[ALL] Swift regulacja prędkości wycieraczek.


  • Użytkownik archiwalny

    Witam. Zauważyłem, że wychodziły swifty z szerszą regulacją szybkości wycieraczek. Posiadał ktoś z was takową wersję? Szczerze powiedziawszy, to podstawowa wersja jest dla mnie zbyt uboga i brakuję mi tej regulacji. Orientujecie się może jeszcze czy pasuje plug n play?


  • Użytkownik archiwalny

    dla mnie to wygląda jak przełącznik zespolony z baleno.


  • Użytkownik archiwalny

    ja u siebie mam 3 warianty
    1 czasowy
    2 ciagły
    3 szybszy ciagły
    czyli tak jak u ciebie z tego co widze

    ale z baku to ci się pewnie wylewa
    u mnie ta wskazówka nie zaznała nigdy takiego położenia - biedna wskazówka



  • hm, mk3 jak i mk5 miałem dostępne 3 tryby pracy, na zdjęciu widnieje przełącznik zespolony z mk2,miałem takowy wsadzony do mk3 bo ori połamałem, przełącznik nie był plug and play.



  • To na zdjęciu to chyba wersja cabrio, ona ma jaśniejszą dechę i wszystkie plastiki

    Mnie najbardziej we włączniku wycieraczek swiftowym denerwuje to, że nie ma opcji chwilowego szybkiego użycia wycieraczek uruchamianego przez przytrzymanie dźwigni do góry

    Praktycznie każde auto to ma, a Suzuki przyoszczędziło



  • Ja również mam u siebie tyle trybów ile na zdjęciu i szczerze powiedziawszy nie widziałem Swifta który miałby mniej...



  • ale z baku to ci
    się pewnie wylewa
    u mnie ta wskazówka
    nie zaznała nigdy takiego położenia - biedna wskazówka

    Z baku nie wylewa się nawet jak wskazówka wystaje w lewo poza F. Bardzo często tak mam.



  • Mnie najbardziej we
    włączniku wycieraczek swiftowym denerwuje to, że nie ma opcji chwilowego szybkiego
    użycia wycieraczek uruchamianego przez przytrzymanie dźwigni do góry
    Praktycznie każde
    auto to ma, a Suzuki przyoszczędziło

    Przecież się da tylko, że pójdzie również płyn do spryskiwaczy...


  • Użytkownik archiwalny

    hm, mk3 jak i mk5
    miałem dostępne 3 tryby pracy, na zdjęciu widnieje przełącznik zespolony z
    mk2,miałem takowy wsadzony do mk3 bo ori połamałem, przełącznik nie był plug and
    play.

    Co oznacza nie był plug n play? Jakich modyfikacji trzeba było się dopuścić?



  • Co oznacza nie był
    plug n play? Jakich modyfikacji trzeba było się dopuścić?

    Z tego co wiem ma zupełnie inną wtyczkę i coś tam jeszcze.



  • Wtyczkę miałem pociętą to nawet nie wiem jak wyglądała ori i chyba jakaś lipa z odbijaniem była, szczerze to nie pamiętam po prostu.


  • Użytkownik archiwalny

    Przecież się da
    tylko, że pójdzie również płyn do spryskiwaczy...

    Jak się dojdzie do wprawy, to można dawać lekko w dół wajchę, tak żeby nie zatrzasnęła się na pierwszej pozycji i jakoś da się z tym żyć...



  • Przecież się da
    tylko, że pójdzie również płyn do spryskiwaczy...

    Ale w innych markach poprzez podniesienie lekko dźwigni w górę, wycieraczki dają chwilowo na maksa. Przydatne, gdy np. mijająca się z nami ciężarówa chlapnie nam wodą z kałuży w przednią szybę i nic nie widzimy


  • Użytkownik archiwalny

    Gdzie niby chwilo tak dają na maxa ?


  • Użytkownik archiwalny

    Gdzie niby chwilo
    tak dają na maxa ?

    Adamo się chyba walnął, sądzę, że chodziło mu o szybkość 3 trybu



  • Gdzie niby chwilo
    tak dają na maxa ?

    A chociazby we fiatach i daewoo



  • Adamo się chyba
    walnął, sądzę, że chodziło mu o szybkość 3 trybu

    Chodzi mi o to, ze jak w innych autach podniesie sie dzwigienke wycieraczek w gore to mozna chwilowo
    szybko przetrzec szybe. Na pewno w volvo masz ta opcje


  • Użytkownik archiwalny

    Chodzi mi o to, ze
    jak w innych autach podniesie sie dzwigienke wycieraczek w gore to mozna chwilowo
    szybko przetrzec
    szybe. Na pewno w volvo masz ta opcje

    Mam, w golfie też miałem, jednak tak jak pisałem na tej opcji nie chodzą ona na maxa, a w prędkości 3-go trybu, chociaż u ojca w Alfie faktycznie idzie wtedy max. szybkością - ale fiatowe wycieraczki to w ogóle jakiś kosmos, popylają jak struś pędziwiatr


  • Użytkownik archiwalny

    Skoro temat o wycieraczkach, to mam takie zapytanie.
    Bawił się ktoś z kwestią tego, aby wycieraczki szybciej chodziły, czy to w trybie przerywanym czy ciągłym? Jest jakaś prosta metoda przyspieszenia ich pracy?
    Nie wiem, może podmiana silniczka, albo coś temu podobne.
    Jak dla mnie, wycieraczki w swifcie szybkością nie grzeszą i chętnie dał bym im trochę wigoru, o ile jest taka opcja, bez konieczności przerabiania całego mechanizmu i elektryki.

    U siebie rozbierałem mechanizm wycieraczek, przeczyściłem, przesmarowałem, ale i tak wolał bym aby żwawiej chodziły



  • Mam, w golfie też
    miałem, jednak tak jak pisałem na tej opcji nie chodzą ona na maxa, a w prędkości
    3-go trybu, chociaż u ojca w Alfie faktycznie idzie wtedy max. szybkością - ale
    fiatowe wycieraczki to w ogóle jakiś kosmos, popylają jak struś pędziwiatr

    W Punciaku też tak ostro dawały


Log in to reply