Potwierdzam - przed Swiftem miałem Corsę C 1,0 55KM i w porównaniu do Swifta muliła strasznie.
victor486
@victor486
Najnowszy post utworzony przez victor486
-
RE: [MK3 1.6 ] wrócił na serwis :)
-
RE: [Mk IV/GTi/ALL] Zablokowany Immobiliser po SWAP-ie
A nie ma kolega immo które pracowało oryginalnie z tym "nowym starym kompem GTI"? i kluczyka z pastylką z niego? Można by wtedy pierścień z pastylką włożyć pod obudowę kierownicy, a stacyjkę zostawić tą która jest. Immo jest jakoś sparowane z ECU - słyszałem że byli tacy co w ECU wycinali jeden scalak (pamięć EEPROM) i w ten sposób omijali immo, tylko że non stop świecił się CHECK i ECU nie rejestrowało błędów.
-
RE: [Mk IV 1.0 2000r] Styl Jazdy.
Mi w cyklu mieszanym pali od 5,5 do 6 - w zimę trochę więcej. Do 5 litrów na 100 nigdy nie udało się zejść, mimo że jeżdżę dość spokojnie. Możliwe że ciut mniej by spalił gdyby był lżejszy - a klima i wspomaganie jednak swoje ważą. No i chyba wersja 5d też jest cięższa niż 3d. Co do stylu jazdy to poniżej poniżej 60 nie męczę silnika na 4 biegu, i wrzucam go dopiero gdzieś przy 60-65, co daje wtedy na 4 biegu 2200obr/min - poniżej silnik nie ma zbyt wiele siły. Zmiana biegów na wyższy przy ok 2800-3000 i obroty ponad 3000 tylko przy jakimś wyprzedzaniu. W zimie zauważalną zmianę spalania dała wymiana termostatu - teraz auto grzeje się dużo szybciej.
-
RE: [MK4 1.3] Tylne hamulce bębnowe - różnice
Z manuala na stronie swift-manual.cba.pl wynika że wszystkie sedany MK4 miały tylne bębny jak wersje 3 i 5 drzwiowe z ABS
http://swift-manual.cba.pl/epc/swift3/166.htm - 3 i 5 drzwi, bez ABS
http://swift-manual.cba.pl/epc/swift3/167.htm - 3 i 5 drzwi z ABS oraz sedan (4-ajtos = 4drzwi, czyli sedan)
Jak widać jest różnica w oznaczeniach okładzin (numer 6 na obrazkach w instrukcji) czyli wynikałoby że potrzebuje kolega tych o oznaczeniu 53200-80EC0 -
RE: [moje auto] Suzuki Swift GTi mk2 1990r dedykowany by MKV
Co to za elastyczny przewód hamulcowy? Jakaś specjalna wersja dedykowana do GTI, czy jakiś "tuningowy"? Wygląda zabójczo
-
RE: [MK IV 1,0] Falowanie obrotów na biegu jałowym - zagadka
To ten pdf co cały po węgiersku jest? Bo myślałem że jest jeszcze jakaś inna instrukcja serwisowa - chętnie bym sobie poczytał:)
-
RE: [MK4 1,3] Regulacja świateł w MK4
A wiesz może jakie żaróweczki są w wyłączniku np. ogrzewania szyby i gdzie je można
kupić?http://www.prodin.pl/p,T1622,kontrolka-12-0v-50ma-bezbarwna.html
http://sklep.ledix24.pl/zarowki-samochodowe-3x7/87-zarowka-szklana-3x7mm-12v.htmlWygląda to tak:
-
RE: [MK IV 1,0] Falowanie obrotów na biegu jałowym - zagadka
Ciekawy schemat - a ja myślałem że czujnik "jałowego" położenia przepustnicy jest ukryty w TPS-ie, a okazuje się że jednak w krokowcu. No i w sumie wychodzi że silnik krokowy nie jest "krokowy" tylko to silnik DC. A ten "niby tranzystor" o którym było pisane parę postów wyżej to pewnie czujnik Halla pobudzany przez "magnesiki". Można wiedzieć z jakiej książki ten schemat?
-
RE: [moje auto] Suzuki Swift GTi mk2 1990r dedykowany by MKV
Klapa z GTI przełożona do GLS czy tylko narożniki oklejone folią?