[Mk III 1.6] Trzęsie autem powyżej 120km/h
-
na raty chodziło
mi o to że po jednej 2 części a nie kredyt :):):):) ale to też rozwiązanie nie
głupie szczególnie jak za darmoto ja źle Cię zrozumiałem , ale robić po jednej czy dwie rzeczy w zawieszeniu, to tak jak pisze macq mija się z celem, bo za każdym razem byś musiał zbieżność ustawiać
-
macie racje tez jakoś o tym nie pomyślałem wiec będzie tak ze będę kupował na raty :):) tzn kompletował zawieszenie i jak wszystko będę miał to wymienię
drążki już mam tzn będę miał od kolegi macq uwolnię go ze złomu walającego się po garażu -
znalazłem yamato wahacze i koncówki za 153zł wahacz i 32zl koncowka nie wiem czy to nie za tanio ta końcówka bo drążki już mam
oferowali jeszcze jakiś orginalne OYODO za 135zł warte?
-
dzis wymieniłem 2 wahacze i koncówki YAMATO oraz drązki sporo się namęczyłem ale 6 godzin zeszło na dworze i małe problemy oczywiście były jak to w starym samochodzie, tuleja oczywiście cienta a pozniej jeden sworzen jakby za duży bo śruba nie chciała wejść jakoś młotkiem wcisnąłem
teraz zbieżność. Ale zauważyłem że dalej mi stuka lewa strona po wymianie drążka może przekładnia i jesszcze jedno
pytanie jakie polecacie łaczniki stabilizatora :):) -
Ale zauważyłem że dalej mi stuka lewa strona
A przeguby wymieniałeś?
-
nie.
stuka na postoju jak krece szybko kierownicą na boki
nie podczas jazdy. jak podważę lekko drążek to tego nie ma. Tak tez było wcześniej i po wymianie dalej tak jest -
stuka na postoju
jak krece szybko kierownicą na boki
nie podczas jazdy.Maglownica?
-
tez tak pomyślałem
mam wrażenie ze w lewą stronę łatwiej skręca niż w prawą -
To spróbuj pobawić się śrubą przy maglownicy to zobaczysz czy coś się zmienia i będziesz mógł ew. wyeliminować jeden trop.
-
a mógłbyś dokładnie określić którą bo nie mam zielonego pojęcia i co ona robi poza tym że sie kręci
-
a mógłbyś
dokładnie określić którą bo nie mam zielonego pojęcia i co ona robi poza tym że
sie kręciMusisz wleźć pod auto (najlepiej jedź na kanał), znaleźć taki gumowy kapturek na maglownicy i pod nim będziesz miał kremową (u mnie była takiego koloru) śrubę o kwadratowym łbie. Dojście do niej nie jest za rewelacyjne, a łeb jest plastikowy, więc trzeba uważać, żeby jej nie zniszczyć!
-
Ale zauważyłem że dalej mi stuka lewa strona po wymianie drążka może przekładnia i
jesszcze jedno
pytanie jakie
polecacie łaczniki stabilizatora :):)Tylko nie bierz Denckermanna łączników - jak pisałem wcześniej po pół roku wyglądał gorzej niż seria po 17 latach
-
Tylko nie bierz
Denckermanna łączników - jak pisałem wcześniej po pół roku wyglądał gorzej niż seria
po 17 latachnie no napewno nie jak już mam nowe wahacze i koncówki Yamato to nie wezme stabilizatorow deka
a co do przekładni co robi ta śruba jakoś dociska ? czy coś innego reguluje ?
a z tego co widizałem na jakiś zdjęciach jest od sciany grodziowej ? -
Tylko nie bierz
Denckermanna łączników - jak pisałem wcześniej po pół roku wyglądał gorzej niż seria
po 17 latachJa właśnie nie wiem, czy jeden mi już nie stuka, choć mają może ze 4 miesiące
-
Sruba służy do regulacji luzów między zębatką i zębnikiem. Jeżeli przy lekkim poruszaniu kierą wyczuwasz na niej wyczuwalny luz, to możesz śrubę delikatnie dokręcić. Nie można przy tym przesadzić, bo można skasować luz do zera, co spowoduje opory w układzie
Jednak prawdę powiedziawszy, częściej wyrabia się obudowa maglownicy, która prowadzi listwę (listwa ma luz "na boki" w maglownicy), w tej sytuacji pomaga tylko regeneracja magla (ok 200zł za magiel bez wspomy), lub wymiana na nowy... kurde, trzeba było gadać, to bym Ci dorzucił dobrą maglownicę do paczki
Edit: Ad umiejscowienia śruby- znajdziesz ją bez problemu jak wejdziesz pod auto i poszukasz w okolicach wałka wejściowego.
-
magla (ok 200zł za magiel bez wspomy), lub wymiana na nowy... kurde, trzeba było
gadać, to bym Ci dorzucił dobrą maglownicę do paczkijak bym wiedział że to to pewnie byśmy się dogadali a tak to jak śruba nie pomoże to będzie trzeba odłożyć tego magla bo poszło już 400 i jeszcze zbieżność i przegląd z gazem więc 230 poleci
to 70% wartości samochodu
-
a tak to jak śruba nie pomoże to będzie trzeba
odłożyć tego magla bo poszło już 400 i jeszcze zbieżność i przegląd z gazem więc
230 poleciŚruba może pomóc, ale jest to tylko tymczasowe rozwiązanie.
-
jutro zobaczymy co będzie sie działo
lewy wahacz to po prostu masakra guma tylna rozerwana zrobię zdjęcie to wrzucę
-
Ja właśnie nie
wiem, czy jeden mi już nie stuka, choć mają może ze 4 miesiąceogólnie dziadostwo
-
widziałem yamato za 53zł /szt
musze zadzwonic tam gdzie brałem wahacze zobacze ile powiedzą