Swift 1.3 8v sciaga w prawo i zero skrętu w lewo
-
elpis116 Użytkownik archiwalnynapisał 28 wrz 2010, 16:55 ostatnio edytowany przez elpis116 11 paź 2016, 23:25
Witam. Jak myslicie co mogło się stać.
Przed chwilą wypadłem z drogi podczas slizgu bokiem po zakrecie i zatrzymałem się przodem w poboczu. Sciąłem jakiegos małego słupka drewnianego, tablica mi odpadła i troche zderzak pozbył się lakieru. Niby wszystko ok, ale, wyjechałem na wstecznym i jadąc dalej, okazało się ze mnie sciaga bardzo mocno w prawo i praktycznie nie ma skretu w lewo. Lewe koło normalnie skreca, prawe troche mniej. Co to moze byc? Podczas jazdy coś huczy jakbym złapał gume.Aha, sciągałem koło i próbowałem cos wypatrzeć, jednak wszystko wygląda jakby było na swoim miejscu. Nic nie wisi, nie sterczy, wszystko trzyma się kupy.
-
ZureX Użytkownik archiwalnynapisał 28 wrz 2010, 18:13 ostatnio edytowany przez ZureX 11 paź 2016, 23:25
sprawdź maglownice i czy drążki są całe.jak po ostrym hamowaniu i jazdę 4 lata na niewyważonych zimówkach podobnie ale tylko ściąga w lewo przy hamowaniu.
pozdro -
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 28 wrz 2010, 20:31 ostatnio edytowany przez Erde 11 paź 2016, 23:25
Witam. Jak myslicie
co mogło się stać.Może wygiąłeś wahacz. Przerabiałem już coś takiego (z tym, że jeszcze był lot ze skarpy ) i efekt był podobny.
-
adamo81napisał 29 wrz 2010, 06:30 ostatnio edytowany przez adamo81 11 paź 2016, 23:25
Może wygiąłeś
wahacz. Przerabiałem już coś takiego (z tym, że jeszcze był lot ze skarpy ) i
efekt był podobny.Albo mocowanie wahacza puściło
-
elpis116 Użytkownik archiwalnynapisał 29 wrz 2010, 10:25 ostatnio edytowany przez elpis116 11 paź 2016, 23:25
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 29 wrz 2010, 12:03 ostatnio edytowany przez Erde 11 paź 2016, 23:25
dzisiaj dokładnie
oglądałem i nic nie zauważyłem, poza tym ze koło jest ostro skrzywione. Ale to
musiał być wahacz, bo co innego mogłoby się tak skrzywić. Pokaze wam zdjecie
wahacza, może coś ktoś dostrzeże.Raczej nie zauważysz nic, u mnie też nic nie było widać Może być minimalnie skrzywiony i już będzie problem a na "oko" się wydaje wszystko ok.
-
Mjecio Użytkownik archiwalnynapisał 29 wrz 2010, 12:50 ostatnio edytowany przez Mjecio 11 paź 2016, 23:25
sprawdz jeszcze amortyzator czy nie jest krzywy
-
Marcin_GTi Użytkownik archiwalnynapisał 29 wrz 2010, 18:10 ostatnio edytowany przez Marcin_GTi 11 paź 2016, 23:25
oglądałem kiedyś GS`a w Poznaniu i efekt był podobny jak mówisz, z tym, że jego ściągało mocniej po odpuszczeniu gazu - mocowanie wachacza. w tym wypadku pewnie się skrzywił, jeśli mocowanie całe...
-
Dajmos Użytkownik archiwalnynapisał 29 wrz 2010, 18:18 ostatnio edytowany przez Dajmos 11 paź 2016, 23:25
jeezu straszycie i straszycie tymi mocowaniami .aż zaraz se wmówię, że mi padły .. mi ciągnie w lewo jak dam mocniej po hamulcach,ale to najprawdopodobniej wina przekładni i jej luzów,które po obronie zostaną zregenerowane bo przy dodawaniu gazu i puszczaniu nic nie ciągnie,uff
-
Wesyl Użytkownik archiwalnynapisał 29 wrz 2010, 18:46 ostatnio edytowany przez Wesyl 11 paź 2016, 23:25
ok a wez zrob zdjecie od boku auta jak masz prosto kolo(zdjecie na wysokosci tego kola). Mozesz jeszcze zobaczyc czy mocowanie jest sztywne moze sie wygina,podnies auto, zlap za przod wahacza zaprzyj sie o gorna czesc nadkola i zobacz czy je dasz rade rekoma przeciagnac w strone zewnetrzna. umnie przed remontem niby bylo ok a jak zlapalem rekoma i zaparlem sie to mozna bylo je delikatnie przyciagnac do siebie. po podniesieniu auta do gory all wracalo w swoje miejsce. ale mozliwe ze wahacz polecial.
-
Dajmos Użytkownik archiwalnynapisał 29 wrz 2010, 18:53 ostatnio edytowany przez Dajmos 11 paź 2016, 23:25
W sobote będę się bawić w konserwacje troche to posprawdzam,przy okazji na diagnostyczną sobie podskoczę dodam jeszcze,że na lewym kole mam siłę hamowania 1,9kn a na prawym 1,8kn niby w normie ale w połączeniu z luzem po lewej stronie może dawać taki efekt.. Ale i tak trzeba to posprawdzać
-
sawo29 Użytkownik archiwalnynapisał 30 wrz 2010, 15:35 ostatnio edytowany przez sawo29 11 paź 2016, 23:25
Witam
Ja bym zrobił tak
1- Odłącz drążek kierowniczy ,złap za koło i zobacz czy się kręci w obie strony tzn lewo do oporu i prawo do oporu. Może uszkodziłeś drążek .Napisz co się dzieje to pomyślimy dalej -
elpis116 Użytkownik archiwalnynapisał 1 paź 2010, 19:31 ostatnio edytowany przez elpis116 11 paź 2016, 23:25
na kanale widać jak byk, że wahacz krzywy, teraz pytanie czy mocowanie się nie przestawiło, we wtorek dopiero mam wolne, więc wtedy zakładam nowe wahacze, zobaczymy jaki to da efekt.
-
ZureX Użytkownik archiwalnynapisał 2 paź 2010, 16:10 ostatnio edytowany przez ZureX 11 paź 2016, 23:25
jak wymienisz wahacze to cyknij foto jak wygląda ten skrzywiony wahacz
pozdro -
Qcharz Użytkownik archiwalnynapisał 3 paź 2010, 17:49 ostatnio edytowany przez Qcharz 11 paź 2016, 23:25
Ja wymieniłem wahacz i nawet ustawili geometrię. Trochę pojeździłem (chyba z pół roku)po czym kółko jedno w swoją stronę a drugie gdzieś zupełnie indziej. Mocowanie było pęknięte trochę i tak sobie pracowało aż korozja i jazda je wykończyły.
Mój wahacz był lekko skrzywiony to ślad było widać na tej blasze od spodu co łączy wahacz (chyba na tym otworze)
-
elpis116 Użytkownik archiwalnynapisał 6 paź 2010, 14:12 ostatnio edytowany przez elpis116 11 paź 2016, 23:25
-
ZureX Użytkownik archiwalnynapisał 6 paź 2010, 16:55 ostatnio edytowany przez ZureX 11 paź 2016, 23:25
uu widać ze konkretnie wahacz dostał szczała ;/ z jakiej firmy kupiłeś teraz wahacz?
-
adamo81napisał 7 paź 2010, 09:56 ostatnio edytowany przez adamo81 11 paź 2016, 23:25
jak Ty go wymontowałeś skoro na nim jeszcze siedzi nakrętka wraz z tą śrubą centralną?
-
tadziomaru1 Użytkownik archiwalnynapisał 7 paź 2010, 17:01 ostatnio edytowany przez tadziomaru1 11 paź 2016, 23:25
Wyciął go
-
jajco112 Użytkownik archiwalnynapisał 8 paź 2010, 19:18 ostatnio edytowany przez jajco112 11 paź 2016, 23:25
Albo odpadł razem z mocowaniem
10/21