Dolot 1.0 i 1.3 8V - identyczne?
-
danbar Użytkownik archiwalnynapisał 29 kwi 2010, 19:25 ostatnio edytowany przez danbar 11 paź 2016, 23:00
Chodzi o długość czy
średnicę?raczej o zasysanie gorącego powietrza bezpośrednio z silnika i
brak dolotu zimnego powietrza
Nie wspominając o tym, że filtr mógłby się znajdować bliżej rezonatoraps.
Nie wspominając o tym, że jak już pokusiło się o zmianę oryginalnej puszki filtra na coś mniejszego,
to już można było pozbyć się tej syfiącej odmy.
Bo w takim wypadku ponownie jest to samo co było w serii, a łącznie nawet jest jeszcze gorzej biorąc pod uwagę to co napisałem wcześniej -
efektAXE19 Użytkownik archiwalnynapisał 29 kwi 2010, 19:35 ostatnio edytowany przez efektAXE19 11 paź 2016, 23:00
Ale ty jesteś głupi... po pierwsze to dolot jest niedawno zrobiony i za niedługo zrobię nadmuch zimnego powietrza z zderzaka...
Po drugie to jak ty masz takiego rupiecia że ci z odmy olej wywala to nie znaczy ze każdemu u mnie jest sucho i uwierz mi ten dolot spisuje się lepiej niż inne wynalazki...
Pozdrawiam!!! -
ZureX Użytkownik archiwalnynapisał 29 kwi 2010, 19:54 ostatnio edytowany przez ZureX 11 paź 2016, 23:00
-
danbar Użytkownik archiwalnynapisał 29 kwi 2010, 20:01 ostatnio edytowany przez danbar 11 paź 2016, 23:00
Ale ty jesteś głupi...
koleżko wyluzuj trochę ... czy ja Tobie gdzieś naubliżałem, że się tak unosisz ?
po pierwsze to dolot jest niedawno zrobiony i za niedługo zrobię nadmuch zimnego powietrza z
zderzaka...po pierwsze napisałeś gdzieś, że niedawno zrobiłeś ten "dolot" i,
że nie zdążyłeś jeszcze dolotu zimnego powietrza zrobić ??
nie wydaje mi się ....
Po drugie stożek i tak będzie zasysać gorące powietrze z silnika ....
także kłania się wykonanie osłony termo.Po drugie to jak ty masz
takiego rupiecia że ci z odmy olej wywala to nie znaczy ze każdemu u mnie jest sucho i uwierz
mi ten dolot spisuje się lepiej niż inne wynalazki...
Pozdrawiam!!!uuu ale kozak hehe to dawaj na kreskę
żart oczywiście....fakt nie wiem jak jest w ogórku 8 zaworowym, może rzeczywiście odma nie wywala oleju odmą,
ale na bank wywala gorące opary powietrza (w końcu do tego jest).... także na jedno wychodzi ...... -
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 29 kwi 2010, 20:36 ostatnio edytowany przez Erde 11 paź 2016, 23:00
Ale ty jesteś głupi... po
pierwsze to dolot jest niedawno zrobiony i za niedługo zrobię nadmuch zimnego powietrza z
zderzaka...
Po drugie to jak ty masz
takiego rupiecia że ci z odmy olej wywala to nie znaczy ze każdemu u mnie jest sucho i uwierz
mi ten dolot spisuje się lepiej niż inne wynalazki...
Pozdrawiam!!!Prosiłem wcześniej o więcej szacunku dla innych forumowiczów i przestrzeganie zasad Nie odpowiadają to proponuje forum onetu. 48h
-
Xsystoff Użytkownik archiwalnynapisał 29 kwi 2010, 20:38 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 paź 2016, 23:00
U mnie w 8v bylo sucho od odmy, to prawda. Swoja droga wkladanie doloty na pale jest bez sensu. Srednica i powierzchnia filtru nie jest wzieta z kapelusza, tylko ktos to policzyl i to dokladnie. Jedynym sensownym wyjsciem jest udanie sie na hamownie z kilokoma roznymi dolotami i wybranie najlepszego. Ale stozek modny jest i fajnie wyglada
p.s
co tam probowales zamazac w komorze silnika? Paint rulez -
sojer_25 Użytkownik archiwalnynapisał 29 kwi 2010, 21:24 ostatnio edytowany przez sojer_25 11 paź 2016, 23:00
Prosiłem wcześniej o więcej
szacunku dla innych forumowiczów i przestrzeganie zasad Nie odpowiadają to
proponuje forum onetu. 48hBrawo!
-
GrzECHO Użytkownik archiwalnynapisał 1 maj 2010, 14:51 ostatnio edytowany przez GrzECHO 11 paź 2016, 23:00
Brawo!
A teraz wracając do tematu, czy układy wtryskowe w 1.0 i 1.3 są identyczne?
-
efektAXE19 Użytkownik archiwalnynapisał 2 maj 2010, 09:45 ostatnio edytowany przez efektAXE19 11 paź 2016, 23:00
Koledzy po pierwsze sami tu mówicie o przerobieniu dolotu z pozostawieniem starej "puszki"
a jeśli tak to na pewno wtedy tez zostaje odma i tez są wywalane gorące opary ze skrzyni korbowej... a po za tym jedyne wyjście jakie miałem to puścić odmę pod silnik a za to nie podbije mi nikt przeglądu i przy pierwszej okazji dostanę mandat... Są również małe filterki na odmę ale dla mnie to jest ryzyko bo jeśli zdarzy się tak że wywali mi olej przez odmę to pożar mam gotowy... (bo ten filterek go nie utrzyma)
Tak jak już mówiłem po założeniu tego dolotu poczułem kolosalną różnicę w przyspieszeniu (chodzi mi o dolny zakres obrotów) więc dam sobie rękę uciąć że na pewno jest lepszy od sposobów z pozostawieniem starej obudowy...
Jak skończę budowę całego układu to na pewno prześlę fotki.PS: Co do mojego zachowania to sorki ale wkurzają mnie takie sytuacje jak te tzn że jeśli ktoś już znajdzie jakiś dobry sposób na zrobienie czegoś lepszego przy świstaku to zraz znajdzie się 500 osób które zaczynają swoje :
a to na pewno jest złe bo...
a dlaczego tak...
a po co...
ja to bym zrobił...
Tak więc jeśli uważacie że zrobili byście coś lepszego to zademonstrujcie to a nie tylko potraficie negować to co ktoś zrobił...
Więc PRZEPRASZAM tych forumowiczów których obraziłem i pozdrawiam... -
adamo81napisał 2 maj 2010, 22:54 ostatnio edytowany przez adamo81 11 paź 2016, 23:00
fakt nie wiem jak jest w
ogórku 8 zaworowym, może rzeczywiście odma nie wywala oleju odmą,
ale na bank wywala gorące
opary powietrza (w końcu do tego jest).... także na jedno wychodzi ......W ogórku 8 zaworowym też odma nieźle rzyga na filtr...
-
adamer Użytkownik archiwalnynapisał 3 maj 2010, 18:36 ostatnio edytowany przez adamer 11 paź 2016, 23:00
Jak wywala olej, u mnie w 1.0 właśnie wywala dosyc dużo tego i cała pokrywa wewnątrz jest uwalona. Na dniach będę robił Oil Catch Tank, zobaczymy co to da
20/21