Swift GTI przekładka silnika
-
Użytkownik archiwalnynapisał 9 sie 2011, 12:31 ostatnio edytowany przez none7 11 paź 2016, 23:18
teretycznie z aparatu zapłonowego idzie sobie taki czarny kabelek z wtyczka po środku do ściany grodziowej (masa). o tym mowisz ?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 13 sie 2011, 08:06 ostatnio edytowany przez Andrzey 11 paź 2016, 23:18
masę znalazłem. immo gubił. teraz już jest dobrze. podrzućcie mi zdjęcia waszych sportowych układów wydechowych od spodu. najbardziej mnie interesuje przesmyk przy prawym tylnym kole pod wahaczem obok zbiornika. Suzuki Swift GTi - obroty
-
Użytkownik archiwalnynapisał 13 sie 2011, 10:39 ostatnio edytowany przez przemo90lodz 11 paź 2016, 23:18
Kozacki dolot
-
Użytkownik archiwalnynapisał 13 sie 2011, 11:01 ostatnio edytowany przez Andrzey 11 paź 2016, 23:18
auto przygotowane na offroad a szczerze to mam problem ze zbiorniczkiem od wspomagania?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 13 sie 2011, 11:21 ostatnio edytowany przez przemo90lodz 11 paź 2016, 23:18
auto przygotowane
na offroad a szczerze to mam problem ze zbiorniczkiem od wspomagania?Ja Ci nie pomogę ale pamiętam, że faktycznie był jakiś problem z tym i chłopaki jakoś modzili z tym zbiorniczkiem w GTi, ale to niech się wypowie ktoś kto ma GTi i wspome
-
Użytkownik archiwalnynapisał 13 sie 2011, 12:45 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 23:18
zmień licznik
-
napisał 13 sie 2011, 16:32 ostatnio edytowany przez likaon 11 paź 2016, 23:18
Ja mam zbiorniczek umieszony na zewnętrzej stronie osłony od kolektora wydechowego, tuż przy zderzaku
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 sie 2011, 06:03 ostatnio edytowany przez przemask84 11 paź 2016, 23:18
Co masz za sprężyny/amory że tak wysoko stoi?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 19 sie 2011, 09:27 ostatnio edytowany przez Andrzey 11 paź 2016, 23:18
Czy jest możliwość przerobienia tych liczników tak aby wskazywały odpowiednie obroty? Jakieś oporniki ... coś ...
Z przodu są wkłady Koni z tego forum. Tył fabryczne amory 1.0. Sprężyny przód oraz tył to seria 1.0. Zbiorniczek umieściłem pod silniczkiem od wycieraczek. Narazie przejechałem ok 90km i puki co bezawaryjnie. -
Użytkownik archiwalnynapisał 19 sie 2011, 12:18 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 23:18
Czy jest możliwość
przerobienia tych liczników tak aby wskazywały odpowiednie obroty? Jakieś oporniki
... coś ...szybciej, taniej i bez kombinacji, dostaniesz licznik od GTi Mk III.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 19 sie 2011, 15:25 ostatnio edytowany przez ubek19 11 paź 2016, 23:18
A jak masz Koni ustawione ? nie za miekkie te sprezyny do nich sa ?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 26 sie 2011, 22:08 ostatnio edytowany przez radiojoy 11 paź 2016, 23:18
Nie będę tworzyć nowego tematu bo tutaj sporo już wyjaśniono , mam tylko kilka pytań i prośbę o porady . W końcu przyszedł kres na mojego MK2 mimo pospawania go rok temu znów stracił zbieżność - zdjąłem wykładziny a tam kiła i mogiła a nawet gniazdo mrówek ,oczywiście mam Pana "Staszka" co by mi to pewnie znów pospawał ale zbrzydło mi się co roku w innym miejscu - no i strach gdzieś dalej wyjechać .
Zakupiłem więc MK4 1.3 3D do dopieszczenia przód po lekkiej kolizji , zderzak cały trochę lampa ucierpiała . Jest też uszkodzony silnik klekocze nie ma mocy ,jechałem z duszą na ramieniu około 100 km , płyn przy odkręconym korku bulgocze . Prawdopodobnie ktoś jeździł bez płynu chłodzącego .Jestem technicznie cienki , mam pytanie czy warto naprawiać obecny silnik - jak one się ogólnie sprawują w porównaniu do japońskich ? , czy zrobić swap od GS-a MK2 lub MK3 mam dostęp do tych silników za darmo kwestia przełożenia .Sprzedawca mk4 mówił że to mogą być zawory ale wygląda na uszczelkę lub coś poważniejszego .No i pytanie jeszcze o przeciwmgielne przednie czy da się przełożyć z MK2 ?. Co byście na moim miejscu zrobili w kwestii silnika ? ,robić ten co jest czy swap ?.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 26 sie 2011, 22:29 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 23:18
czy zrobić swap od GS-a MK2 lub MK3 mam dostęp do tych silników za darmo kwestia
przełożenia .to chyba sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie ...
No i pytanie jeszcze o przeciwmgielne przednie czy da się
przełożyć z MK2 ?.poszukaj bo było ...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 11 paź 2011, 20:17 ostatnio edytowany przez Andrzey 11 paź 2016, 23:18
Jak wygląda przełożenie tylnych hamulców z bębnów 1.0 3hb na tarcze 1.3 gti 3hb?
Mam całego 1.0 i piasty + tarcze + jarzma + linki ręcznego z 1.3 gti. Co jeszcze potrzebuje?I dodatkowo gdzie jest zamontowany stabilizator w GTI z tyłu spinający wahacze bo nie wiem gdzie go przykręcić. Czy GTi miał z przodu i z tyłu. Czy 1.0 miało stabilizator z tyłu?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 14 paź 2011, 17:25 ostatnio edytowany przez mlodyboruch 11 paź 2016, 23:18
Jak wygląda
przełożenie tylnych hamulców z bębnów 1.0 3hb na tarcze 1.3 gti 3hb?
Mam całego 1.0 i
piasty + tarcze + jarzma + linki ręcznego z 1.3 gti. Co jeszcze potrzebuje?dwóch hamulcowych przewodów elastycznych idących bezpośrednio do zacisków. a tak masz wsio
I dodatkowo gdzie
jest zamontowany stabilizator w GTI z tyłu spinający wahacze bo nie wiem gdzie go
przykręcić. Czy GTi miał z przodu i z tyłu. Czy 1.0 miało stabilizator z tyłu?Gti miał z przodu i z tył. a z tył zamontowany jest tak:
-
Użytkownik archiwalnynapisał 26 paź 2011, 08:09 ostatnio edytowany przez Andrzey 11 paź 2016, 23:18
mlodyboruch nie masz z przodu tablicy w ibizie tak jak ja w siwfcie.
dwóch hamulcowych przewodów elastycznych idących bezpośrednio do zacisków. a tak masz wsio
i tu pies pogrzebany. Potrzebuje dwie sztuki. Ktoś chętny do pomocy? Ma, albo wie kto ma?
Co do stabilizatora pytanie mam jeszcze o fotke z 1.0 3hb. Mam dwa stabilizatory i żaden nie pasuje a 1.0 nie ma wyprowadzonego mocowania w podłodze pod stabilizator. Będę musiał coś uspawać chyba.
Przed chromowaniem bo w aso po rabatach chcieli 450pln
jeszcze przed przekładką na tarcze i nieszczęsna rurka która być powinna wężykiem
-
Użytkownik archiwalnynapisał 26 paź 2011, 08:33 ostatnio edytowany przez none7 11 paź 2016, 23:18
Co do stabilizatora
pytanie mam jeszcze o fotke z 1.0 3hb. Mam dwa stabilizatory i żaden nie pasuje a
1.0 nie ma wyprowadzonego mocowania w podłodze pod stabilizator. Będę musiał coś
uspawać chyba.mowisz o przednim czy tylnym ?
w 1.0 nie ma mocowania na tylny stabilizator (w 1.3 także) w sedanach dopiero jest chyba
-
Użytkownik archiwalnynapisał 26 paź 2011, 09:03 ostatnio edytowany przez Andrzey 11 paź 2016, 23:18
-
Użytkownik archiwalnynapisał 26 paź 2011, 09:06 ostatnio edytowany przez none7 11 paź 2016, 23:18
i nie będzie. trzeba sobie niestety dospawać podstawki i wzmocnić miejsce montażu wg mnie od środka.
ja akurat mam zamontowany hak i jak tak przymierzałem będę mógł po delikatnych modach do jego konstrukcji zamocować swojego staba
-
napisał 26 paź 2011, 12:01 ostatnio edytowany przez adamo81 11 paź 2016, 23:18
w 1.0 nie ma
mocowania na tylny stabilizator (w 1.3 także) w sedanach dopiero jest chybaW sedanach jest bo nawet sedan 1.3 miał w serii staba - tylko ja nie mam, bo mocowanie staba do nadwozia zgniło i poprzedni właściciel najwyraźniej się go pozbył...