Swift GTI przekładka silnika
-
jak nie
zadziała immo to nic - nawet nie kreciJak immo nie działa,to miga CHECK,a rozrusznik kręci
-
czy ma ktoś GTi i może mi powiedzieć gdzie wszystkie masy wchodzą. Np. Pod kopułka są trzy masowe i nie wiem gdzie one powinny dokładnie iść dodatkowo na ścianie grodziowej na lewo od serwa jest czarna puszka od paliwa. Gdzie powinien iść lewy wężyk?
-
Jesli o to lewo Ci chodzi co mi to powinien isc do zaworka z tyłu kolektora.
A z tymi masami nie wiem o co Ci chodzi generalnie -
teretycznie z aparatu zapłonowego idzie sobie taki czarny kabelek z wtyczka po środku do ściany grodziowej (masa). o tym mowisz ?
-
masę znalazłem. immo gubił. teraz już jest dobrze. podrzućcie mi zdjęcia waszych sportowych układów wydechowych od spodu. najbardziej mnie interesuje przesmyk przy prawym tylnym kole pod wahaczem obok zbiornika. Suzuki Swift GTi - obroty
-
Kozacki dolot
-
auto przygotowane na offroad a szczerze to mam problem ze zbiorniczkiem od wspomagania?
-
auto przygotowane
na offroad a szczerze to mam problem ze zbiorniczkiem od wspomagania?Ja Ci nie pomogę ale pamiętam, że faktycznie był jakiś problem z tym i chłopaki jakoś modzili z tym zbiorniczkiem w GTi, ale to niech się wypowie ktoś kto ma GTi i wspome
-
zmień licznik
-
Ja mam zbiorniczek umieszony na zewnętrzej stronie osłony od kolektora wydechowego, tuż przy zderzaku
-
Co masz za sprężyny/amory że tak wysoko stoi?
-
Czy jest możliwość przerobienia tych liczników tak aby wskazywały odpowiednie obroty? Jakieś oporniki ... coś ...
Z przodu są wkłady Koni z tego forum. Tył fabryczne amory 1.0. Sprężyny przód oraz tył to seria 1.0. Zbiorniczek umieściłem pod silniczkiem od wycieraczek. Narazie przejechałem ok 90km i puki co bezawaryjnie. -
Czy jest możliwość
przerobienia tych liczników tak aby wskazywały odpowiednie obroty? Jakieś oporniki
... coś ...szybciej, taniej i bez kombinacji, dostaniesz licznik od GTi Mk III.
-
A jak masz Koni ustawione ? nie za miekkie te sprezyny do nich sa ?
-
Nie będę tworzyć nowego tematu bo tutaj sporo już wyjaśniono , mam tylko kilka pytań i prośbę o porady . W końcu przyszedł kres na mojego MK2 mimo pospawania go rok temu znów stracił zbieżność - zdjąłem wykładziny a tam kiła i mogiła a nawet gniazdo mrówek ,oczywiście mam Pana "Staszka" co by mi to pewnie znów pospawał ale zbrzydło mi się co roku w innym miejscu - no i strach gdzieś dalej wyjechać .
Zakupiłem więc MK4 1.3 3D do dopieszczenia przód po lekkiej kolizji , zderzak cały trochę lampa ucierpiała . Jest też uszkodzony silnik klekocze nie ma mocy ,jechałem z duszą na ramieniu około 100 km , płyn przy odkręconym korku bulgocze . Prawdopodobnie ktoś jeździł bez płynu chłodzącego .Jestem technicznie cienki , mam pytanie czy warto naprawiać obecny silnik - jak one się ogólnie sprawują w porównaniu do japońskich ? , czy zrobić swap od GS-a MK2 lub MK3 mam dostęp do tych silników za darmo kwestia przełożenia .Sprzedawca mk4 mówił że to mogą być zawory ale wygląda na uszczelkę lub coś poważniejszego .No i pytanie jeszcze o przeciwmgielne przednie czy da się przełożyć z MK2 ?. Co byście na moim miejscu zrobili w kwestii silnika ? ,robić ten co jest czy swap ?.
-
czy zrobić swap od GS-a MK2 lub MK3 mam dostęp do tych silników za darmo kwestia
przełożenia .to chyba sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie ...
No i pytanie jeszcze o przeciwmgielne przednie czy da się
przełożyć z MK2 ?.poszukaj bo było ...
-
Jak wygląda przełożenie tylnych hamulców z bębnów 1.0 3hb na tarcze 1.3 gti 3hb?
Mam całego 1.0 i piasty + tarcze + jarzma + linki ręcznego z 1.3 gti. Co jeszcze potrzebuje?I dodatkowo gdzie jest zamontowany stabilizator w GTI z tyłu spinający wahacze bo nie wiem gdzie go przykręcić. Czy GTi miał z przodu i z tyłu. Czy 1.0 miało stabilizator z tyłu?
-
Jak wygląda
przełożenie tylnych hamulców z bębnów 1.0 3hb na tarcze 1.3 gti 3hb?
Mam całego 1.0 i
piasty + tarcze + jarzma + linki ręcznego z 1.3 gti. Co jeszcze potrzebuje?dwóch hamulcowych przewodów elastycznych idących bezpośrednio do zacisków. a tak masz wsio
I dodatkowo gdzie
jest zamontowany stabilizator w GTI z tyłu spinający wahacze bo nie wiem gdzie go
przykręcić. Czy GTi miał z przodu i z tyłu. Czy 1.0 miało stabilizator z tyłu?Gti miał z przodu i z tył. a z tył zamontowany jest tak:
-
mlodyboruch nie masz z przodu tablicy w ibizie tak jak ja w siwfcie.
dwóch hamulcowych przewodów elastycznych idących bezpośrednio do zacisków. a tak masz wsio
i tu pies pogrzebany. Potrzebuje dwie sztuki. Ktoś chętny do pomocy? Ma, albo wie kto ma?
Co do stabilizatora pytanie mam jeszcze o fotke z 1.0 3hb. Mam dwa stabilizatory i żaden nie pasuje a 1.0 nie ma wyprowadzonego mocowania w podłodze pod stabilizator. Będę musiał coś uspawać chyba.
Przed chromowaniem bo w aso po rabatach chcieli 450pln
jeszcze przed przekładką na tarcze i nieszczęsna rurka która być powinna wężykiem
-
Co do stabilizatora
pytanie mam jeszcze o fotke z 1.0 3hb. Mam dwa stabilizatory i żaden nie pasuje a
1.0 nie ma wyprowadzonego mocowania w podłodze pod stabilizator. Będę musiał coś
uspawać chyba.mowisz o przednim czy tylnym ?
w 1.0 nie ma mocowania na tylny stabilizator (w 1.3 także) w sedanach dopiero jest chyba