Kupiłem swifta.. kilka pytań
-
- Muszę wymienić
prawy reflektor, czy od np starszych wersji będzie pasował?
nie
- Gdzie jest jakiś
sterownik od klimy? nie załącza się nawet dioda na przycisku
chyba chodzi Ci o przekaźnik ?
- Ile kosztował
nowy swift z roku 1997 a ile wersja z 1999? Tak mniej więcej - później napisze ocb
kiedyś wklejałem link do 99 1.3 GLX 5D, nowy coś ponad 30 tysi ...
Zadał bym parę
innych pytań ale nie chcę zostać objechany za lenistwo na forumpowinieneś i tak zostać zjechany bo było na forum o tym wszystkim, o co zapytałeś
Po przesiadce z
Ibizy 1.4 znów towarzyszy mi radocha podczas jazdy
Pozdrawiamto dobrze
- Muszę wymienić
-
- tylko z wersji mk4/mk5
3)z roku 1999r nówka z salonu 36tys zł.
pozdro
- tylko z wersji mk4/mk5
-
Tak przekaźnik.
Dzięki za zainteresowanie, o cenę zapytałem z tego względu że kosztował niecałe 15tys jako nówka gdyż stał 2 lata na wystawie w salonie a nabywczyni była pracownikiem tego salonu, ma dzięki temu kilka pierdółek z którymi się nie spotkałem przeglądając różne oferty sprzedaży Swiftów
-
Od przełącznika idzie kabel który łączy się z wiązką idącą z chłodniczki kabinowej przy nagrzewnicy, i dalej idzie w kierunku słupka po stronie pasażera, gdzie łączy się z wiązka główna auta. Na tej drodze nie pamiętam żadnego przekaźnika. Znajdować się on może w puszce z bezpiecznikami pod maską koło akumulatora i tam bym sprawdził najpierw.
-
ma dzięki temu kilka pierdółek z którymi się nie spotkałem przeglądając
różne oferty sprzedaży Swiftównp. ?
Znajdować się on może w
puszce z bezpiecznikami pod maską koło akumulatora i tam bym sprawdził najpierw.też mi się tak wydaje, najlepiej zapytać Sholka - on przerobił to od A do Z.
-
np fabryczny podłokietnik, skórzana gałka zmiany biegów, lotka, nakładki na progi no i było lepsze audio ale zdemontowane zostało
-
np fabryczny
podłokietnik, skórzana gałka zmiany biegów, lotka, nakładki na progi no i było
lepsze audio ale zdemontowane zostałowszystko do dokupienia jednym słowem, czyli żadna hiper mega rewelacja, już myślałem, że napiszesz elektryczny szyberdach, albo coś podobnego
-
Tak czy inaczej wrzucaj foty w odpowiednim kąciku
-
jak tylko doprowadze go do czystości to wrzucę
na początku musiałem przez pajęczyny się przebijać by wsiąść na tyłbezpieczniki od klimy są oki, w wolnej chwili sprawdzę ciągłość przewodów
-
3)z roku 1999r
nówka z salonu 36tys zł.
pozdro
Ale nie był to jeszcze 1,3 GLX 16V, bo te weszły w 2001. Wtedy zapłaciłem za takiego 5d 35600zł z oponami zimowymi, radiem, alarmem, chlapaczami, nakładkami na progi, dywanikami welurowymi i plastikowo-gumowatym antypoślizgowym dywanikiem bagażnika. Wszystko to dokupowałem osobno i złożyło się na kwotę którą podałem. Bez tego kosztował chyba 33900. Nie wykluczone że te wcześniejsze z 99-go ze słabszymi silnikami mogły być droższe. -
2001 GLS 1.0 alarm, centralny, el szyby, lusterka, spryskiwacze reflektorów i takie tam 36tys
-
pod deską rozdzielczą przy słupku znalazłem luźny kabel, po dotknięciu go do masy dioda w włączniku klimy zaświeciła.. teraz pytanie jak mogę zweryfikować że klima działa w momencie gdy nie jest nabita..
-
teraz pytanie jak mogę zweryfikować że klima działa w
momencie gdy nie jest nabita..bez nabicia bym nie próbował ...
-
co myślicie na ten temat?
-
Też mam podobną dziurę w lewym mocowaniu...
Na razie jeździ
-
dopóki nie pękło pojedź gdzieś do jakiegoś spawacza i niech Ci to mocowanie wzmocni.
-
a co myślicie o zabezpieczeniu tego od środka środkiem do konserwacji profili wewnętrznych zanim to zaspawam?
-
Jak wiedzę to jest lewa strona weź sobie teraz prawa zobacz bo przeważnie prawa gorzej wygląda strona.
Dokładnie posprawdzaj sobie to bo ten element bo z tym nie ma żartów. -
z prawej odziwo lepiej to znaczy dziura mniejsza
-
dopóki jeszcze trzyma zbierzność itp dospawać płaty blachy, wzmocnić to i śmigać dalej