[ALL] Swap z 1.0 na 1.3 8v
-
Po przemyśleniach stwierdziłem że już nic poza fotelami i rozpórkami do mojej rajdowej litrówki nie będę pakował. ;/
Co do swapa chodziło mi o cenę samego silnika i wszystkich gratów potrzebnych do przekładki.
Dzięki wszystkim za zainteresowanie i porady temat swapa można uznać za skończony ale teraz rodzi się pytanie jaki następny mały pomykacz do powiedzmy tych 8tyś by się znalazł.
Swift nie powiem podoba mi się, ma po prostu to coś szczególnie GTI ale są to samochody już leciwe i ciężko dostępne.
Samochód nie wiem kiedy wymienię ale z chęcią usłyszał bym jakieś ciekawe propozycję, a co do moich wymagań to max 1.6 ewentualnie coś większego ale to już z jakimś gazem.
Buda mała typowy 3D hatchback moc to oscylujmy w granicach 100KM ale to zależne od budy.
Co do budżetu ciężko określić bo to za jakiś rok max 2, ale do 8-10tyś myślę by wydać.
Więc jak sie komuś chce coś dodać od siebie to proszę bardzo -
saxo VTS
-
proszę go o foty tej obudowy już xxx czasu ... dlatego że nie ma jej w idealnym stanie
-
bedzie igła po niedzieli
-
bedzie igła po
niedzieliTzn.? Będziesz mieć inną czy co ?
-
tak , może uda sie mieć taka jaka byś chciał
-
no to ja wygrałem w lotto bo mam 100% sprawny silnik, grama oleju nie bierze, jedyne co to szklanki trochę słychać, ale nie jakoś drażniąco
Oczywiście od Plastka -
no to ja wygrałem w lotto bo mam 100% sprawny silnik
Jak nie był jeszcze przez nikogo rozbierany - to możesz tak powiedzieć.Jak robił go ktoś z głową i na dobrych częściach, to oby służył jak najdłużej
-
Ja mam wszczepionego nigdy nie rozbieranego G13b ,problem jednak jest taki że magiczne 300k się zbliża...
-
problem jednak jest taki że magiczne 300k
się zbliża...Skąd wiesz?
-
Sugerowałem się wpisami jak jeszcze gaz był wsadzony, w książeczce od przeglądu gazu.
-
Jak nie był jeszcze
przez nikogo rozbierany - to możesz tak powiedzieć.
Jak robił go ktoś z
głową i na dobrych częściach, to oby służył jak najdłużejja tam zrobiłem od podstaw, zobaczymy jak to się będzie sprawować
-
ja tam zrobiłem od
podstaw, zobaczymy jak to się będzie sprawowaćDużo Ci jeszcze roboty zostało?
Żadnych fotek nie robisz z kolejnych etapów prac?
Obyś tylko się nie poddał na ostatniej prostej jak Boxxing
-
Dużo Ci jeszcze
roboty zostało?silnik wyjęty, więc komora czysta, wspoma do rzeźby ze względu na grodź, obudowa w poniedziałek odbiór od Plastka, potem wsadzenie i elektryka ...
Klimę odpuszczam na ten sezon ... za dużo wydatków było to raz, po drugie inne auto też prosi o parę rzeczy, więc nie ma co ... a tu jeszcze chciał bym trochę blacharki ogarnąć i dołożyć w końcu zderzak docelowy do tyłu + zakupić opony jak się uda.
Poza tym klimę by wszyscy chcieli sprzedawać, ale bez wiązek, albo z częściową wiązka ... to co mi po takiej rzeczy ?Żadnych fotek nie
robisz z kolejnych etapów prac?bo na razie nie ma nic ciekawego ...
Obyś tylko się nie
poddał na ostatniej prostej jak Boxxingnie no spokojnie, wszystko idzie powoli ( bardzo ) ku końcowi ...
-
Ja mam
wszczepionego nigdy nie rozbieranego G13b ,problem jednak jest taki że magiczne 300k
się zbliża...a co po tych 300k ?? cos trzeba zrobic z silnikiem np w kosz ? bo mi tez sie zbliża
-
No jak to co, zdjęcie jak licznik się zamyka i kręcimy dalej
-
albo w 1.3 tłok wychodzi bokiem
-
A kto go tam wie, może już czyha
-
Nie strasz bo mi w swifcie 1.3 68 koni zbliża się 300 tysięcy powoli
-
Nie strasz bo mi w
swifcie 1.3 68 koni zbliża się 300 tysięcy powoliJa już mam ponad 300 kkm i odpukać tłok jeszcze nie wylazł