Dolot 1.0 i 1.3 8V - identyczne?
-
Mało być tak pięknie a tu taka wtopa. Dziś przyszła paczka:
Niestety średnice są od czapy:
Wtrysk w moim suzuki wygląda tak:
A tu filtr którego się spodziewałem, a właściwie instrukcja montażu:
Czy wtrysk, filtr i całe mocowanie w tych autach jest identyczne (1.0 vs 1.3)?
Cały pic polega na tym iż nie chce stożka, chce mniejszy filtr żeby rozpórka weszła pod maskę... -
Kupiłeś sam filtr czy cały dolot ? W PL to kupiłeś ?
-
Z tych części co je masz w pudełku wynika, że i tak będziesz musiał zostawić talerz, czyli obudowę starego filtra... Więc jak chcesz tam upchnąć rozpórkę? Dziwny zestaw - wyjmujesz oryginalny wkład a stożek na kolanku przykręcasz do obudowy?
-
Kupiłem cały dolot, ale gówniany (symbol P335) Chciałem taki jak na rysunku, a przysłali mi kawałek gumowej rurki i stożek. Kupiłem to w UK stąd:
http://www.europerformance.co.uk/pages/products/category_results.mhtml?category=greensingleconeinductionkits;car=suzukiswift;manufacturer=green;sub_category=1
Wymieniam aktualnie na ten dolot do 1.3 8V (symbol P227) - wydają mi się identyczne, ale chciałbym żeby ktoś to potwierdził. Wiem że filtr powietrza jest identyczny, to ramie na motylek też wygląda identycznie.Adamo81, montuje się tak jak piszesz ale średnica inna, a żadnych przejściówek nie chce bo nie o to mi chodziło. Chciałem mniejsze ufo żeby rozporka ładnie weszła bez gięcia. Moglem zamówić od razu do 1.3 bo instrukcje miałem już wcześniej, a zdjęcia z wersji dla 1.0 nigdzie na necie się nie znajdzie.
-
Witaj ja w swoim zrobiłem to tak:
Kupujesz na szrocie nasadę przepustnicy z tipo. Wiercisz u góry otwór na śrubę od motylka i drugą od tyłu na czujnik temperatury. Zdejmujesz uszczelkę z starej obudowy kładziesz na przepustnicę i przykręcasz nasadę -dolot gotowy. Odma pasuje prawie idealnie jedynie będziesz musiał ten wypust trochę podgiąć do dołu i będzie ok .
U mnie hula świetnie zbiera się dużo lepiej niż na org. obudowie bo nie ma zawirowań powietrza polecam ci ten sposób ja nad tym trochę spędziłem i to rozwiązanie jest najlepsze.
Pozdrawiam !!!
-
Dolot wygląda całkiem fajnie no i w takiej konfiguracji rozporka się zmieści. Szkoda że tej puszki tutaj nie dostanę, muszę poszukać w Polsce. Zobaczymy co wyjdzie ze zwrotem tego wynalazku który dostałem pocztą...
-
No właśnie jak tam na foto widzisz ja sobie zrobiłem rozpórkę tylko ze wtedy miałem jeszcze ta dożą puszkę i musiałem jakoś to ominąć ale w najbliższym czasie przerobie a co do tej puszki z tipo mogę spytać u mnie i ci ewentualnie podeśle
-
Dziś dzwoniłem do tego dystrybutora. Czekam na mail zwroty i mój niewypał zostanie wymieniony na właściwy dolot.
-
Witaj ja w swoim zrobiłem to
tak:Tylko szkoda, że tak wykonany dolot nic nie daje, albo pogarsza sprawę
-
Tylko szkoda, że tak wykonany
dolot nic nie daje, albo pogarsza sprawęChodzi o długość czy średnicę?
-
Chodzi o długość czy
średnicę?raczej o zasysanie gorącego powietrza bezpośrednio z silnika i
brak dolotu zimnego powietrza
Nie wspominając o tym, że filtr mógłby się znajdować bliżej rezonatoraps.
Nie wspominając o tym, że jak już pokusiło się o zmianę oryginalnej puszki filtra na coś mniejszego,
to już można było pozbyć się tej syfiącej odmy.
Bo w takim wypadku ponownie jest to samo co było w serii, a łącznie nawet jest jeszcze gorzej biorąc pod uwagę to co napisałem wcześniej -
Ale ty jesteś głupi... po pierwsze to dolot jest niedawno zrobiony i za niedługo zrobię nadmuch zimnego powietrza z zderzaka...
Po drugie to jak ty masz takiego rupiecia że ci z odmy olej wywala to nie znaczy ze każdemu u mnie jest sucho i uwierz mi ten dolot spisuje się lepiej niż inne wynalazki...
Pozdrawiam!!! -
Ja zrobiłem takie coś pociągnąłem rurę z dolotu(puszki) pod zderzak a za nim zainstalowałem
stożek,w komorze silnik dolot owinąłem filią aluminiową.
Filtr zasysa powietrze zaraz z otworu na halogena
Jutro testy -
Ale ty jesteś głupi...
koleżko wyluzuj trochę ... czy ja Tobie gdzieś naubliżałem, że się tak unosisz ?
po pierwsze to dolot jest niedawno zrobiony i za niedługo zrobię nadmuch zimnego powietrza z
zderzaka...po pierwsze napisałeś gdzieś, że niedawno zrobiłeś ten "dolot" i,
że nie zdążyłeś jeszcze dolotu zimnego powietrza zrobić ??
nie wydaje mi się ....
Po drugie stożek i tak będzie zasysać gorące powietrze z silnika ....
także kłania się wykonanie osłony termo.Po drugie to jak ty masz
takiego rupiecia że ci z odmy olej wywala to nie znaczy ze każdemu u mnie jest sucho i uwierz
mi ten dolot spisuje się lepiej niż inne wynalazki...
Pozdrawiam!!!uuu ale kozak hehe to dawaj na kreskę
żart oczywiście....fakt nie wiem jak jest w ogórku 8 zaworowym, może rzeczywiście odma nie wywala oleju odmą,
ale na bank wywala gorące opary powietrza (w końcu do tego jest).... także na jedno wychodzi ...... -
Ale ty jesteś głupi... po
pierwsze to dolot jest niedawno zrobiony i za niedługo zrobię nadmuch zimnego powietrza z
zderzaka...
Po drugie to jak ty masz
takiego rupiecia że ci z odmy olej wywala to nie znaczy ze każdemu u mnie jest sucho i uwierz
mi ten dolot spisuje się lepiej niż inne wynalazki...
Pozdrawiam!!!Prosiłem wcześniej o więcej szacunku dla innych forumowiczów i przestrzeganie zasad Nie odpowiadają to proponuje forum onetu. 48h
-
U mnie w 8v bylo sucho od odmy, to prawda. Swoja droga wkladanie doloty na pale jest bez sensu. Srednica i powierzchnia filtru nie jest wzieta z kapelusza, tylko ktos to policzyl i to dokladnie. Jedynym sensownym wyjsciem jest udanie sie na hamownie z kilokoma roznymi dolotami i wybranie najlepszego. Ale stozek modny jest i fajnie wyglada
p.s
co tam probowales zamazac w komorze silnika? Paint rulez -
Prosiłem wcześniej o więcej
szacunku dla innych forumowiczów i przestrzeganie zasad Nie odpowiadają to
proponuje forum onetu. 48hBrawo!
-
Brawo!
A teraz wracając do tematu, czy układy wtryskowe w 1.0 i 1.3 są identyczne?
-
Koledzy po pierwsze sami tu mówicie o przerobieniu dolotu z pozostawieniem starej "puszki"
a jeśli tak to na pewno wtedy tez zostaje odma i tez są wywalane gorące opary ze skrzyni korbowej... a po za tym jedyne wyjście jakie miałem to puścić odmę pod silnik a za to nie podbije mi nikt przeglądu i przy pierwszej okazji dostanę mandat... Są również małe filterki na odmę ale dla mnie to jest ryzyko bo jeśli zdarzy się tak że wywali mi olej przez odmę to pożar mam gotowy... (bo ten filterek go nie utrzyma)
Tak jak już mówiłem po założeniu tego dolotu poczułem kolosalną różnicę w przyspieszeniu (chodzi mi o dolny zakres obrotów) więc dam sobie rękę uciąć że na pewno jest lepszy od sposobów z pozostawieniem starej obudowy...
Jak skończę budowę całego układu to na pewno prześlę fotki.PS: Co do mojego zachowania to sorki ale wkurzają mnie takie sytuacje jak te tzn że jeśli ktoś już znajdzie jakiś dobry sposób na zrobienie czegoś lepszego przy świstaku to zraz znajdzie się 500 osób które zaczynają swoje :
a to na pewno jest złe bo...
a dlaczego tak...
a po co...
ja to bym zrobił...
Tak więc jeśli uważacie że zrobili byście coś lepszego to zademonstrujcie to a nie tylko potraficie negować to co ktoś zrobił...
Więc PRZEPRASZAM tych forumowiczów których obraziłem i pozdrawiam... -
fakt nie wiem jak jest w
ogórku 8 zaworowym, może rzeczywiście odma nie wywala oleju odmą,
ale na bank wywala gorące
opary powietrza (w końcu do tego jest).... także na jedno wychodzi ......W ogórku 8 zaworowym też odma nieźle rzyga na filtr...