Prośba o wycenę - VW Polo
-
Teść myśli o
sprzedaży go za 8 tyś...przejrzyj allegro i itp. portale, zobacz czy ta cena jest osiągalna i będziesz znać odpowiedź
-
przejrzyj allegro i
itp. portale, zobacz czy ta cena jest osiągalna i będziesz znać odpowiedźCeny są różne, od 5900 do 12 czy 13tyś złotych. Nie mam ciśnienia na zakup kolejnego auta. Wady i zalety jego wypisałem powyżej. Pytani tylko czy warto brać ten konkretny egzemplarz za tę cenę?
-
Ceny są różne, od
5900 do 12 czy 13tyś złotych. Nie mam ciśnienia na zakup kolejnego auta. Wady i
zalety jego wypisałem powyżej. Pytani tylko czy warto brać ten konkretny egzemplarz
za tę cenę?jak znasz auto i kwotę jaką możesz dać to czemu nie.
Pytanie czy pogodzisz się z jego wadami, o których sam już napisałeś -
jak znasz auto i
kwotę jaką możesz dać to czemu nie.
Pytanie czy
pogodzisz się z jego wadami, o których sam już napisałeśDokładnie - jakiś pechowy egzemplarz, albo legendy o niezawodności VAG-ów można włożyć między bajki
Jeśli ta naprawa głowicy rozwiązuje problem na przyszłość, to mamy do czynienia z bezwypadkowym, niepordzewiałym i nie zjeżdżonym autem
-
Dokładnie - jakiś
pechowy egzemplarz, albo legendy o niezawodności VAG-ów można włożyć między bajki
http://vwszrot.pl/ -
Bardziej mi chodziło o takie prostsze wersje z końcówki lat 90-tych i do około 2003 roku
Te nowsze auta z turbodieslami, to chyba wszystkie awaryjne
Nieważne czy to Vectra, Passat czy inne Mondeo
-
Te nowsze auta z turbodieslami, to chyba wszystkie awaryjne
Tak, no i nie tylko diesle. Wujek już dwa razy wymieniał łańcuch rozrządu w Golfie TSI.
Także teraz to loteria i raczej nie ma co zawracać uwagi na markę tylko szukać i czytać opinie użytkowników. -
Wujek już dwa razy wymieniał łańcuch rozrządu w Golfie TSI.
Tak przy okazji zapytam: zrywał się czy profilaktycznie? A jeśli się zrywał - co szlag trafił razem z łańcuchem?
-
Tak przy okazji zapytam: zrywał się czy profilaktycznie?
Łańcuchy w tych silnikach sie rozciągają. Do tego problemy mieli z zaworkiem zwrotnym w obudowie filtra oleju.
VW dość długo "ukrywał" ten problem (pracowałem do 2008r. w ASO i informacja już wtedy była w serwisach) a jakoś trzy lata później dopiero, niemiecki AutoBild opisał całą sprawę i teraz wymieniają to na zasadzie "dobrej woli" i przejmują część kosztów.
Wujek płacił coś koło 800 euro za części, oczywiście razy dwa
Przebieg ok. 85tyś km. -
Wujek płacił coś
koło 800 euro za części, oczywiście razy dwa
Przebieg ok. 85tyś
km.masakra