Zlokalizowany wyciek oleju
-
Pompka moze pracowac bez
wiekszych problemow jesli uszkodzona bedzie membrana od strony silnika (beda tez wycieki
oleju). O ile dobrze pamietam, jesli pojdzie ta druga membrana, to bedzie wyciek paliwa i
pompka wtedy faktycznie nie bedzie pompowac.Od chwili jak założyłem pompkę elektryczną skończyły się problemy z podawaniem paliwa
do gaźnika -
Od chwili jak założyłem
pompkę elektryczną skończyły się problemy z podawaniem paliwa
do gaźnikaA od czego ta pompa jest lub co to za model?
-
Od chwili jak założyłem
pompkę elektryczną skończyły się problemy z podawaniem paliwa
do gaźnikaJa również chwalę sobie elektryczną pompę.
Co prawda nie miałem kłopotów z mechaniczną, zawsze podawała paliwo, jak należy... Ale teraz przestałem się obawiać nieoczekiwanych wycieków oleju czy paliwa ze wspomnianego otworka, a poza tym - co równie ważne - spokojnie wyłączam silnik na LPG i uruchamiam "od strzału" na benzynie. -
A od czego ta pompa jest lub
co to za model?Jest to pompa przeponowa elektryczna,12 V, która była stosowana kiedyś do ogrzewania w niemieckich busach.Dostałem ją od faceta handlujacego na giełdzie we Wrocławiu, który jeździ do Niemiec po części. Podobno trudno ją kupić, ale czasami się udaje.
-
i polski zamiennik który
pozwala na ewentualną wymianę membran.ja osobiście odradzam polski zamiennik jak jest założona instalacja LPG.
Miałem sytuację że jeden z króćców wypadł z obudowy filtra a paliwo lało się na silnik .. polski zamiennik ma wciskane króćce .. -
ja osobiście odradzam polski
zamiennik jak jest założona instalacja LPG.W tej sytuacji idealnie sie sprawdza pompa elektryczna-przeponowa.
Miałem sytuację że jeden z
króćców wypadł z obudowy filtra a paliwo lało się na silnik .. polski zamiennik ma wciskane
króćce ..W pompie elektrycznej nawet przy jakimś uszkodzeniu(np.wypadnięcie króćca,pęknięcie przewodu gumowego paliwa)nic sie nie stanie, bo pompa po przełączeniu na zasilanie LPG zostaje wyłączona i nie podaje Pb, mając jeszcze dodatkowe zabezpieczenie w postaci zamkniętego elektrozaworu.
-
Witam.
Sorki za odświeżenie tematu, jutro idę rano sprawdzić bo chyba znowu mi padła pompka paliwa, heh żyła nie cały rok kupiona w sklepie. Bo nie podobno, że zaczął mi spijać olej, niedawno mu wlewałem bo miał minimum gdyż lało się przez simering więc uzupełniłem i dziś sprawdzam znowu prawie na minimum. Myślę że to jednak pompka bo okoliczne przewody itp sa mokre a jak pomacałem ten otworek od pompki to tyż był mokrawy a i żona po fakcie mi powiedział ,ze od jakiegoś czasu znowu jej się pojawił ten dziwny dźwięk jak tico jest zimne tzn to takie chlupanie.Czy ktoś kupował pompkę na allegro i przetrwała ona dłużej jak rok?Mógłby ktoś polecić jakąś aukcję?
Pzdr -
Nie kupuje się tych wynalazków z allegro bo tam piszą o tych koreańskich, że wszystkie oryginały. Lepiej dać te 20zł więcej i kupić prawdziwny oryginał GM w sklepie. U nas kosztował 70zł więc nie taki majątek wielki.A jak widać wymieniać co roku te podróbki nie wychodzi taniej.
-
Witam. No ja też w sklepie dałem 70 zł i okazało się że to lipa.
A ktoś korzystał z tej polskiej rozbieralnej???
Jest to dobry patent???
Są dostępne zestawy naprawcze?? -
Witam. No ja też w
sklepie dałem 70 zł i okazało się że to lipa.
A ktoś korzystał z
tej polskiej rozbieralnej???
Jest to dobry
patent???
Są dostępne zestawy
naprawcze??Membrana jest bodaj identyczna jak ta we fiacie 126p, więc z dostępem nie powinno być problemu
-
A czy ktoś to przerabiał?? Może ktoś coś powiedzieć czy to jest dobre?? Wydaje mi się że to chyba jest tanie rozwiązanie i dobre.
-
A czy ktoś to
przerabiał?? Może ktoś coś powiedzieć czy to jest dobre?? Wydaje mi się że to chyba
jest tanie rozwiązanie i dobre.Przerabiałem to.
Koszt ~15zł, wykonanie poniżej jakiejkolwiek normy. Po założeniu ciekło bardziej niż przed...Lepiej wymienić na "made in Korea" nierozbieralną.