Co myślicie o tym zestawie ?
-
Kolega niedawno w
Tico robił remont silnika przy przebiegu 90kkm. Zawory, pierścienie, uszczelniacze,
uszczelki, płyny, planowanie głowicy, itd. Zapłacił 1100zł.
Po remoncie okazało
się, że brak jest smarowania na jednym garze. Jakim cudem? Nie wiem.
Kupił drugi silnik
za 250zł, przełożył za drugie tyle i śmiga.
A ha. Remont robili
mu "fachowcy" z byłego ASO Daewoo. Ponoć się znają....Rementować stary za 1100zł, a kupować inny za 250 to jest różnica..
-
Rementować stary za
1100zł, a kupować inny za 250 to jest różnica..A sam mu proponowałem tych mechaników, dlatego bo ja osobiście nigdy nie miałem z nimi żadnego problemu...
-
Ja tam bym na pewno odradzał remontu za 1100 bo tyle kasy ładować w stary silnik. A ciekawi mnie to, że skoro to firma to chyba powinni beknąć za spapranie roboty. Przecież jest takie coś jak reklamacja usługi i mamy rzeczników konsumenta w miastach.
Po drugie o wiele lepiej i taniej mechanicy robiący w przysłowiowych "stodołach" niż ci z dużych serwisów. Bo oni mogą odwalać fuszerkę za którą i tak płaci klient. -
A sam mu
proponowałem tych mechaników, dlatego bo ja osobiście nigdy nie miałem z nimi
żadnego problemu...Mechanicy różni pracują. Jeden sumiennie robi robote powoli i dokładnie a drugi wiadomo....
-
Ja tam bym na pewno
odradzał remontu za 1100 bo tyle kasy ładować w stary silnik. A ciekawi mnie to, że
skoro to firma to chyba powinni beknąć za spapranie roboty.Też odradzałem, ale się uparł to zaproponowałem warsztat, w którym sam wiele razy naprawiałem Tico i Cordobę...
Przecież jest takie coś
jak reklamacja usługi i mamy rzeczników konsumenta w miastach.Dowiadywał się... Jedynie rzeczoznawca za ok. 300zł i szarpanie się dalej ze sprawą. Olał.
-
Ja nie jestem i z tego co pamiętam, to ta fotka ilustrowała silnik kogoś, kto długo nie wymieniał oleju. Żeby było jasne, nie namawiam do kupna tego specyfiku. Zawsze byłem przeciwny tego typu wynalazkom. Moim zdaniem, jeśli coś się uszkodziło, wytarło w wyniku długiej bądź niewłaściwej eksploatacji, to trzeba to wymienić gdyż nic innego nie pomoże.
-
Silnik przełożony
Jeszcze nie do końca tico złożone, bo mocowanie przedniej belki zgnite, musze wstawiać nową blachę.
Jeśli komuś potrzebne jakieś foto przodu silnika lub nawet całego to moge porobić póki drugi leży wolny w garażu
-
Silnik przełożony
Jeszcze nie do
końca tico złożone, bo mocowanie przedniej belki zgnite, musze wstawiać nową blachę.Chyba sporo taniej wyszło niż remont tamtego silnika
-
A ja mam takie pytanie odnośnie ustawiania rozrządu lub zaworów, chodzi generalnie o punk na kole pasowym.
Nie uważacie , że strasznie te nacięcie słabo widać? Jest ono na ściance koła od silnika i cholercia naprawdę słabo to widać. Właśnie się przymierzam do ustawiania zaworów w jednym z Tico i tak sobie myślę czy nie powiększyć sobie albo coś. -
A ja mam takie
pytanie odnośnie ustawiania rozrządu lub zaworów, chodzi generalnie o punk na kole
pasowym.Widać go dobrze. Do ustawiania zapłonu najlepiej miec lampe stroboskopową, kabel zakładasz na przewód świecy i można patrzeć.
Nie uważacie , że
strasznie te nacięcie słabo widać? Jest ono na ściance koła od silnika i cholercia
naprawdę słabo to widać. Właśnie się przymierzam do ustawiania zaworów w jednym z
Tico i tak sobie myślę czy nie powiększyć sobie albo coś.Zawory można ustawiać metodą kolegi z linkowni. Najlepiej na zimnym silniku. Wystarczy dobry imbus 5 do odkręcenia pokrywy zaworów. Wykręcić świece i założyc klucz chyba 17 na koło pasowe i obracać i patrzeć jak się dany zawór rospręży. Jest to dokładnie opisane w manualu do regulacji zaworów.
klik -
Tak tak ja wiem jak się ustawia zapłon tylko moim zdaniem on jest słabo widoczny. Widzisz jedni zalecają ustawiać zawory według znaków i dla nich to najlepsza metoda a inni patrząc na zachowanie zaworów. Ja w maluszku moim ustawiałem metoda wizualną, ze tak powiem.
-
Tak tak ja wiem jak
się ustawia zapłon tylko moim zdaniem on jest słabo widoczny.U mnie dobrze widać te kreski.
Widzisz jedni zalecają
ustawiać zawory według znaków i dla nich to najlepsza metoda a inni patrząc na
zachowanie zaworów. Ja w maluszku moim ustawiałem metoda wizualną, ze tak powiem.Zawory ustawiałem metodą stacha ze zlosnikia.
-
Nie wiem czy dobrze mnie rozumiesz.Mi chodzi o nacięcie na kole pasowym a nie o kreski na obudowie.
-
Nie wiem czy dobrze
mnie rozumiesz.Mi chodzi o nacięcie na kole pasowym a nie o kreski na obudowie.Dobrze widać. Najlepiej jakąć lampe tam zamontować jak nie widzisz kresek ewentulanie rurke z kolankiem od filtra powietrza zdemontój.
-
To wiesz co? Zrób jak możesz fotkę bo aż jestem ciekaw czy u Ciebie dobrze widać.
-
To wiesz co? Zrób
jak możesz fotkę bo aż jestem ciekaw czy u Ciebie dobrze widać.Znak na dolnym kole czy na górnym?
Dolnego mam fotę
Chcesz ściągać osłonę rozrządu do regulacji zaworów? -
Chcesz ściągać
osłonę rozrządu do regulacji zaworów?Tylko po co to demontować do regulacji zaworów.
-
Slavo nie o to mi chodzi. Chodzi mi o nacięcie na kole pasowym od paska klinowego. Nacięcie dzięki któremu ustawia się zapłon.
-
Slavo nie o to mi
chodzi. Chodzi mi o nacięcie na kole pasowym od paska klinowego. Nacięcie dzięki
któremu ustawia się zapłon.Nacięcie oznacz białą kredą i podczas regulacji dociśnij trochę tę osłonę plastikową.
Będziesz lepiej widział -
Spoko tak zrobię.