[Mk IV 1.0] kilka kwestii i pytań
-
bendzji Użytkownik archiwalnynapisał 20 cze 2013, 22:54 ostatnio edytowany przez bendzji 11 lis 2016, 01:15
no te szrotu u mnie pewno za tyle by poszły ale.....boczek kierowcy przedarty no i stoi tak z otwartą szybą pewnie jakiś czas , jak zimą wsiadłem by wymontować głośniki z deski to miałem całą d..ę mokrą
-
likaonnapisał 20 cze 2013, 23:07 ostatnio edytowany przez likaon 11 lis 2016, 01:15
No niestety a prawda jest taka że jak ktoś nie usiądzie i nie ruszy w danych fotelach w trasę to nie poczuje.
-
karikus Użytkownik archiwalnynapisał 21 cze 2013, 04:05 ostatnio edytowany przez karikus 11 lis 2016, 01:15
Oczywiście, iż chodzi mi o zapięcie pasa bezpieczeństwa przy ręcznym - jest za krótkie/niskie, a regulacja wysokości po lewej stronie nie daje zupełnie nic.. no ale cóż, skoro nie można dostać z innego auta czegoś dłuższego to chyba nic z tym nie zrobię.. powiedzcie chociaż gdzie można poluzować pas, ażeby tak mocno nie trzymał?
Co do fotela to zrobiłem tak: pod ten pokrowiec podłożyłem podłużną cienką poduszkę wzdłuż kręgosłupa i efekt jest taki, że w końcu mam wygodnie. Nie muszę kupować siedzisk, tym bardziej jak czytam komentarze, że nawet te wygodniejsze nie sprawdzają się w dłuższej trasie:) A przede mną sierpniowa podróż do Łeby... masakra:)
Planowałem jeszcze z początku dołożyć wspomaganie - oczywiście czytałem na ten temat chyba wszystkie posty i mi chęć przeszła - to tak btw.
A teraz najlepsze! Parkuję samochód... silnik włączony... patrzę, że chyba coś nie tak jest z kluczykiem, gdyż podczas jazdy wysunął się lekko ze stacyjki.... wyjmuję kluczyk....silnik cały czas chodzi.... wkładam kluczyk i gaszę auto.... na jego miejsce wsuwam kawałem spłaszczonego metalu i przekręcam stacyjkę.... silnik odpala... haha i co Wy na to?!
-
adamo81napisał 21 cze 2013, 04:24 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 01:15
Kupiłeś auto od pasera
Jak kluczyk wyjęty to kierownica się blokuje?
-
likaonnapisał 21 cze 2013, 05:45 ostatnio edytowany przez likaon 11 lis 2016, 01:15
Ale jajo, skręcasz, kluczyk wypada, kiera się blokuje i kaplica
-
przemo90lodz Użytkownik archiwalnynapisał 21 cze 2013, 06:22 ostatnio edytowany przez przemo90lodz 11 lis 2016, 01:15
Kumpel w escorcie miał ostatni lepszy manewr - przekręca kluczyk auto zgasło wysiadamy a on wraca ja sie pytam o co chodzi - pokazuje mi, że kontrolki się żarzą mówię mu zapal i zgaś jeszcze raz, auto odpaliło, ale już nie zgasło - a kluczyk w kieszeni
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 21 cze 2013, 08:02 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 01:15
podejrzewam ze blokady to juz nie ma. ja tak miałem w poprzednnim aucie ze kluczyk co chwile na zakręcie lub dołku wypadał. blokady kierownicy żadnej. zebrałem się w sobie po pół roku i wymieniłem stacyjkę
-
karikus Użytkownik archiwalnynapisał 21 cze 2013, 10:33 ostatnio edytowany przez karikus 11 lis 2016, 01:15
-
KonradSwift Użytkownik archiwalnynapisał 21 cze 2013, 10:45 ostatnio edytowany przez KonradSwift 11 lis 2016, 01:15
Pod nimi są śrubki mocujące deskę rozdzielczą
-
przemo90lodz Użytkownik archiwalnynapisał 21 cze 2013, 11:18 ostatnio edytowany przez przemo90lodz 11 lis 2016, 01:15
Pod nimi są śrubki
mocujące deskę rozdzielcząPolecam ją zdjąć i dokręcić śruby, często są one poluzowane i przez to deska wydaje różne dźwięki na dziurach
-
BPX33napisał 21 cze 2013, 11:38 ostatnio edytowany przez BPX33 11 lis 2016, 01:15
Polecam ją zdjąć i
dokręcić śruby, często są one poluzowane i przez to deska wydaje różne dźwięki na
dziurachA łatwo się je demontuje? Wystarczy podważyć i schodzą?
-
przemo90lodz Użytkownik archiwalnynapisał 21 cze 2013, 11:46 ostatnio edytowany przez przemo90lodz 11 lis 2016, 01:15
A łatwo się je
demontuje? Wystarczy podważyć i schodzą?Nie pamiętam dokładnie, coś mi świta, że one były tak jakby wsuwane w dół ale ręki sobie nie dam uciąć, czy np tak nie było tylko ze środkową. Generalnie duży płaski śrubokręt i jazda
-
BPX33napisał 21 cze 2013, 11:51 ostatnio edytowany przez BPX33 11 lis 2016, 01:15
Chyba zaraz zejdę do auta i spróbuję, bo aż mnie korci czy właśnie nie stamtąd wydobywają się niektóre "hałasy".
-
przemo90lodz Użytkownik archiwalnynapisał 21 cze 2013, 12:07 ostatnio edytowany przez przemo90lodz 11 lis 2016, 01:15
Chyba zaraz zejdę
do auta i spróbuję, bo aż mnie korci czy właśnie nie stamtąd wydobywają się niektóre
"hałasy".U mnie to sporo dało, ale jeszcze za schowkiem coś strasznie waliło, i tego już nie udało i się usunąć.
-
BPX33napisał 21 cze 2013, 12:20 ostatnio edytowany przez BPX33 11 lis 2016, 01:15
No to tak. Zaślepki wszystkie schodzą tak samo (wystarczy podważyć i złażą całe).
Co do śrub to nie wiem jak u Was, ale u mnie są pod każdą zaślepką dwie, a że zanosi się na burzę to nie zdążyłem wszystkich podokręcać...
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 21 cze 2013, 15:08 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 01:15
ciebie interesuje tylko na klucz a nie jakiś mały wkręcik
-
BPX33napisał 21 cze 2013, 15:35 ostatnio edytowany przez BPX33 11 lis 2016, 01:15
ciebie interesuje
tylko na klucz a nie jakiś mały wkręcikWłaśnie wkręcik był kompletnie luźny, a śruba prawie w ogóle.
-
karikus Użytkownik archiwalnynapisał 29 cze 2013, 15:30 ostatnio edytowany przez karikus 11 lis 2016, 01:15
Witam po przerwie, możecie mi napisać jak mam zdjąć ogranicznik drzwi? Od strony drzwi są 2 śruby i tu nie ma problemu, ale ta druga strona przymocowana jest zdaje się na stałe do karoserii (patrz zdjęcia). Wydaje się, że pozostaje mi tylko wybić tą małą dziwną śrubkę, ale nie wiem jak to zrobić? HILFEN....
-
Dżizasnapisał 29 cze 2013, 15:40 ostatnio edytowany przez Dżizas 11 lis 2016, 01:15
Bierzesz młotek i wybijasz od dołu
-
karikus Użytkownik archiwalnynapisał 30 cze 2013, 03:52 ostatnio edytowany przez karikus 11 lis 2016, 01:15
Zrobiłem tak, zdjąłem ogranicznik, a drzwi i tak nie chcą otworzyć się szerzej, bo trzeba by przerabiać zawiasy, na których są umiejscowione...