Suzuki Swift "Evo"
-
Przód to uratowany Bilstein B16... a przed chwila własnie wrócilem z Czech i przywiozłem nowe zawieszenie tylne HP Sporting. Ciekwostką jest to ze zamówiełm je w postaci kolumny Macpersona.
-
Oj tam ciekawostką HP już dawno zrobiło McPersona na tył do Swifta, zresztą twoi czescy konkurenci przecież takie już od dwóch-trzech lat mają. Jakbym mógł, tez bym takie sobie wsadził do rajdówki
-
Przód to uratowany Bilstein
B16... a przed chwila własnie wrócilem z Czech i przywiozłem nowe zawieszenie tylne HP
Sporting. Ciekwostką jest to ze zamówiełm je w postaci kolumny Macpersona. -
Kurcze no troche ciekawostka:) bo do świstaków cieżko kupić dobry zawias w dobrej cenie... Z proflexa jeden amortyzator w formie kolumny to ok 1300 Euro
A tak z innej beczki to została mi karoseria która jest do niczego ale w niej jest klatka raczej nieruszona... może komuś przydało by sie cos na własną konstrukcje ....
-
Sam jeżdżę na HP. Przód jest McPerson ze zbiorniczkami przy amorach + sprężyny HP + unibal na górze, tył sprężyny HP (jak w serii na wahaczach) + amory HP ze zbiorniczkami na wężach. Zbiorniczki przymocowane do podłogi we wnęce przed zbiornikiem paliwa. Działa toto fantastycznie
-
A tak jeździ nowy Swift:)
http://www.youtube.com/watch?v=Viptyi6Y3Pk -
O matko ale to pięknie leci i dźwięczy xD
-
A tak jeździ nowy
Swift:)
http://www.youtube.com/watch?v=Viptyi6Y3PkMega kozak!
Co to za sekwencja?
Damian, daj więcej fotek! -
skrzynka pewnie z motocykla;) u nas jezdzi taki fiacik
silnik z R1 skrzynia z też tylko przełączanie na pneumatyce i biegi do gory bez sprzęgła redukcje musisz wcisnąć sprzęgło a wszystko zamknięte w małej czerwonej puszce na żółtych tablicachDamian pokaż fotki z pod maski mogą być bez szczegołow wiadomo że trwa wyscig zbrojen Projekt mega powodzenia w górach
-
Erde nie jest tak różowo jak wyglada... ale dam rade:)
Mam problemy z trakcja i czekam na nowy dyferencjał bo z płytkowym kompletnie nie da sie jechac. Było zle do tego stopnia ze musiałem wycofac sie z zawodów.Ale jak Swistak zacznie jeździc prosto to bede sie musiał nieżle nagimnastykowac zeby go ogarnąć:)
-
Mega kozak!
ciekawe jak jest rozwiązany wsteczny
To gdzieś jest koło salonu Suzuki, tylko pytanie którego -
O matko,strach tym jeździć do ilu toto się kręci? Składaj,składaj i jak będziesz startował gdzieś blisko to coś czuję,że się wybierze jakaś pielgrzymka :cool:
-
Erde nie jest tak
różowo jak wyglada... ale dam rade:)
Mam problemy z
trakcja i czekam na nowy dyferencjał bo z płytkowym kompletnie nie da sie jechac.
Było zle do tego stopnia ze musiałem wycofac sie z zawodów.
Ale jak Swistak
zacznie jeździc prosto to bede sie musiał nieżle nagimnastykowac zeby go ogarnąć:)Pięknie wygląda!
To co chcesz tam włożyć? Chyba nie torsena?
Chętnie bym go obejrzał na żywo... -
Witam
Powiem wprost, mega projekt, osiągi i dźwięk rodem z WRC . Pokaż więcej fotek, bo ciekawi jesteśmy, jak autko prezentuje się z każdej strony, a tą jedną to nam tylko apetytu narobiłeś . Chętnie zobaczyłbym też spód i komorę silnika, jeżeli naturalnie takowe zdjęcia posiadasz. Jeśli znalazłbyś chwilkę to opisz trochę dokładniej Swifta, bo o takich samochodach czyta się z wielką przyjemnością . Jednostka napędowa z Kawy jest całkowicie seryjna? Dużo było problemów ze SWAP-em? Wiadomo, że łapy musiałeś dorabiać praktycznie od zera, ale ciekawi mnie kwestia skrzyni, półosi, zawieszenia itp.? Jakie plany na przyszłość? Będziesz coś zmieniał w jednostce napędowej? Pytam, gdyż z tego silnika, jeśli mnie pamięć nie myli można jeszcze trochę wyciągnąć . Oczywistą oczywistością jest, że takiego diabełka na kołach coś musi zatrzymać, więc jakie hamulce zastosowałeś? Układ kierowniczy seria, czy też coś musiałeś rzeźbić? Generalnie myślę, że wszyscy chcemy dowiedzieć się, jak najwięcej o tym projekcie . Proponuję założyć też wątki na www.racingforum.pl, redlinegti i innych tego typu zagranicznych serwisach, bo coś mi się wydaje, że jest to jeden z ciekawszych polskich projektów ostatnich lat , a poza tym trzeba promować rodzimą myśl techniczną za granicami naszego pięknego kraju .
Powodzenia w dalszych pracach i sukcesów na OES-ach życzę .
Pozdrawiam
-
Chętnie bym go
obejrzał na żywo...Ty to lepiej nie,bo coś Ci się spodoba i kolejne 2 sezony będziesz dłubał zamiast śmigać ale ja to co innego
-
Dyfer bedzie oczywiście Torsen.
Jeżeli chodzi o zdjecia to nie ma sprawy,
znajde chwile to wrzucę na forum...
Silnik jest seryjny, choć jak tylko uporam sie z odpowiednim prowadzeniem to założe system zmiany biegów bez użycia sprzęgła zarówno w górę jak i w dół:)
do tego przydało by sie sprzęgło typu "lock up"... -
Dyfer bedzie
oczywiście Torsen.A z płytkową jaki był problem?
Silnik jest
seryjny, choć jak tylko uporam sie z odpowiednim prowadzeniem to założe system
zmiany biegów bez użycia sprzęgła zarówno w górę jak i w dół:)
do tego przydało by
sie sprzęgło typu "lock up"...To jakiś Sadev jest czy inne cudo?
-
szpera płytkowa działa zbyt gwałtownie
i przy takich paramatrach silnika po prostu nie da sie jechac
nawet prosto! Auto potrafi myszkować po 2[m] -
-
to slabo wkoncu czy nie slabo