Co dziś "dłubałem" w Tico edycja 3
-
Slavo88 Użytkownik archiwalnynapisał 14 kwi 2010, 08:52 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 sie 2016, 20:16
-
miechomiechonapisał 14 kwi 2010, 09:53 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 20:16
i na koniec cięcie sprężyn teraz tico przyklejone asfaltu
Nie wiem czy nie lepiej bylo wymienic na krotsze i troche sztywniejsze sprezyny albo zastosowac gumy dystansowe do sprezyn. Jednak takie gumy i ciecie sprezyn powoduje skrocenie ich zywotnosci - moga szybciej peknac.
-
Masa_man Użytkownik archiwalnynapisał 14 kwi 2010, 13:28 ostatnio edytowany przez Masa_man 11 sie 2016, 20:16
Jego Tikuś jego sprawa
-
chris2233 Użytkownik archiwalnynapisał 14 kwi 2010, 14:37 ostatnio edytowany przez chris2233 11 sie 2016, 20:16
Wymiana wahacza przedniego.
Myślałem, że to sworzeń był już na wykończeniu ale okazało się, że padła tuleja metalowo-gumowa.
Sam sworzeń wyglądał bardzo dobrze.Po zdemontowaniu starego wahacza porównałem go z nowym - ich długość była identyczna, więc myślę, że obejdzie się bez ustawiania zbieżności
W każdym razie auto jedzie prosto, na boki nie ściąga -
Tom_89 Użytkownik archiwalnynapisał 14 kwi 2010, 15:09 ostatnio edytowany przez Tom_89 11 sie 2016, 20:16
Wymiana baterii w jednym pilocie od alarmu.
-
zagadka Użytkownik archiwalnynapisał 14 kwi 2010, 15:21 ostatnio edytowany przez zagadka 11 sie 2016, 20:16
Nareszcie letnie gumy założone
-
rybex Użytkownik archiwalnynapisał 14 kwi 2010, 17:33 ostatnio edytowany przez rybex 11 sie 2016, 20:16
Wsadze własnie jeszcze te gumy pewnie zeby sie tak bardzo nie uginało, nie stac mnie na sportowe zawieszenie... kupiłem tylko po to tico by czyms tanio dojezdzac do szkoly, a to ciecie to nie w celu jakiegos super tuningu i robieniu z tico super sportowego auta tylko w ramach lepszej ekonomi :> nie zwalniam przed zakretami :> trzymam rowno gaz hehe i mniejsze spalanie
-
Tomunia Użytkownik archiwalnynapisał 14 kwi 2010, 17:57 ostatnio edytowany przez Tomunia 11 sie 2016, 20:16
nowa cewka, nowe przewody nowe dwie h4 i nowa klamka tył
-
mdario Użytkownik archiwalnynapisał 14 kwi 2010, 18:19 ostatnio edytowany przez mdario 11 sie 2016, 20:16
... tylko w ramach lepszej ekonomi :> nie
zwalniam przed zakretami :> trzymam rowno gaz hehe i mniejsze spalanieW sprawię ekonomii - mam nadzieję, że przez te parę zł nie spowodujesz wypadku, nagle skręcając na przeciwległy pas ruchu, bo cięta sprężyna zrobiła psikusa
-
Wsadze własnie jeszcze te
gumy pewnie zeby sie tak bardzo nie uginało,Pocięte sprężyny, jeszcze gumy dystansowe wsadzisz?
A nie lepiej od razu wyrzeźbić klocki drewniane i wstawić zamiast sprężyn i amortyzatorów? Na to samo wyjdzie...nie stac mnie na sportowe zawieszenie...
... tylko klocki drewniane - jaka oszczędność będzie...
kupiłem
tylko po to tico by czyms tanio dojezdzac do szkoly,To jestem w stanie zrozumieć.
a to ciecie to nie w celu jakiegos super
tuningu i robieniu z tico super sportowego autaWystarczy trzymać się zwykłej "serii"...
tylko w ramach lepszej ekonomi :> nie
zwalniam przed zakretami :> trzymam rowno gaz hehe i mniejsze spalanieCzłowieku, pomyśl chwilę... Prowokujesz nieszczęście dla siebie i innych... Jeździsz po drogach publicznych, nie po polach... Nie żal Ci napytać sobie biedy w tak młodym wieku? Po co kusisz los? Dla 1,50 zł na 100km? Nie wierzę...
-
rybex Użytkownik archiwalnynapisał 14 kwi 2010, 19:46 ostatnio edytowany przez rybex 11 sie 2016, 20:16
żartowalem z tym trzymaniem gazu na zakretach ... tico jest tak łatwym autem do wydachowania, ze trzeba miec troche siana w głowie chyba zeby szybko pokonywac zakrety. Chodzi mi ogolnie o wygode jazdy jaka teraz jest ... duzo lepiej niz na serii moze zakonczmy moj temat ;>
-
miechomiechonapisał 14 kwi 2010, 22:15 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 20:16
Wsadze własnie jeszcze te
gumy pewnie zeby sie tak bardzo nie uginało, nie stac mnie na sportowe zawieszenie... kupiłemTo nie dosc, ze sprezyny pociete, to jeszcze gumy chcesz dac? wtedy to juz w ogole sprezyna przestanie pracowac
-
To nie dosc, ze sprezyny
pociete, to jeszcze gumy chcesz dac? wtedy to juz w ogole sprezyna przestanie pracowacDlatego proponowałem drewniane klocki zamiast sprężyn, na to samo wyjdzie, a jaka oszczędność... Do tego: jeśli nie ma sprężyny, to po co amortyzator? Kolejna oszczędność.
-
DAHAKA Użytkownik archiwalnynapisał 15 kwi 2010, 16:14 ostatnio edytowany przez DAHAKA 11 sie 2016, 20:16
Zawsze pozostaje amortyzacja na samych oponach - chyba, że nisko-profilowe.
-
chris2233 Użytkownik archiwalnynapisał 15 kwi 2010, 21:31 ostatnio edytowany przez chris2233 11 sie 2016, 20:16
Zawsze pozostaje amortyzacja
na samych oponach - chyba, że nisko-profilowe.I bujać się będzie jak "low-rider"
-
Masa_man Użytkownik archiwalnynapisał 19 kwi 2010, 16:34 ostatnio edytowany przez Masa_man 11 sie 2016, 20:16
W końcu podpięta antena, zmiana kół z zimowych na letnie (wyczyszczone i się pięknie świecą)
-
bas87 Użytkownik archiwalnynapisał 19 kwi 2010, 17:17 ostatnio edytowany przez bas87 11 sie 2016, 20:16
ja wymieniłem 2 przeguby zewnętrzne i jeden wewnętrzny prawy i jestem zadowolony bo juz sie nie tucze
-
miechomiechonapisał 19 kwi 2010, 18:11 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 20:16
ja wymieniłem 2 przeguby
zewnętrzne i jeden wewnętrzny prawy i jestem zadowolony bo juz sie nie tuczea co to ma wspolnego z tuczeniem?
-
Tom_89 Użytkownik archiwalnynapisał 19 kwi 2010, 23:32 ostatnio edytowany przez Tom_89 11 sie 2016, 20:16
Wymiana stacyjki i podładowanie akumulatora przez ten czas to auto nie musiało jeździć.
-
bas87 Użytkownik archiwalnynapisał 20 kwi 2010, 17:56 ostatnio edytowany przez bas87 11 sie 2016, 20:16
dobra niech ci będzie z zgrzytaniem a nie tuczeniem strasznie sie kolego czepiasz pierduł
pozdrawiam
164/695