się koła zębate ?Robiłem w serwisie ze 2 lata temu
Dolne koło zębate jest wsuwane na klin.
Górne koło zębate od wałka rozrządu jest przykręcane.
W serwisie mechanik odkręcał górne koło pneumatem.Poszło elegancko. -
hehe tylko że ja
właśnie już wymieniłem silnikNie miałem siły doczytać moja wina