Czy to uszczelka pod głowca?
-
Ponizej max, czyli
miedzy min a max, a konkretnie: wskazuje powyzej polowy wskaznika, czyli ponizej maxSkoro spadło poniżej max, to znaczy że początkowo zalałeś powyżej max
Ciekawe, gdzie
mozna kupic normalna, pasujaca, ktora nie przecieka od razu po montazuJa ostatnio kupowałem w Foxie, ale to było ponad rok temu.
-
Adaś, silniki dobrze i w miarę tanio myje się... zmywaczem do hamulców. Litrowy zmywacz i po problemie.... z reszta, czego ja Ci to pisze na forum?
-
Adaś, silniki
dobrze i w miarę tanio myje się... zmywaczem do hamulców. Litrowy zmywacz i po
problemie.... z reszta, czego ja Ci to pisze na forum?Po co wogóle myć silnik.
Ja nie myje wtedy wszystko ładnie widać jakby coś ciekło i nierdzewieją śruby itp. po myciu
Jak widze auto z mytym ilnikiem np. na giełdzie to nawet nie oglądam bo zazwyczaj na coś choruje silnik jak ktoś go pucuje.
-
sprawdź objemki przy przewodach chłodniczych. Ewentualnie będzie trzeba wymienić i objemki i przewody. Nawet jak byś ucinał końce, to za te wszystkie lata eksploatacji, przewód będzie rozciągnięty i nawet objemką nie uszczelnisz łączenia. Dokładnie nad skrzynią biegów jakieś łączenie i w tym miejscu miałem mały wyciek. Nie mogłem go zlokalizować, gdyż kropla spadając na gorącą skrzynię natychmiast parowała. Dopiero po przestawieniu samochodu do wymiany klocków zobaczyłem kropelkę :-) która nie zdążyła wyparować. Fakt że było trochę osadu niebieskiego na skrzyni, ale nie skojarzyłem tego z wyciekiem z chłodnicy
-
Nie chodzi o to żeby silnik wymyć, wyplakować żeby się świecił jak psu ... oczy.
Chodzi o to że silnik jest cały w oleju, a to nie tyle źle wygląda i nie pozwala zlokalizować nowych wycieków, ale może nawet przyczynić się do pożaru w przedziale silnika. -
Na dniach wjadę na kanał i postaram się wszędzie dokładnie pozaglądać, jak zlokalizuje wyciek, to dalej już będzie prosta droga
-
Chodzi o to że
silnik jest cały w oleju, a to nie tyle źle wygląda i nie pozwala zlokalizować
nowych wycieków, ale może nawet przyczynić się do pożaru w przedziale silnika.Nowe uszczelki założyć.
Dobrze śruby podokręcać.
Wytrzeć szmatką silnik z oleju. (nie myć)
Obserwować ewentualne nowe wycieki.
-
Ciężko jest dojść do wielu zakamarków silnika żeby je wytrzeć, a zmywaczem powinno samo zejść.
-
Ciężko jest dojść
do wielu zakamarków silnika żeby je wytrzeć, a zmywaczem powinno samo zejść.Ja w sobote regulowałem luzy zaworów w swoim.
Też delikatnie olejem chlapało spod usczelki pokrywy zaworów.
Śruby od strony gaźnika nie były dobrze dokręcone.
Do tego uszczelke wymieniłem pod pokrywą i przetarłem szmatką pokrywe.
Teraz suchutko nic nie leje.
-
Apropo czyszczenia...
Może i na silnik pomoże?
-
Olej z silnika świetnie go koserwuje
-
Jakoś nikt nie przeczytał tego co pisałem wczesniej chyba. Moim zdaniem winne jest odpowietrzenie wału korbowego bo miałem to samo. Leo kiedyś chyba pisał na ten temat.
-
Owszem, pisałem kiedyś, że system odpowietrzania skrzyni korbowej należy czyścić, co rzadko kto robi: KLIK.