[mk5] Silnik chodzi jak stary diesel, co sprawdzic?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 lis 2010, 09:41 ostatnio edytowany przez jurbassteck 11 paź 2016, 23:31
Witam,
wczoraj było
ok, rano wsiadam a silnik odpala i chodzi jak traktor na wolnych obrotach, im wyżej
tym ciszej. I moc trochę spadła. To mogą być świece lub kable WN ? Z boku zaglądałem
to tłumik cały chyba że coś pękło lub jakaś uszczelka ale to na kanał trzeba.
pozdr.U mnie jak kiedyś przerdzewiał tłumik, to chodził nie jak diesel, a jak bolid więc to pewnie nie to.
Sprawdziłbym na Twoim miejscu zawory.
Poza tym rano jak jest zimno, to silnik nie ma swojej mocy, chociażby z tego względu, że jest nie rozgrzany. -
Użytkownik archiwalnynapisał 5 lis 2010, 13:22 ostatnio edytowany przez k74 11 paź 2016, 23:31
czyli kable mam odpiąć po kolei z kazdego zaworu i sprawdzić jak działa? czy jak ?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 lis 2010, 13:28 ostatnio edytowany przez jartechnology 11 paź 2016, 23:31
Może ktoś Ci ropy nalał?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 lis 2010, 14:04 ostatnio edytowany przez Srakfa 11 paź 2016, 23:31
Może ktoś Ci ropy
nalał?
dobre -
Użytkownik archiwalnynapisał 5 lis 2010, 14:07 ostatnio edytowany przez mercuc 11 paź 2016, 23:31
moj swift tez chodzi jak traktor :P:P
sprawdz sobie wydech moze gdzies dziureczka rudej jest
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 lis 2010, 16:58 ostatnio edytowany przez tadziomaru1 11 paź 2016, 23:31
Czytam i coraz bardziej mi się śmiać chce z Waszych, Koledzy, diagnoz Kabelek od zaworu, dobre...
No dobra. Ciężko tak na odległość, nie słysząc silnika, ale jeśli silnik terkocze na wolnych a gdzieś tak pow 2tys obrotów robi się cichy, to możliwe że pasek rozrządu utracił swój naciąg. Mógł walnąć napinacz. Natychmiast trzeba zdjąć osłonę paska i obejżeć. Nie uruchamiać silnika i modlić się żeby już nie były pokrzywione zawory i uszkodzona nimi głowica. Mam nadzieję że to nie to. Może zapłon się przestawił. No i miło by było (a może ciekawiej) jakbyś raczył napisać jaki masz silnik, kurde. Powodzenia -
Użytkownik archiwalnynapisał 5 lis 2010, 18:18 ostatnio edytowany przez k74 11 paź 2016, 23:31
Okazało sie że pękło połęczenie rury z tłumikiem pierwszym(tym z katalizatorem) trza było zaspawać i teraz gra cichutko.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 lis 2010, 21:20 ostatnio edytowany przez tadziomaru1 11 paź 2016, 23:31
No to jednak nie wina silnika była, tylko dziury w wydechu. No i całe szczęście!
-
Użytkownik archiwalnynapisał 7 lis 2010, 19:40 ostatnio edytowany przez macq 11 paź 2016, 23:31
Cytat:
Nie uruchamiać silnika i modlić się żeby już nie były pokrzywione zawory i uszkodzona nimi głowica
W 1.0 taki obrót sprawy jest praktycznie niemożliwy
-
Użytkownik archiwalnynapisał 7 lis 2010, 22:06 ostatnio edytowany przez tadziomaru1 11 paź 2016, 23:31
W 1.0 taki obrót sprawy jest praktycznie niemożliwy
No popatrz...