Suzuki Swift "Evo"
-
Bak Użytkownik archiwalnynapisał 22 lut 2010, 18:25 ostatnio edytowany przez Bak 11 paź 2016, 21:20
Piękny
Dobra robota, gratuluję genialnego samochodu
Silnik będzie z GTi? -
dboryr Użytkownik archiwalnynapisał 22 lut 2010, 20:52 ostatnio edytowany przez dboryr 11 paź 2016, 21:20
Niestety z uwagi na brak czasu poszedłem troche na łatwizne i silnik pochodzi z ZX12R. Ale jeżeli chodzi o G13B to nie powiedziałem jeszcze ostatniego słowa:)
-
Dajmos Użytkownik archiwalnynapisał 22 lut 2010, 20:56 ostatnio edytowany przez Dajmos 11 paź 2016, 21:20
Noooo, zapowiada się dość grubooo Tym bardziej z niecierpliwością czekamy na dalsze fotki i relacje co się dzieje z autkiem
Intryguje mnie ten silniczek
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 22 lut 2010, 22:21 ostatnio edytowany przez Erde 11 paź 2016, 21:20
Niestety z uwagi na brak
czasu poszedłem troche na łatwizne i silnik pochodzi z ZX12R. Ale jeżeli chodzi o G13B to nie
powiedziałem jeszcze ostatniego słowa:)Damian, jakie zawieszenie tym razem tam wkładasz?
-
dboryr Użytkownik archiwalnynapisał 24 lut 2010, 20:18 ostatnio edytowany przez dboryr 11 paź 2016, 21:20
Przód to uratowany Bilstein B16... a przed chwila własnie wrócilem z Czech i przywiozłem nowe zawieszenie tylne HP Sporting. Ciekwostką jest to ze zamówiełm je w postaci kolumny Macpersona.
-
Toydols Użytkownik archiwalnynapisał 24 lut 2010, 22:44 ostatnio edytowany przez Toydols 11 paź 2016, 21:20
Oj tam ciekawostką HP już dawno zrobiło McPersona na tył do Swifta, zresztą twoi czescy konkurenci przecież takie już od dwóch-trzech lat mają. Jakbym mógł, tez bym takie sobie wsadził do rajdówki
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 25 lut 2010, 15:19 ostatnio edytowany przez Erde 11 paź 2016, 21:20
-
dboryr Użytkownik archiwalnynapisał 1 mar 2010, 20:54 ostatnio edytowany przez dboryr 11 paź 2016, 21:20
Kurcze no troche ciekawostka:) bo do świstaków cieżko kupić dobry zawias w dobrej cenie... Z proflexa jeden amortyzator w formie kolumny to ok 1300 Euro
A tak z innej beczki to została mi karoseria która jest do niczego ale w niej jest klatka raczej nieruszona... może komuś przydało by sie cos na własną konstrukcje ....
-
Toydols Użytkownik archiwalnynapisał 1 mar 2010, 22:14 ostatnio edytowany przez Toydols 11 paź 2016, 21:20
Sam jeżdżę na HP. Przód jest McPerson ze zbiorniczkami przy amorach + sprężyny HP + unibal na górze, tył sprężyny HP (jak w serii na wahaczach) + amory HP ze zbiorniczkami na wężach. Zbiorniczki przymocowane do podłogi we wnęce przed zbiornikiem paliwa. Działa toto fantastycznie
-
dboryr Użytkownik archiwalnynapisał 26 sie 2010, 20:02 ostatnio edytowany przez dboryr 11 paź 2016, 21:20
A tak jeździ nowy Swift:)
http://www.youtube.com/watch?v=Viptyi6Y3Pk -
dawidczaju Użytkownik archiwalnynapisał 26 sie 2010, 20:07 ostatnio edytowany przez dawidczaju 11 paź 2016, 21:20
O matko ale to pięknie leci i dźwięczy xD
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 26 sie 2010, 20:14 ostatnio edytowany przez Erde 11 paź 2016, 21:20
A tak jeździ nowy
Swift:)
http://www.youtube.com/watch?v=Viptyi6Y3PkMega kozak!
Co to za sekwencja?
Damian, daj więcej fotek! -
firemans Użytkownik archiwalnynapisał 26 sie 2010, 20:16 ostatnio edytowany przez firemans 11 paź 2016, 21:20
skrzynka pewnie z motocykla;) u nas jezdzi taki fiacik
silnik z R1 skrzynia z też tylko przełączanie na pneumatyce i biegi do gory bez sprzęgła redukcje musisz wcisnąć sprzęgło a wszystko zamknięte w małej czerwonej puszce na żółtych tablicachDamian pokaż fotki z pod maski mogą być bez szczegołow wiadomo że trwa wyscig zbrojen Projekt mega powodzenia w górach
-
dboryr Użytkownik archiwalnynapisał 26 sie 2010, 20:24 ostatnio edytowany przez dboryr 11 paź 2016, 21:20
Erde nie jest tak różowo jak wyglada... ale dam rade:)
Mam problemy z trakcja i czekam na nowy dyferencjał bo z płytkowym kompletnie nie da sie jechac. Było zle do tego stopnia ze musiałem wycofac sie z zawodów.Ale jak Swistak zacznie jeździc prosto to bede sie musiał nieżle nagimnastykowac zeby go ogarnąć:)
-
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 26 sie 2010, 20:25 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 21:20
Mega kozak!
ciekawe jak jest rozwiązany wsteczny
To gdzieś jest koło salonu Suzuki, tylko pytanie którego -
Dajmos Użytkownik archiwalnynapisał 26 sie 2010, 20:32 ostatnio edytowany przez Dajmos 11 paź 2016, 21:20
O matko,strach tym jeździć do ilu toto się kręci? Składaj,składaj i jak będziesz startował gdzieś blisko to coś czuję,że się wybierze jakaś pielgrzymka :cool:
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 26 sie 2010, 20:32 ostatnio edytowany przez Erde 11 paź 2016, 21:20
Erde nie jest tak
różowo jak wyglada... ale dam rade:)
Mam problemy z
trakcja i czekam na nowy dyferencjał bo z płytkowym kompletnie nie da sie jechac.
Było zle do tego stopnia ze musiałem wycofac sie z zawodów.
Ale jak Swistak
zacznie jeździc prosto to bede sie musiał nieżle nagimnastykowac zeby go ogarnąć:)Pięknie wygląda!
To co chcesz tam włożyć? Chyba nie torsena?
Chętnie bym go obejrzał na żywo... -
Krissgti Użytkownik archiwalnynapisał 26 sie 2010, 20:35 ostatnio edytowany przez Krissgti 11 paź 2016, 21:20
Witam
Powiem wprost, mega projekt, osiągi i dźwięk rodem z WRC . Pokaż więcej fotek, bo ciekawi jesteśmy, jak autko prezentuje się z każdej strony, a tą jedną to nam tylko apetytu narobiłeś . Chętnie zobaczyłbym też spód i komorę silnika, jeżeli naturalnie takowe zdjęcia posiadasz. Jeśli znalazłbyś chwilkę to opisz trochę dokładniej Swifta, bo o takich samochodach czyta się z wielką przyjemnością . Jednostka napędowa z Kawy jest całkowicie seryjna? Dużo było problemów ze SWAP-em? Wiadomo, że łapy musiałeś dorabiać praktycznie od zera, ale ciekawi mnie kwestia skrzyni, półosi, zawieszenia itp.? Jakie plany na przyszłość? Będziesz coś zmieniał w jednostce napędowej? Pytam, gdyż z tego silnika, jeśli mnie pamięć nie myli można jeszcze trochę wyciągnąć . Oczywistą oczywistością jest, że takiego diabełka na kołach coś musi zatrzymać, więc jakie hamulce zastosowałeś? Układ kierowniczy seria, czy też coś musiałeś rzeźbić? Generalnie myślę, że wszyscy chcemy dowiedzieć się, jak najwięcej o tym projekcie . Proponuję założyć też wątki na www.racingforum.pl, redlinegti i innych tego typu zagranicznych serwisach, bo coś mi się wydaje, że jest to jeden z ciekawszych polskich projektów ostatnich lat , a poza tym trzeba promować rodzimą myśl techniczną za granicami naszego pięknego kraju .
Powodzenia w dalszych pracach i sukcesów na OES-ach życzę .
Pozdrawiam
-
Dajmos Użytkownik archiwalnynapisał 26 sie 2010, 20:37 ostatnio edytowany przez Dajmos 11 paź 2016, 21:20
Chętnie bym go
obejrzał na żywo...Ty to lepiej nie,bo coś Ci się spodoba i kolejne 2 sezony będziesz dłubał zamiast śmigać ale ja to co innego
-
dboryr Użytkownik archiwalnynapisał 26 sie 2010, 20:52 ostatnio edytowany przez dboryr 11 paź 2016, 21:20
Dyfer bedzie oczywiście Torsen.
Jeżeli chodzi o zdjecia to nie ma sprawy,
znajde chwile to wrzucę na forum...
Silnik jest seryjny, choć jak tylko uporam sie z odpowiednim prowadzeniem to założe system zmiany biegów bez użycia sprzęgła zarówno w górę jak i w dół:)
do tego przydało by sie sprzęgło typu "lock up"...