tico vs seicento i tico vs tico
-
Od czasu do czasu radziłbym tico wkręcać na wyzsze obroty przynajmniej 5 tys na pewno zrobi to
dobrze silnikowi bo jezdząc cały czas na niskich obrotach i oszczednie to silnik długo nie
posłuzy .Rozmawiałem z mechanikiem mówił że silnik najlepiej sie czuje ok 4tys.Silniki
jezdzone na trasach maja caly czas takie obroty i dlatego maja takie duze przebiegi bez
awariiNie koniecznie - silnik rzeczywiście pracuje prawidłowo na średnich i wyższych obrotach dlatego ze wtedy sa mniejsze przeciązenia - generalnie sie nie dusi. Silniki (auta) jeżdżone na tasach mają wiekszą trwałość bo pracują na w miarę stałej predkości obrotowej i przejeżdżają na jednym rozruchu duży dystans (Na jednym nagrzaniu). Wysokie obroty w ttrasie to nawet niepożadane zjawisko, dlatego stosuje sie nadbiegi (5 a teraz nawet6)
-
Silniki (auta) jeżdżone na
tasach mają wiekszą trwałość bo pracują na w miarę stałej predkości obrotowej i
przejeżdżają na jednym rozruchu duży dystans (Na jednym nagrzaniu). Wysokie obroty w
ttrasie to nawet niepożadane zjawisko, dlatego stosuje sie nadbiegi (5 a teraz nawet6)to sie z toba zgodze wiadomo jak silnikowi szkodzi krecenie go do wysokich obrotów jak olej jest jeszcze zimny (gęsty).Polecam w tico odmulić troche auta po zimie np. jadąc 5minut 120 km na 4 biegu wszystko w silniku sie wypali