Swift GTI przekładka silnika
-
Nie będę tworzyć nowego tematu bo tutaj sporo już wyjaśniono , mam tylko kilka pytań i prośbę o porady . W końcu przyszedł kres na mojego MK2 mimo pospawania go rok temu znów stracił zbieżność - zdjąłem wykładziny a tam kiła i mogiła a nawet gniazdo mrówek ,oczywiście mam Pana "Staszka" co by mi to pewnie znów pospawał ale zbrzydło mi się co roku w innym miejscu - no i strach gdzieś dalej wyjechać .
Zakupiłem więc MK4 1.3 3D do dopieszczenia przód po lekkiej kolizji , zderzak cały trochę lampa ucierpiała . Jest też uszkodzony silnik klekocze nie ma mocy ,jechałem z duszą na ramieniu około 100 km , płyn przy odkręconym korku bulgocze . Prawdopodobnie ktoś jeździł bez płynu chłodzącego .Jestem technicznie cienki , mam pytanie czy warto naprawiać obecny silnik - jak one się ogólnie sprawują w porównaniu do japońskich ? , czy zrobić swap od GS-a MK2 lub MK3 mam dostęp do tych silników za darmo kwestia przełożenia .Sprzedawca mk4 mówił że to mogą być zawory ale wygląda na uszczelkę lub coś poważniejszego .No i pytanie jeszcze o przeciwmgielne przednie czy da się przełożyć z MK2 ?. Co byście na moim miejscu zrobili w kwestii silnika ? ,robić ten co jest czy swap ?.
-
czy zrobić swap od GS-a MK2 lub MK3 mam dostęp do tych silników za darmo kwestia
przełożenia .to chyba sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie ...
No i pytanie jeszcze o przeciwmgielne przednie czy da się
przełożyć z MK2 ?.poszukaj bo było ...
-
Jak wygląda przełożenie tylnych hamulców z bębnów 1.0 3hb na tarcze 1.3 gti 3hb?
Mam całego 1.0 i piasty + tarcze + jarzma + linki ręcznego z 1.3 gti. Co jeszcze potrzebuje?I dodatkowo gdzie jest zamontowany stabilizator w GTI z tyłu spinający wahacze bo nie wiem gdzie go przykręcić. Czy GTi miał z przodu i z tyłu. Czy 1.0 miało stabilizator z tyłu?
-
Jak wygląda
przełożenie tylnych hamulców z bębnów 1.0 3hb na tarcze 1.3 gti 3hb?
Mam całego 1.0 i
piasty + tarcze + jarzma + linki ręcznego z 1.3 gti. Co jeszcze potrzebuje?dwóch hamulcowych przewodów elastycznych idących bezpośrednio do zacisków. a tak masz wsio
I dodatkowo gdzie
jest zamontowany stabilizator w GTI z tyłu spinający wahacze bo nie wiem gdzie go
przykręcić. Czy GTi miał z przodu i z tyłu. Czy 1.0 miało stabilizator z tyłu?Gti miał z przodu i z tył. a z tył zamontowany jest tak:
-
mlodyboruch nie masz z przodu tablicy w ibizie tak jak ja w siwfcie.
dwóch hamulcowych przewodów elastycznych idących bezpośrednio do zacisków. a tak masz wsio
i tu pies pogrzebany. Potrzebuje dwie sztuki. Ktoś chętny do pomocy? Ma, albo wie kto ma?
Co do stabilizatora pytanie mam jeszcze o fotke z 1.0 3hb. Mam dwa stabilizatory i żaden nie pasuje a 1.0 nie ma wyprowadzonego mocowania w podłodze pod stabilizator. Będę musiał coś uspawać chyba.
Przed chromowaniem bo w aso po rabatach chcieli 450pln
jeszcze przed przekładką na tarcze i nieszczęsna rurka która być powinna wężykiem
-
Co do stabilizatora
pytanie mam jeszcze o fotke z 1.0 3hb. Mam dwa stabilizatory i żaden nie pasuje a
1.0 nie ma wyprowadzonego mocowania w podłodze pod stabilizator. Będę musiał coś
uspawać chyba.mowisz o przednim czy tylnym ?
w 1.0 nie ma mocowania na tylny stabilizator (w 1.3 także) w sedanach dopiero jest chyba
-
Mówię o tylnym. Przedniego jakoś nie uświadczyłem w moich Swiftach. Mam dwa. Cienki i gruby GTi. Ale nie mam jak umocować z gumą do podłogi w 3hb z 1997 z silnikiem 1.0
To jest np ten cienki. Jak go podniosę to powinny być otwory albo podstawka jak w GTi. Nie ma nic.
-
i nie będzie. trzeba sobie niestety dospawać podstawki i wzmocnić miejsce montażu wg mnie od środka.
ja akurat mam zamontowany hak i jak tak przymierzałem będę mógł po delikatnych modach do jego konstrukcji zamocować swojego staba
-
w 1.0 nie ma
mocowania na tylny stabilizator (w 1.3 także) w sedanach dopiero jest chybaW sedanach jest bo nawet sedan 1.3 miał w serii staba - tylko ja nie mam, bo mocowanie staba do nadwozia zgniło i poprzedni właściciel najwyraźniej się go pozbył...
-
jeszcze przed przekładką na tarcze i nieszczęsna rurka która być powinna wężykiem
Ja mam tak jak na tym zdjęciu przy bębnach - elastyczne mam tylko z przodu.
Napisz do kolegi Plastekk, może ma takie przewody i może nawet ma zaciski z dobrymi tłoczkami
-
Tłoczki można nowe kupić nie trzeba chromować, coś koło 40zł sztuka.
-
mowisz o przednim
czy tylnym ?
w 1.0 nie ma
mocowania na tylny stabilizator (w 1.3 także) w sedanach dopiero jest chybajak wrócę to muszę swojego obadać, bo jeśli faktycznie nie ma na to przygotowania to lipa trochę
-
Witam,
potrzebuje dokładne wymiary przewodów hamulcowych do Suzuki Swifta 1.3 GTi '92 na tył
Czy od czegoś innego pasuje?długość - ?
1. koniec - gwint zewnętrzny
2. koniec - oczko -
W tej chwili nie jestem pewien na bank, ale sprawdź TRW PHD171. Na stronie sklepu InterCars znajdź go w wyszukiwarce i tam masz rozmiar. Przewód, który jest do swifta nie ma zamienników stosowanych w innych autach, choć ja kiedyś miałem dobrane przednie z jakiegoś Accorda, ale wtedy nie było na rynku przewodów do swifta. Potem się pojawiły. Ja w tej chwili nie mam jak sprawdzić. Jakby ktoś mógł, to zobaczcie na stronie IC, a potem w waszych autach czy zgadza się ten przewód co napisałem wyżej i dajcie znać Andrzeyowi.
-
INDEKS: LUC PHD171
NAZWA: Przewód hamulcowy elastyczny
OPIS: Przewód hamulcowy SUZUKI Swift (EA) 03.89-
PRODUCENT: TRW AUTOMOTIVEINFORMACJE DODATKOWE:
Długość [mm] : 604
Rodzaj gwintu 2 : M10x1
Średnica : 10Dodatkowe informacje katalogowe:
Długość [mm] - 604
średnica 1 [mm] - 10
Rozmiar gwintu 2 - M10x1to jest to? długość 605? w IC powiedzieli mi że 365mm
-
Nie jestem pewien, bo nie mam teraz jak sprawdzić, ale z katalogu Suzuki mam numer 51590-64B00, a LUC PHD171 to jego zamiennik z TRW.
-
co do tłoczków hamulcowych to proszę TUTAJ masz stronkę firmy która ma do GTi (w ich katalogu mają nr tmj-19, cena niecale 40zł netto od sztuki)
-
Odnośnie tłoczków z Rudzicy, mam taka dygresje
w środku nie sa tak dokładnie obrobione na gładko tak jak oryginalne tłoczki, przez co stary trzpień który zakładamy do nowego tłoczka może nie pasować idealnie(przynajmniej u mnie tak było). Nie wiem jak w innych partiach ale ja musiałem wypolerować je papierem lekko i teraz jest dobrze. -
A więc poskładałem skubańca na rurki narazie te które były w bębnie. Zobaczymy wogóle czy to działa. Amory na tył wrzuciłem koni zółte które zamawialiśmy na forum. Jak się okazało. Troszkę nietakowe były i trzeba było w mocowaniu poprawić fabrykę (później fotki). Narazie trzeba to wystroić i zobaczyć czy jest bezawaryjne w takim setupie. A potem będziemy dalej myśleli co z tym zrobić.
-