Polo 6n2 by Jaco
-
Załóż sobie termometr z wyświetlaniem na radiu przez RDS.
-
@drzonca a skąd takie coś wziąć ?
ŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁomatko http://allegro.pl/termometr-z-transmiterem-fm-do-rds-bi-automotive-i5759553288.html
-
Ale cena. Ja swój dopadłem kiedyś na niemieckim eBay, nie był drogi. Zaleta to brak ingerencji w wystrój wnętrza.
-
To już wolę ingerencję 😄
Zwłaszcza że lubię grzebać jak dziś. Zimno trochę w garażu ale cóż.
Już wcześniej przerobiłem sobie zasilanie zapalniczki aby nie było stałego 12V. Tylko po przekręceniu kluczyka.
Teraz mam tam pod panelem sterowania rozdzielacz gniazda zapalniczki i dwa podłączone urządzenia . Kamerka i zestaw głośnomówiący.
Oczywiście zrobiłem sobie dodatkowy włącznik tych urządzeń na wypadek gdyby auto poszło do warsztatu i trzeba było włączać zapłon itp.Dziś odłączyłem zasilanie termometru i podłączyłem też aby po przekręceniu kluczyka wskazywał temperaturę ale wyeliminowałem dodatkowy włącznik.
-
Kupiłem. Jak przyjdzie i zamontuję pochwalę się 😛
-
No i dobrze zrobiłeś. Te wyświetlacze, jak na Twoim termometrze ze zdjęcia, "lubią" się wylewać. Ja miałem przez parę lat podobny zegarek - w końcu padł, wyświetlacz zrobił się w połowie czarny. A ktoś na forum kiedyś pisał, że z zegarka wyciekło "coś" na deskę i ją zniszczyło.
Na Twoim miejscu kupiłbym jednak termometr z dwiema czujkami. Wtedy jedną dałbyś mierzyłbyś temperaturę zewnętrzną, a drugą - w kabinie, albo jak u Miecha - temperaturę silnika. -
Bardziej zależy mi na zewnętrznej .
-
Dziś już otrzymałem przesyłkę. Idę montować .
Ale gorący ten laptop 😄
-
No a tak wygląda po zamontowaniu :
Muszę jakąś ramkę wymyślić ?
-
Ja bym przyciął jakąś ramkę. Lubię, jak coś jest do końca zrobione. ;-)
-
@leo pisałem o tym między zdjęciami 😄
-
-
Prezent od żony 😀
-
-
Po wymianie oleju kapało spod korka oleju i trzeba było nowy zakupić i zamontować. Wymieniłem też symering wybieraka skrzyni biegów.
-
-
Owszem była ale już zmęczona życiem . Nowy korek 8zł więc to nie majątek.
-
Jaco, ale to normalne, że przy każdej wymianie oleju wymienia się tę uszczelkę. Kupuje się olej, filtr i miedzianą uszczelkę (za 1-2 zł, tylko trzeba znać jej wymiar). Tak zawsze robiłem wymieniając olej w seacie siostry (silnik VW). Korek zostawał ten sam.
W silniku Renault jest tak samo, z tym, że oryginalna uszczelka jest stalowa i ma gumowy pierścień w środku. -
leo na tyle samochodów jakie miałem ten pierwszy z takim problemem. Ale już po problemie bo dziś sprawdzałem i sucho pod samochodem.
-
A nowy korek zakręciłeś z podkładką czy bez?