turbina w 1.0
-
szczudel87 Użytkownik archiwalnynapisał 27 kwi 2011, 18:56 ostatnio edytowany przez szczudel87 11 paź 2016, 23:58
Witam chcialem zapytac czy ktokolwiek mial stycznosc z silnikiem 1.0 turbo, poniewaz czytalem ze byly takie silniki. Jezeli tak to czy jest duzy problem z wsadzeniem takiej turbiny do zwyklej "litrowki"?
-
Dajmos Użytkownik archiwalnynapisał 27 kwi 2011, 19:17 ostatnio edytowany przez Dajmos 11 paź 2016, 23:58
Problem jest raczej większy z opłacalnością... kolega killof miał taki kit ale z tego co pamiętam to tam była turbina do regeneracji,czyli poza ceną kitu masz na dzień dobry tysiaka za regeneracje... lepsze efekty będziesz miał jak zrobisz swapa na 1.3DOHC za taką samą albo i mniejszą kasę
-
szczudel87 Użytkownik archiwalnynapisał 27 kwi 2011, 19:39 ostatnio edytowany przez szczudel87 11 paź 2016, 23:58
Wlasnie widze ze wiekszosc robi przekladke na 1.3, tez o tym myslalem i z tego co piszecie jest to bardziej oplacalne cenowo. Ale taka turbinka w 1.0 to byloby cos nietuzinkowego wydaje mi sie ze najwiekszym problemem byloby znalezienie takiej turbiny.
-
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 27 kwi 2011, 20:31 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 23:58
Ale taka turbinka w 1.0 to byloby cos nietuzinkowego
wydaje mi sie ze najwiekszym problemem byloby znalezienie takiej turbiny.GT15 i do przodu, turbina to najmniejsze zło, chyba że kupujesz używkę, no to wtedy gorzej jazda zaczyna się przy skleceniu tego z głową i rzeźbie + strojeniu
W sumie wkładając G13B też nie wiesz ile ten silnik pojeździ, ale lepsze 101KM, niż wysilone 92 ( bo tyle miał Kiloff ) -
Dajmos Użytkownik archiwalnynapisał 27 kwi 2011, 20:37 ostatnio edytowany przez Dajmos 11 paź 2016, 23:58
GT15 i do przodu,
turbina to najmniejsze zło, chyba że kupujesz używkę, no to wtedy gorzej jazda
zaczyna się przy skleceniu tego z głową i rzeźbie + strojeniu
W sumie wkładając
G13B też nie wiesz ile ten silnik pojeździ, ale lepsze 101KM, niż wysilone 92 (
bo tyle miał Kiloff )Seryjnie miał coś ok 70kucy? No i pytanie ile taki wysilony G10A polata...
-
sebas_g Użytkownik archiwalnynapisał 27 kwi 2011, 20:39 ostatnio edytowany przez sebas_g 11 paź 2016, 23:58
a zapomnieliście o kędziorze który miał kompresor w litrze o takiej mocy że aż fotel pasażera złamało?
-
Dajmos Użytkownik archiwalnynapisał 27 kwi 2011, 20:41 ostatnio edytowany przez Dajmos 11 paź 2016, 23:58
coś ala yeti? Albo za krótko na forum jestem
-
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 27 kwi 2011, 20:45 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 23:58
Seryjnie miał coś
ok 70kucy? No i pytanie ile taki wysilony G10A polata...73, potem 82 po modzie
a zapomnieliście o
kędziorze który miał kompresor w litrze o takiej mocy że aż fotel pasażera złamało?którego nikt nie widział ?
-
Xsystoff Użytkownik archiwalnynapisał 28 kwi 2011, 12:14 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 paź 2016, 23:58
U nas jezdzi w KJSach Chevy Sprint 1.0T juz od lat, najpierw mialo 1.0T, pozniej 1.3 z GTi i od tego roku znowu 1.0T. Nie ma do tego czesci, jak sie podkreci to jest bardzo awaryjne, a do tego przy GTi slabe, mnoznik w sporcie x1.7 za doladowanie powoduje, ze jezdzi sie z autami jak Astra GSi itp wiec bez szans. Ostatnio Przemek swoim GTi chyba byl szybszy na Rallysprincie od 1.0T mimo ze kierowca jezdzi od lat. Jako ciekawostka czemu nie, ale jak sie chce palowac to GTi milion razy sensowniejsze;)
-
sholek Użytkownik archiwalnynapisał 28 kwi 2011, 12:39 ostatnio edytowany przez sholek 11 paź 2016, 23:58
2/10