Zlokalizowany wyciek oleju
-
Witam serdecznie. Dziś rano montując akumulator do autka I o odaleniu go zlokalizowałem wyciek o którym wsomniałem w innych wątkach.Bardzo mocno mnie to zanieokoiło gdyż ten wyciek jest tak jakby w ierwszej fazie grzania silnika, raczej nie wyciek tylko plucie olejem.
Mamy omkę paliwa i zaraz w niej ale od dołu jest tam jakiś otówr lub czegos tam brakuje bo właśnie stamtąd chlapie olejem, tak jak mówiłem , czegos tam chyba brakuje. Srawdzałem stan olejui mam go cały czas na takim oziomie na jakim powinien byc.
Czy jesteście mi w stanie pomóc?
Moge wstawić fotkę ale to doiero ok 17godz.Życzę miłego dzionka.
-
Po pierwsze pisz po polskiemu, bo po przeczytaniu twojego tekstu jestem oszołomiony
Po drugie- masz pompkę paliwa do wymiany. Poszukaj w archiwum- temat plującej olejem pompki był poruszany wielokrotnie
Po trzecie- otwór w pompce ma być, gdyż w przypadku uszkodzenia membran ma sie z niego wydostawać olej (ot, taki zaworek bezpieczeństwa)
-
Witam serdecznie.
Tak masz rację to co tam napisałem to masakra. Muszę się wziąć za klawiaturkę gdyż chyba mam ją zasyfioną.
Z góry przepraszam.No to cóż trzeba będzie wymienić ale zapytam się jeszcze czy nie powinienem mieć problemu z odpaleniem, zasilaniem silnika, bo jeśli membrama jest uszkodzona to pompka paliwa nie domaga tak a tu wszystko w porządku, zapala bez problemu i jedzie też bez problemu tylko, że nie równo pracuje na jałowych.
Pzdr
-
porządku, zapala bez problemu i jedzie też bez problemu tylko, że nie równo pracuje na
jałowych.
PzdrPompka moze pracowac bez wiekszych problemow jesli uszkodzona bedzie membrana od strony silnika (beda tez wycieki oleju). O ile dobrze pamietam, jesli pojdzie ta druga membrana, to bedzie wyciek paliwa i pompka wtedy faktycznie nie bedzie pompowac.
-
Witam
No to w porządku, zamawiam pompkę i do dzieła.
Dzięki serdeczne.A jeszcze mam pytanie. Czy pompa jest jedna do wszystkich modeli i roczników??
-
Czy pompa jest jedna do wszystkich modeli i roczników??
Pompka jest jedna, są za to różne możliwości wyboru: oryginał, koreański zamiennik(na allegro jako oryginał korea xD)
i polski zamiennik który pozwala na ewentualną wymianę membran. -
Jest taka sama, uzywaj czasem wyszukiwarki
-
Pompka moze pracowac bez
wiekszych problemow jesli uszkodzona bedzie membrana od strony silnika (beda tez wycieki
oleju). O ile dobrze pamietam, jesli pojdzie ta druga membrana, to bedzie wyciek paliwa i
pompka wtedy faktycznie nie bedzie pompowac.Od chwili jak założyłem pompkę elektryczną skończyły się problemy z podawaniem paliwa
do gaźnika -
Od chwili jak założyłem
pompkę elektryczną skończyły się problemy z podawaniem paliwa
do gaźnikaA od czego ta pompa jest lub co to za model?
-
Od chwili jak założyłem
pompkę elektryczną skończyły się problemy z podawaniem paliwa
do gaźnikaJa również chwalę sobie elektryczną pompę.
Co prawda nie miałem kłopotów z mechaniczną, zawsze podawała paliwo, jak należy... Ale teraz przestałem się obawiać nieoczekiwanych wycieków oleju czy paliwa ze wspomnianego otworka, a poza tym - co równie ważne - spokojnie wyłączam silnik na LPG i uruchamiam "od strzału" na benzynie. -
A od czego ta pompa jest lub
co to za model?Jest to pompa przeponowa elektryczna,12 V, która była stosowana kiedyś do ogrzewania w niemieckich busach.Dostałem ją od faceta handlujacego na giełdzie we Wrocławiu, który jeździ do Niemiec po części. Podobno trudno ją kupić, ale czasami się udaje.
-
i polski zamiennik który
pozwala na ewentualną wymianę membran.ja osobiście odradzam polski zamiennik jak jest założona instalacja LPG.
Miałem sytuację że jeden z króćców wypadł z obudowy filtra a paliwo lało się na silnik .. polski zamiennik ma wciskane króćce .. -
ja osobiście odradzam polski
zamiennik jak jest założona instalacja LPG.W tej sytuacji idealnie sie sprawdza pompa elektryczna-przeponowa.
Miałem sytuację że jeden z
króćców wypadł z obudowy filtra a paliwo lało się na silnik .. polski zamiennik ma wciskane
króćce ..W pompie elektrycznej nawet przy jakimś uszkodzeniu(np.wypadnięcie króćca,pęknięcie przewodu gumowego paliwa)nic sie nie stanie, bo pompa po przełączeniu na zasilanie LPG zostaje wyłączona i nie podaje Pb, mając jeszcze dodatkowe zabezpieczenie w postaci zamkniętego elektrozaworu.
-
Witam.
Sorki za odświeżenie tematu, jutro idę rano sprawdzić bo chyba znowu mi padła pompka paliwa, heh żyła nie cały rok kupiona w sklepie. Bo nie podobno, że zaczął mi spijać olej, niedawno mu wlewałem bo miał minimum gdyż lało się przez simering więc uzupełniłem i dziś sprawdzam znowu prawie na minimum. Myślę że to jednak pompka bo okoliczne przewody itp sa mokre a jak pomacałem ten otworek od pompki to tyż był mokrawy a i żona po fakcie mi powiedział ,ze od jakiegoś czasu znowu jej się pojawił ten dziwny dźwięk jak tico jest zimne tzn to takie chlupanie.Czy ktoś kupował pompkę na allegro i przetrwała ona dłużej jak rok?Mógłby ktoś polecić jakąś aukcję?
Pzdr -
Nie kupuje się tych wynalazków z allegro bo tam piszą o tych koreańskich, że wszystkie oryginały. Lepiej dać te 20zł więcej i kupić prawdziwny oryginał GM w sklepie. U nas kosztował 70zł więc nie taki majątek wielki.A jak widać wymieniać co roku te podróbki nie wychodzi taniej.
-
Witam. No ja też w sklepie dałem 70 zł i okazało się że to lipa.
A ktoś korzystał z tej polskiej rozbieralnej???
Jest to dobry patent???
Są dostępne zestawy naprawcze?? -
Witam. No ja też w
sklepie dałem 70 zł i okazało się że to lipa.
A ktoś korzystał z
tej polskiej rozbieralnej???
Jest to dobry
patent???
Są dostępne zestawy
naprawcze??Membrana jest bodaj identyczna jak ta we fiacie 126p, więc z dostępem nie powinno być problemu
-
A czy ktoś to przerabiał?? Może ktoś coś powiedzieć czy to jest dobre?? Wydaje mi się że to chyba jest tanie rozwiązanie i dobre.
-
A czy ktoś to
przerabiał?? Może ktoś coś powiedzieć czy to jest dobre?? Wydaje mi się że to chyba
jest tanie rozwiązanie i dobre.Przerabiałem to.
Koszt ~15zł, wykonanie poniżej jakiejkolwiek normy. Po założeniu ciekło bardziej niż przed...Lepiej wymienić na "made in Korea" nierozbieralną.