Co myślicie o tym zestawie ?
-
Silnik przełożony
Jeszcze nie do końca tico złożone, bo mocowanie przedniej belki zgnite, musze wstawiać nową blachę.
Jeśli komuś potrzebne jakieś foto przodu silnika lub nawet całego to moge porobić póki drugi leży wolny w garażu
-
Silnik przełożony
Jeszcze nie do
końca tico złożone, bo mocowanie przedniej belki zgnite, musze wstawiać nową blachę.Chyba sporo taniej wyszło niż remont tamtego silnika
-
A ja mam takie pytanie odnośnie ustawiania rozrządu lub zaworów, chodzi generalnie o punk na kole pasowym.
Nie uważacie , że strasznie te nacięcie słabo widać? Jest ono na ściance koła od silnika i cholercia naprawdę słabo to widać. Właśnie się przymierzam do ustawiania zaworów w jednym z Tico i tak sobie myślę czy nie powiększyć sobie albo coś. -
A ja mam takie
pytanie odnośnie ustawiania rozrządu lub zaworów, chodzi generalnie o punk na kole
pasowym.Widać go dobrze. Do ustawiania zapłonu najlepiej miec lampe stroboskopową, kabel zakładasz na przewód świecy i można patrzeć.
Nie uważacie , że
strasznie te nacięcie słabo widać? Jest ono na ściance koła od silnika i cholercia
naprawdę słabo to widać. Właśnie się przymierzam do ustawiania zaworów w jednym z
Tico i tak sobie myślę czy nie powiększyć sobie albo coś.Zawory można ustawiać metodą kolegi z linkowni. Najlepiej na zimnym silniku. Wystarczy dobry imbus 5 do odkręcenia pokrywy zaworów. Wykręcić świece i założyc klucz chyba 17 na koło pasowe i obracać i patrzeć jak się dany zawór rospręży. Jest to dokładnie opisane w manualu do regulacji zaworów.
klik -
Tak tak ja wiem jak się ustawia zapłon tylko moim zdaniem on jest słabo widoczny. Widzisz jedni zalecają ustawiać zawory według znaków i dla nich to najlepsza metoda a inni patrząc na zachowanie zaworów. Ja w maluszku moim ustawiałem metoda wizualną, ze tak powiem.
-
Tak tak ja wiem jak
się ustawia zapłon tylko moim zdaniem on jest słabo widoczny.U mnie dobrze widać te kreski.
Widzisz jedni zalecają
ustawiać zawory według znaków i dla nich to najlepsza metoda a inni patrząc na
zachowanie zaworów. Ja w maluszku moim ustawiałem metoda wizualną, ze tak powiem.Zawory ustawiałem metodą stacha ze zlosnikia.
-
Nie wiem czy dobrze mnie rozumiesz.Mi chodzi o nacięcie na kole pasowym a nie o kreski na obudowie.
-
Nie wiem czy dobrze
mnie rozumiesz.Mi chodzi o nacięcie na kole pasowym a nie o kreski na obudowie.Dobrze widać. Najlepiej jakąć lampe tam zamontować jak nie widzisz kresek ewentulanie rurke z kolankiem od filtra powietrza zdemontój.
-
To wiesz co? Zrób jak możesz fotkę bo aż jestem ciekaw czy u Ciebie dobrze widać.
-
To wiesz co? Zrób
jak możesz fotkę bo aż jestem ciekaw czy u Ciebie dobrze widać.Znak na dolnym kole czy na górnym?
Dolnego mam fotę
Chcesz ściągać osłonę rozrządu do regulacji zaworów? -
Chcesz ściągać
osłonę rozrządu do regulacji zaworów?Tylko po co to demontować do regulacji zaworów.
-
Slavo nie o to mi chodzi. Chodzi mi o nacięcie na kole pasowym od paska klinowego. Nacięcie dzięki któremu ustawia się zapłon.
-
Slavo nie o to mi
chodzi. Chodzi mi o nacięcie na kole pasowym od paska klinowego. Nacięcie dzięki
któremu ustawia się zapłon.Nacięcie oznacz białą kredą i podczas regulacji dociśnij trochę tę osłonę plastikową.
Będziesz lepiej widział -
Spoko tak zrobię.
-
Co do tego zdjęcia wyżej to właśnie czeka mnie wymiana uszczelniaczy wału.
Robił ktoś z Was już to ? Ciężko ściągają się koła zębate ?
-
Na aledrogo widzialem silnik z gwarancja za 500 pln , od 250 pln mozna kupic + wymiana
bedzie taniej i szybciej , przy cenie samochodu kazda stowka to duzo
-
hehe tylko że ja właśnie już wymieniłem silnik
-
hehe tylko że ja
właśnie już wymieniłem silnik -
Co do tego zdjęcia
wyżej to właśnie czeka mnie wymiana uszczelniaczy wału.
Robił ktoś z Was
już to ? Ciężko ściągają się koła zębate ?Robiłem w serwisie ze 2 lata temu
Dolne koło zębate jest wsuwane na klin.
Górne koło zębate od wałka rozrządu jest przykręcane.
W serwisie mechanik odkręcał górne koło pneumatem.Poszło elegancko. -
hehe tylko że ja
właśnie już wymieniłem silnikNie miałem siły doczytać moja wina