Rozładowujący sie akumulator i grzejący się silnik
-
jeśli zauważyłeś wentylator
czasami pracuje mimo zgaszonego silnikw swoim przypadku nie zauwazyłem bo nie działa ;p
Powiedz mi jeszcze jedną rzecz rozumiem iż 1 przewód z tego urządzonka idzie do wentylatora a drugi gdzieś tam indziej ;p który mam wyczepić i na co zwrócić uwagę
-
w swoim przypadku nie
zauwazyłem bo nie działa ;p
Powiedz mi jeszcze jedną
rzecz rozumiem iż 1 przewód z tego urządzonka idzie do wentylatora a drugi gdzieś tam indziej
;p który mam wyczepić i na co zwrócić uwagęmusisz ten odczepić idący do wentylatora, nie przestrasz się jak będziesz podłączał przewody na krótko do niego - może delikatnie zajskrzyć
-
musisz ten odczepić idący do
wentylatora, nie przestrasz się jak będziesz podłączał przewody na krótko do niego - może
delikatnie zajskrzyćI uważaj na paluchy, części odzienia tudzież przewody, którymi będziesz się posługiwał. Jeżeli silnik wentylatora będzie sprawny, to po podpięciu do niego prądu wiatrak natychmiast ruszy z dużą siłą - lepiej, żeby niczego nie wciągnął...
-
I uważaj na paluchy, części
odzienia tudzież przewody, którymi będziesz się posługiwał. Jeżeli silnik wentylatora będzie
sprawny, to po podpięciu do niego prądu wiatrak natychmiast ruszy z dużą siłą - lepiej, żeby
niczego nie wciągnął...o dziekuję za trafne spostrzeżenie jak to mówią człowiek uczy się przez całe życie hyhyh
Pozdrawiam
-
bezpieczniki sprawdzone i sa git jutro sprawdze na krotko wentylator
-
witam dzisija poszedłem sparwdzić kilka rzeczy i co następuje:
1. Wentylator na krótko działa jak marzenie, bezpieczniki sprawne
2. sprawdzałem miernikiem akumulator i zauważyłem że przy zapuszczaniu napiecie spada do 11V a w przypadku chodzenie samochodu na światłach (przy dodawanu gazu) wychodzi ooło 14,2 V
Czekam na sugestie i podpowiedzi.
Pozdrawiam
-
2. sprawdzałem miernikiem
akumulator i zauważyłem że przy ruszaniu napiecie spada do 11V a w przypadku chodzenie
samochodu na światłach (przy dodawanu gazu) wychodzi ooło 14,2 VMnie to wygląda na szwankujący regulator napięcia przy alternatorze
Ale niech się bardziej obeznani magicy wypowiedzą
-
Wujek google mi powiedział że napiecie jakie osiagam podczas dodawania gazu jest dobre więc nie w tym tkwi problem ;/
-
Wujek google mi powiedział że
napiecie jakie osiagam podczas dodawania gazu jest dobre więc nie w tym tkwi problem ;/Czy wujek Google powiedział ci tez, ze nie jest rzeczą normalną spadek napięcia do 11V przy ruszaniu (pewnie masz na myśli dodawanie gazu)
-
HA i tu wystąpił tak zwany ZONK bo poszła literówka i to dośc spora miałem na myśli ZAPUSZCZANIE przepraszam najmocniej.
-
HA i tu wystąpił tak zwany
ZONK bo poszła literówka i to dośc spora miałem na myśli ZAPUSZCZANIE przepraszam najmocniej.A co to jest "zapuszczanie" ?
Sorry, ale ja z pomorza zachodniego
-
zapuszczanie - przekrecanie kluczyka w stacyjce co powoduje rozruch silnika.
-
zapuszczanie - przekrecanie
kluczyka w stacyjce co powoduje rozruch silnika.Człowiek się jednak przez całe życie uczy
Hmmm, nigdy nie miałem okazji sprawdzać w takiej okoliczności napięcia na aku, ale biorąc pod uwagę duży pobór prądu przy rozruchu, to owe 11V wydawałoby się normalnym zjawiskiem.
Musiałbym sprawdzić u siebie -
zapuszczanie - przekrecanie
kluczyka w stacyjce co powoduje rozruch silnika.Pierwsze slysze a skad ten zwrot?
-
Pierwsze slysze a
skad ten zwrot?Pewnie gwarą napisane
Ale panowie skupmy się na problemie
EOT
-
No właśnie czyli biorąc pod uwagę wszytko co napisane można zrobić małe resime:
Akumulator
- kupiony w zeszłym roku
- alternator go ładuje prądem o odpowiednim napięciu więc ten odpada
- a może klemy od aku nie przewodza dostatecznei dobrze lub nie przylegaja dostatecznie dobrze ????
Przegrzewanie:
- bezpiecznik sprawny
- wentylator na krótko działa
- co do termostatu to raczej on działa ponieważ załącza duży obieg ponieważ zauważyłem że jak osiąga zbyt dużą temperature to jak włącze w kabinie nadmuhc ciepłego powietrza to automatycznie temperatura silnika spada
- nie iwem jak sprawdzić wyłącznik termiczny bo kurka rurka nie wiem gdzie on jest hyh
- czy może to być wina oleju (jaki wogóle olej polecacie do tikusie)
Pozdraiwam
-
No właśnie czyli biorąc pod
uwagę wszytko co napisane można zrobić małe resime:
Akumulator- kupiony w zeszłym roku
- alternator go ładuje prądem
o odpowiednim napięciu więc ten odpada
Coś kradnie prąd jak auto stoi przez noc, tak ?
- a może klemy od aku nie
przewodza dostatecznei dobrze lub nie przylegaja dostatecznie dobrze ????
Objawem byłby niedoładowany aku i problemy z porannym rozruchem.
-
Pewnie gwarą napisane
Takie stare określenie... "Zapuścić silnik" = uruchomić silnik... Dziś już prawie nieużywane, ale potwierdzam istnienie...
Ale panowie skupmy się na
problemie
EOTOtóż to.
-
widze ze temat umarł nikt nie ma żadnego pomysłu żeby mi pomóc ???
-
widze ze temat umarł nikt nie
ma żadnego pomysłu żeby mi pomóc ???Co to za aku masz?