[Mk III 1.6] Trzęsie autem powyżej 120km/h
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 sty 2014, 17:42 ostatnio edytowany przez Artur59681 11 lis 2016, 01:25
ja już się kilka razy na tanich częściach sparzyłem i teraz wychodzę z założenia, że jak mam kupić jakąś tańszą część i się zastanawiać nad jej jakością, wytrzymałością, to lepiej dać sobie na wstrzymanie bo naprawdę szkoda tylko swojego czasu, pracy i mamony.
Jak musowo masz to do roboty na teraz, to może raty nie będą złym pomysłem, jak nie musisz na już, to poczekaj, aż sobie kasę dozbierasz, ale nie pakuj się w tanie i nie pewne części, bo to naprawdę tylko pozorna oszczędność.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 sty 2014, 20:01 ostatnio edytowany przez rsiwy82 11 lis 2016, 01:25
na raty chodziło mi o to że po jednej 2 części a nie kredyt :):):):) ale to też rozwiązanie nie głupie szczególnie jak za darmo
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 sty 2014, 23:03 ostatnio edytowany przez macq 11 lis 2016, 01:25
Oryginalne wahacze yamato zrobiły u mnie już 43tys km na glebie -40mm i we wrześniu na przeglądzie diagnosta bił brawo jak podbijał Co do 555, to jest raczej problem z ich dostępnością (przynajmniej w typowych hurowniach, z internetówką nie wiem jak jest), natomiast JC to nie producent, tylko dystrybutor, tak jak np. Kager, działa to na podobnych zasadach jak produkty z Biedronki Czasem coś znośnego można trafić, ale to loteria.
Na raty nic w zawieszeniu robić nie można, gdyż remont zawiechy więczy ustawienie zbieżności, szkoda robić coś dwa razy.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 sty 2014, 10:53 ostatnio edytowany przez Artur59681 11 lis 2016, 01:25
na raty chodziło
mi o to że po jednej 2 części a nie kredyt :):):):) ale to też rozwiązanie nie
głupie szczególnie jak za darmoto ja źle Cię zrozumiałem , ale robić po jednej czy dwie rzeczy w zawieszeniu, to tak jak pisze macq mija się z celem, bo za każdym razem byś musiał zbieżność ustawiać
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 sty 2014, 14:16 ostatnio edytowany przez rsiwy82 11 lis 2016, 01:25
macie racje tez jakoś o tym nie pomyślałem wiec będzie tak ze będę kupował na raty :):) tzn kompletował zawieszenie i jak wszystko będę miał to wymienię
drążki już mam tzn będę miał od kolegi macq uwolnię go ze złomu walającego się po garażu -
Użytkownik archiwalnynapisał 13 sty 2014, 19:50 ostatnio edytowany przez rsiwy82 11 lis 2016, 01:25
znalazłem yamato wahacze i koncówki za 153zł wahacz i 32zl koncowka nie wiem czy to nie za tanio ta końcówka bo drążki już mam
oferowali jeszcze jakiś orginalne OYODO za 135zł warte?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 sty 2014, 18:14 ostatnio edytowany przez rsiwy82 11 lis 2016, 01:25
dzis wymieniłem 2 wahacze i koncówki YAMATO oraz drązki sporo się namęczyłem ale 6 godzin zeszło na dworze i małe problemy oczywiście były jak to w starym samochodzie, tuleja oczywiście cienta a pozniej jeden sworzen jakby za duży bo śruba nie chciała wejść jakoś młotkiem wcisnąłem
teraz zbieżność. Ale zauważyłem że dalej mi stuka lewa strona po wymianie drążka może przekładnia i jesszcze jedno
pytanie jakie polecacie łaczniki stabilizatora :):) -
napisał 17 sty 2014, 18:32 ostatnio edytowany przez BPX33 11 lis 2016, 01:25
Ale zauważyłem że dalej mi stuka lewa strona
A przeguby wymieniałeś?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 sty 2014, 21:17 ostatnio edytowany przez rsiwy82 11 lis 2016, 01:25
nie.
stuka na postoju jak krece szybko kierownicą na boki
nie podczas jazdy. jak podważę lekko drążek to tego nie ma. Tak tez było wcześniej i po wymianie dalej tak jest -
napisał 17 sty 2014, 22:15 ostatnio edytowany przez BPX33 11 lis 2016, 01:25
stuka na postoju
jak krece szybko kierownicą na boki
nie podczas jazdy.Maglownica?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 sty 2014, 22:42 ostatnio edytowany przez rsiwy82 11 lis 2016, 01:25
tez tak pomyślałem
mam wrażenie ze w lewą stronę łatwiej skręca niż w prawą -
napisał 17 sty 2014, 22:45 ostatnio edytowany przez BPX33 11 lis 2016, 01:25
To spróbuj pobawić się śrubą przy maglownicy to zobaczysz czy coś się zmienia i będziesz mógł ew. wyeliminować jeden trop.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 sty 2014, 09:29 ostatnio edytowany przez rsiwy82 11 lis 2016, 01:25
a mógłbyś dokładnie określić którą bo nie mam zielonego pojęcia i co ona robi poza tym że sie kręci
-
napisał 18 sty 2014, 12:18 ostatnio edytowany przez BPX33 11 lis 2016, 01:25
a mógłbyś
dokładnie określić którą bo nie mam zielonego pojęcia i co ona robi poza tym że
sie kręciMusisz wleźć pod auto (najlepiej jedź na kanał), znaleźć taki gumowy kapturek na maglownicy i pod nim będziesz miał kremową (u mnie była takiego koloru) śrubę o kwadratowym łbie. Dojście do niej nie jest za rewelacyjne, a łeb jest plastikowy, więc trzeba uważać, żeby jej nie zniszczyć!
-
napisał 18 sty 2014, 13:25 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 01:25
Ale zauważyłem że dalej mi stuka lewa strona po wymianie drążka może przekładnia i
jesszcze jedno
pytanie jakie
polecacie łaczniki stabilizatora :):)Tylko nie bierz Denckermanna łączników - jak pisałem wcześniej po pół roku wyglądał gorzej niż seria po 17 latach
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 sty 2014, 20:44 ostatnio edytowany przez rsiwy82 11 lis 2016, 01:25
Tylko nie bierz
Denckermanna łączników - jak pisałem wcześniej po pół roku wyglądał gorzej niż seria
po 17 latachnie no napewno nie jak już mam nowe wahacze i koncówki Yamato to nie wezme stabilizatorow deka
a co do przekładni co robi ta śruba jakoś dociska ? czy coś innego reguluje ?
a z tego co widizałem na jakiś zdjęciach jest od sciany grodziowej ? -
Użytkownik archiwalnynapisał 18 sty 2014, 22:52 ostatnio edytowany przez zubrowaty 11 lis 2016, 01:25
Tylko nie bierz
Denckermanna łączników - jak pisałem wcześniej po pół roku wyglądał gorzej niż seria
po 17 latachJa właśnie nie wiem, czy jeden mi już nie stuka, choć mają może ze 4 miesiące
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 sty 2014, 22:53 ostatnio edytowany przez macq 11 lis 2016, 01:25
Sruba służy do regulacji luzów między zębatką i zębnikiem. Jeżeli przy lekkim poruszaniu kierą wyczuwasz na niej wyczuwalny luz, to możesz śrubę delikatnie dokręcić. Nie można przy tym przesadzić, bo można skasować luz do zera, co spowoduje opory w układzie
Jednak prawdę powiedziawszy, częściej wyrabia się obudowa maglownicy, która prowadzi listwę (listwa ma luz "na boki" w maglownicy), w tej sytuacji pomaga tylko regeneracja magla (ok 200zł za magiel bez wspomy), lub wymiana na nowy... kurde, trzeba było gadać, to bym Ci dorzucił dobrą maglownicę do paczki
Edit: Ad umiejscowienia śruby- znajdziesz ją bez problemu jak wejdziesz pod auto i poszukasz w okolicach wałka wejściowego.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 sty 2014, 23:05 ostatnio edytowany przez rsiwy82 11 lis 2016, 01:25
magla (ok 200zł za magiel bez wspomy), lub wymiana na nowy... kurde, trzeba było
gadać, to bym Ci dorzucił dobrą maglownicę do paczkijak bym wiedział że to to pewnie byśmy się dogadali a tak to jak śruba nie pomoże to będzie trzeba odłożyć tego magla bo poszło już 400 i jeszcze zbieżność i przegląd z gazem więc 230 poleci
to 70% wartości samochodu
-
napisał 18 sty 2014, 23:07 ostatnio edytowany przez BPX33 11 lis 2016, 01:25
a tak to jak śruba nie pomoże to będzie trzeba
odłożyć tego magla bo poszło już 400 i jeszcze zbieżność i przegląd z gazem więc
230 poleciŚruba może pomóc, ale jest to tylko tymczasowe rozwiązanie.