zlosniki.pl
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    • Szukaj

    Swift 1.0 KJS - budowa

    Kącik techniczny - Swift do 2003 r.
    15
    32
    417
    Załaduj więcej postów
    • Najpierw najstarsze
    • Najpierw najnowsze
    • Najwięcej głosów
    Odpowiedz
    • Odpowiedz, zakładając nowy temat
    Zaloguj się, aby odpowiedzieć
    Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
    • J
      JohnyB121 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez JohnyB121

      Witam
      pozwalam sobie ( jeśli nikt nie ma nic przeciwko ) założyć temat mojego Swifta.
      Auto jest teraz serią 1.0 53KM 2002 rok (z wyjątkiem braku siedzeń z tyłu i rozpórka przód ultraracing tył omp)na montaż czekają ( aż będzie cieplej ) amortyzatory koni sport sprężyny H&R i hamulce brembo ( będą foty ). Puki co auto zajęło 3 miejsce w swojej klasie do 1300 i 12 w generalce w KJS DaGrasso ( pokonując np. Astrę GSI, Subaru Imprezę, BMW 320 itp. (mam nadzieje, że to nie przypadek) :-) ale też przegrało np. ze swiftem GTi :-)
      http://www.ak-wb.netix.pl/doc/klas_12dg.pdf

      i moja strona w budowie
      http://www.psrallyteam.pl

      Mam pytanie czy ktoś ma pomysł na silnik (moc)??? części lub warsztat na dolnym śląsku???
      Będę wdzięczny za każdą pomoc.
      Pozdrawiam

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
      • D
        Dajmos Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez Dajmos

        Cześć,jasnee,wrzucaj wrzucaaaj Będę ten wątek śledził chyba z największym zaciekawieniem W końcu nie ma to jak wściekła litrówka

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
        • X
          Xsystoff Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez Xsystoff

          Jak masz klase do 1300ccm to kupowanie litra ma bardzo nikly sens Juz lepiej 1.3 8v + lekki zamach + skrzynia z litra i roznica ogromna na plus.

          Stabilizatory masz?

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
          • S
            sholek Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez sholek

            Z tego da się dużo zrobić. Był klon Swifta - Pontiac Firefly. On występował w wersji z silnikiem 1.0 turbo , więcej sobie wygooglaj.

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
            • W
              Wesyl Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez Wesyl

              l

              Mam pytanie czy ktoś ma
              pomysł na silnik (moc)??? części lub warsztat na dolnym śląsku???
              Będę wdzięczny za każdą
              pomoc.
              Pozdrawiam

              z mocy w litrówce moze byc ciezko na maxa bo w gre nie wchodzi turbo, wiadomo nie od dzis ze litr jest autem do poruszania sie a nie do modzenia jak w E-36 1.6L. Wiadomo najpewniejsze jest odelzenie zamachu, wału kobrbowodowego, jesli masz wspomaganie/klime itp to tez sie pozbyc, zrobic porzadny dolot i wylot. A tak rodem z sainc fiction: mozna by pokusic sie o przerobienie walka oraz kolka na regulowane, ogolnie litrówka moze ciezko strawic takie zabiegi. A tak na maxa sainc fiction to by chodzilo po glowie przerobienie kolektora dolotowego, wstawienie wtrysków na kazdy gar... ale to juz totalnie inna bajka.

              Jesli to wchodzi w gre to proponował bym swpa silnika z GTi, bo chyba klasa w KJS ta sama?
              Ale sadze ze juz przemyslałes taką mozliwość.
              Mam nadzieje ze cos wykombinujesz ciekawego, bo az mnie ciekawi jak to wyjdzie

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
              • X
                Xsystoff Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez Xsystoff

                Kazda impreza moto jaka znam gdzie jest podzial na klasy ma w regulaminie, ze za doladowanie jest mnoznik 1.7x do pojemnosci. Nawet robiac 100hp z litra ze sprezarka zostanie zjedzony na sniadanie w klasie IV I wypluty wydechem

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                • W
                  Wesyl Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez Wesyl

                  Z tego da się
                  dużo zrobić. Był klon Swifta - Pontiac Firefly. On występował w wersji z silnikiem 1.0 turbo

                  [/url]
                  [url=http://zlosniki.pl/ubb...rue#Post766282]

                  [url=http://zlosniki.pl/stary_zlosniki/showflat.php?Cat=0&Number=826182&an=&page=&vc=1][/url]
                  , więcej sobie wygooglaj.

                  W KJS wchodzi w gre turbo w tej klasie?

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                  • Y
                    Yendrek Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez Yendrek

                    jak już będziesz montował zawieszenie to zamontuj:

                    • stabilizator przód i tył - jest trochę roboty ale na prawdę warto!!
                    • dolną rozpórkę na przód
                      jak nie masz kubłów to chociaż fotele z GS/GTI zamontuj
                      w/w rzeczy przydadzą ci się nawet jeśli zmienisz silnik na 1,3

                    do tego wywal kata, wszystkie zbędne plastiki, radio i głośniki..

                    a co do silnika to:

                    • głowica do remontu, z planowaniem głowicy - jak chcesz to mam taka -0,4mm ja i tak jej nie założę bo powoli mam dość tego autka
                    • może lekkie koło zamachowe z gti
                    • może jakiś stożek z dolotem zimnego powietrza
                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                    • S
                      sholek Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez sholek

                      Na zasadach KJS nie znam się. Pokazałem turbokit jako ciekawostkę, gdyby się koncepcja zmieniła itp. Generalnie ciężko będzie znaleźć takie coś.
                      Co do głowicy od yendrka obawiam się że ona do MK5 nie podejdzie

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                      • J
                        JohnyB121 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez JohnyB121

                        Dziękuje za takie duże zainteresowanie.
                        Turbo odpada bo mnożnik i już inna klasa.
                        W grę wchodzi głowica, wałek itp.
                        Silnik 1.0 zostaję ( wiecie jakie jest zdziwienie jak zaglądają pod maskę :-) )
                        Stabilizator zamontowałem już od GTi (zapomniałem napisać).
                        A kubełki są w standardzie w tej wersji ( 3drzwi 2002rok made in Hungary ).

                        Tu są zdjęcia z tego KJS'u i swift
                        http://www.walbrzyszek.com/news,single,photos,article,3546,p,4#photos

                        No to teraz pytanie czy koło zamochowe od GTi pasuje???
                        I czy ktoś ma namiar na inne części.

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                        • D
                          Dajmos Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez Dajmos

                          Tu są zdjęcia z tego KJS'u i
                          swift
                          http://www.walbrzyszek.com/news,single,photos,article,3546,p,4#photos

                          Prawie jak mój świstak Składaj wszystko ładnie do kupy,pokaż,że nie tylko GTi się nadaje na KJSy

                          Wywal całe wygłuszenie z auta,wszystkie maty z podłogi dały chyba ok 15kg (dane by Erde) podsufitki się pozbądź

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                          • J
                            JohnyB121 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez JohnyB121

                            Dla porównania tak wygląda teraz ( przed zimą-seria)

                            Czekam na info o częściach do silnika.

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                            • S
                              sojer_25 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez sojer_25

                              Czekam na info o częściach do
                              silnika.

                              Pogadaj z Rossim

                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                              • J
                                JohnyB121 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez JohnyB121

                                To co do tej pory wylądowało w swifcie
                                amortyzatory Koni, sprężyny H&R (bez foto) i hamulce Brembo, jak będą nowe koła dodam zdjęcie całości.

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                                • Z
                                  ZureX Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez ZureX

                                  ile takie tarcze? możesz podać nazwę nr części bo to do 1.0? a klocki do nich to seryjne podejdą?

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                                  • D
                                    Dajmos Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez Dajmos

                                    A co też się szykujesz do KJSów?

                                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                                    • Z
                                      ZureX Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez ZureX

                                      czeka mnie wymiana tarcz klocków i wielu innych i tak z ciekawości pytam

                                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                                      • P
                                        przemask84 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez przemask84

                                        Ile placiles za amorki?

                                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                                        • H
                                          Hellsin Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez Hellsin

                                          Ile placiles za amorki?

                                          min. 370 zł od sztuki ...

                                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                                          • J
                                            JohnyB121 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez JohnyB121

                                            Tarcze są do 1.0 pasują do seryjnych klocków, ale ja założyłem trochę twardsze ( teraz Swift ma hamulce a nie zwalniacze :)). Numeru części nie pamiętaj ale na stronie producenta jest wyszukiwarka. Amortyzatory niestety drogie koło 430zł/szt. ( w czechach najtaniej) no i tą są "wkłady" trzeba jeszcze rozciąć oryginalny.

                                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • Pierwszy post
                                              Ostatni post