Wymiana tylnego wahacza
-
pewności. Jak będę wycinał śruby cienkościenną tarczą to metalu śruby lewego tylnego wahacza
koło zbiornika paliwa to nie wymontowywać całego zbiornika paliwa i odstojnika tylko śmiało
ciąć wkładając dla bezpieczeństwa jakąś blachę osłaniającą zbiornik? Jak Wy poradziliście
sobie z tym problemem?
Z poważaniem
SilosSmialo ciac, podloz sobie blache jak masz niepewna reke. Demontaz zbiornika pochlonie sporo czasu, wiec raczej odpusc sobie Samochod ustaw pewnie i stabilnie, najlepiej na jakichs ceglach, oby nie na samych lewarkach.
-
Smialo ciac, podloz sobie
blache jak masz niepewna reke.Dobrym sposobem jest przykrycie całego zbiornika mokrą szmatą
-
pamięta ktośjakie tam śruby są do mocowania wachacza tylnego ?
-
pamięta ktośjakie
tam śruby są do mocowania wachacza tylnego ?09100A12047-000 2szt.
09100A12035-000 1szt. -
pamięta ktośjakie
tam śruby są do mocowania wachacza tylnego ?Jak numery katalogowe ci nie pomoga to uzyj funkcji szukaj na forum.
-
Idziesz do zwykłego sklepu żelaznego i kupujesz śruby o podobnej długości ale utwardzane. Na pewno wyjdzie sporo taniej niż kupowanie na sztuki w sklepie moto.Spokojnie je można kupić bo sam tak zrobiłem, jedynie te ze sklepu maja o ok 1cm dłuższy gwint i tyle.
-
Idziesz do zwykłego
sklepu żelaznego i kupujesz śruby o podobnej długości ale utwardzane. Na pewno
wyjdzie sporo taniej niż kupowanie na sztuki w sklepie moto.Spokojnie je można kupić
bo sam tak zrobiłem, jedynie te ze sklepu maja o ok 1cm dłuższy gwint i tyle.Ja kupowałem oryginalne śruby w Vimexie we Wrocławiu po ~ 5zł/szt.Są to śruby M12x1,25.
-
-
A z jakim gwintem były te śruby co kupiłeś ?
No i czy były oksydowane ? -
Zwykle śruby utwardzane 8.8, nawet nie ocynkowane.Gwint zwykły na zwykle nakrętki, jedynie to że były dłuższe od tych fabrycznych.Tanio było a i do tej pory służą dobrze, zero problemów.Nie chciało mi się szukać śrub fabrycznych bo u nas nie było a tak za coś ok 7 zł miałem ich 6 sztuk.