Rozładowujący sie akumulator i grzejący się silnik
-
silnik może być wyłączony,
zwarcia nie powinieneś zrobić jeśli zrobisz to prawidłowoTo co mi da to połaczenie przewodów na wyłączonym silniku ???? Bo nie rozumiem teraz jak to ma zadziałać. ???
Pozdro
-
To co mi da to połaczenie
przewodów na wyłączonym silniku ???? Bo nie rozumiem teraz jak to ma zadziałać. ???
Pozdrojeśli zauważyłeś wentylator czasami pracuje mimo zgaszonego silnik
-
jeśli zauważyłeś wentylator
czasami pracuje mimo zgaszonego silnikw swoim przypadku nie zauwazyłem bo nie działa ;p
Powiedz mi jeszcze jedną rzecz rozumiem iż 1 przewód z tego urządzonka idzie do wentylatora a drugi gdzieś tam indziej ;p który mam wyczepić i na co zwrócić uwagę
-
w swoim przypadku nie
zauwazyłem bo nie działa ;p
Powiedz mi jeszcze jedną
rzecz rozumiem iż 1 przewód z tego urządzonka idzie do wentylatora a drugi gdzieś tam indziej
;p który mam wyczepić i na co zwrócić uwagęmusisz ten odczepić idący do wentylatora, nie przestrasz się jak będziesz podłączał przewody na krótko do niego - może delikatnie zajskrzyć
-
musisz ten odczepić idący do
wentylatora, nie przestrasz się jak będziesz podłączał przewody na krótko do niego - może
delikatnie zajskrzyćI uważaj na paluchy, części odzienia tudzież przewody, którymi będziesz się posługiwał. Jeżeli silnik wentylatora będzie sprawny, to po podpięciu do niego prądu wiatrak natychmiast ruszy z dużą siłą - lepiej, żeby niczego nie wciągnął...
-
I uważaj na paluchy, części
odzienia tudzież przewody, którymi będziesz się posługiwał. Jeżeli silnik wentylatora będzie
sprawny, to po podpięciu do niego prądu wiatrak natychmiast ruszy z dużą siłą - lepiej, żeby
niczego nie wciągnął...o dziekuję za trafne spostrzeżenie jak to mówią człowiek uczy się przez całe życie hyhyh
Pozdrawiam
-
bezpieczniki sprawdzone i sa git jutro sprawdze na krotko wentylator
-
witam dzisija poszedłem sparwdzić kilka rzeczy i co następuje:
1. Wentylator na krótko działa jak marzenie, bezpieczniki sprawne
2. sprawdzałem miernikiem akumulator i zauważyłem że przy zapuszczaniu napiecie spada do 11V a w przypadku chodzenie samochodu na światłach (przy dodawanu gazu) wychodzi ooło 14,2 V
Czekam na sugestie i podpowiedzi.
Pozdrawiam
-
2. sprawdzałem miernikiem
akumulator i zauważyłem że przy ruszaniu napiecie spada do 11V a w przypadku chodzenie
samochodu na światłach (przy dodawanu gazu) wychodzi ooło 14,2 VMnie to wygląda na szwankujący regulator napięcia przy alternatorze
Ale niech się bardziej obeznani magicy wypowiedzą
-
Wujek google mi powiedział że napiecie jakie osiagam podczas dodawania gazu jest dobre więc nie w tym tkwi problem ;/
-
Wujek google mi powiedział że
napiecie jakie osiagam podczas dodawania gazu jest dobre więc nie w tym tkwi problem ;/Czy wujek Google powiedział ci tez, ze nie jest rzeczą normalną spadek napięcia do 11V przy ruszaniu (pewnie masz na myśli dodawanie gazu)
-
HA i tu wystąpił tak zwany ZONK bo poszła literówka i to dośc spora miałem na myśli ZAPUSZCZANIE przepraszam najmocniej.
-
HA i tu wystąpił tak zwany
ZONK bo poszła literówka i to dośc spora miałem na myśli ZAPUSZCZANIE przepraszam najmocniej.A co to jest "zapuszczanie" ?
Sorry, ale ja z pomorza zachodniego
-
zapuszczanie - przekrecanie kluczyka w stacyjce co powoduje rozruch silnika.
-
zapuszczanie - przekrecanie
kluczyka w stacyjce co powoduje rozruch silnika.Człowiek się jednak przez całe życie uczy
Hmmm, nigdy nie miałem okazji sprawdzać w takiej okoliczności napięcia na aku, ale biorąc pod uwagę duży pobór prądu przy rozruchu, to owe 11V wydawałoby się normalnym zjawiskiem.
Musiałbym sprawdzić u siebie -
zapuszczanie - przekrecanie
kluczyka w stacyjce co powoduje rozruch silnika.Pierwsze slysze a skad ten zwrot?
-
Pierwsze slysze a
skad ten zwrot?Pewnie gwarą napisane
Ale panowie skupmy się na problemie
EOT
-
No właśnie czyli biorąc pod uwagę wszytko co napisane można zrobić małe resime:
Akumulator
- kupiony w zeszłym roku
- alternator go ładuje prądem o odpowiednim napięciu więc ten odpada
- a może klemy od aku nie przewodza dostatecznei dobrze lub nie przylegaja dostatecznie dobrze ????
Przegrzewanie:
- bezpiecznik sprawny
- wentylator na krótko działa
- co do termostatu to raczej on działa ponieważ załącza duży obieg ponieważ zauważyłem że jak osiąga zbyt dużą temperature to jak włącze w kabinie nadmuhc ciepłego powietrza to automatycznie temperatura silnika spada
- nie iwem jak sprawdzić wyłącznik termiczny bo kurka rurka nie wiem gdzie on jest hyh
- czy może to być wina oleju (jaki wogóle olej polecacie do tikusie)
Pozdraiwam
-
No właśnie czyli biorąc pod
uwagę wszytko co napisane można zrobić małe resime:
Akumulator- kupiony w zeszłym roku
- alternator go ładuje prądem
o odpowiednim napięciu więc ten odpada
Coś kradnie prąd jak auto stoi przez noc, tak ?
- a może klemy od aku nie
przewodza dostatecznei dobrze lub nie przylegaja dostatecznie dobrze ????
Objawem byłby niedoładowany aku i problemy z porannym rozruchem.
-
Pewnie gwarą napisane
Takie stare określenie... "Zapuścić silnik" = uruchomić silnik... Dziś już prawie nieużywane, ale potwierdzam istnienie...
Ale panowie skupmy się na
problemie
EOTOtóż to.