[mk3 1.0] Problemy ze skrzynią
-
Było już wałkowane...
wymienić olej nie zaszkodzi ale po mojemu o ile to nie synchro to bankowo tuleje na popychaczu od drążka (g.niane plastiki szybko sie wycierają i łapią luzy).
Btw. czy ktoś słyszał żeby była na to jakaś akcja serwisowa? Bo w warsztacie mi powiedzieli, że coś takiego było... tylko kiedy i na jakie modele ?
-
w moim 1.0 mam takie same objawy Myslalem ze to cos ze sprzeglem,bo pedal ma troche luzu
-
Hmmm a można gdzieś dokupić/dorobić takie tuleje? Ile mogą kosztować i czy wymiana jest skomplikowana?
I przede wszystkim - czy warto wymieniać olej, jeżeli później trzeba będzie wymienić te tulejki? W sensie - czy można go spuścić w razie czego i wlać z powrotem? -
Tuleje tylko w ASO - kpl. ok 220pln.
Ja pomierzyłem sobie syfmiarką i kumpel ma mi dotoczyć z teflonu ale puki co sam to jakoś połatałem (niech żyje druciarstwo!). Co do wymiany to banał o ile lubisz sie tarzać po ziemi.Olej i tak wymień bo pewnie tam żel już jest a nie olej. Sprawdz w instrukcji co ile sie powinno wymieniać...
-
Byłem u mechanika, stwierdził ubytek ok. 1l oleju i uzupełnił. Skrzynia chodzi nieco lepiej ale nadal coś w niej "haczy".
220 to nawet niedrogo gdybym miał pewność, że to pomoże. Chętnie bym się nawet potarzał po ziemi ale nie bardzo mam warunki (parking pod blokiem)...
-
Ja muszę natychmiastowo coś ze swoją zrobić.... wymieniłem świeżo olej na tego zachwalanego TAF-X i jest gorzej niż było na byle badziewiu co był wcześniej zalany
1,2,5 i wsteczny haczą i ciężko wchodzą, jak sie silnik rozgrzeje to jest ok.Na zimnym pomaga modulowane sprzęgłem i w pewnym położeniu wchodzi lepiej niż "but_w_podłodze"
Może mi ktoś powie czy to przypadkiem nie jest wczesna oznaka końca sprzęgła ?
-
Ja muszę
natychmiastowo coś ze swoją zrobić.... wymieniłem świeżo olej na tego zachwalanego
TAF-X i jest gorzej niż było na byle badziewiu co był wcześniej zalany
1,2,5 i wsteczny
haczą i ciężko wchodzą, jak sie silnik rozgrzeje to jest ok.
Na zimnym pomaga
modulowane sprzęgłem i w pewnym położeniu wchodzi lepiej niż "but_w_podłodze"
Może mi ktoś powie
czy to przypadkiem nie jest wczesna oznaka końca sprzęgła ?No może właśnie początek końca sprzęgła zbiegł się nieszczęśliwie z wymianą oleju w skrzynce - masz odpowiedni poziom oleju w niej?
-
Witam, zeby nie zakladac nowego tematu spytam tutaj. Ostatnio wymienialem w moim swifcie 1.0 lozysko z przodu i musialem wyjac półoś i wylecialo sporo oleju ze skrzyni bo nie przypuszczalem takiej mozliwosci. I mam pytanko jaki olej bedzie dobry, pomijajac ten taf-x poniewaz nie jezdze tym autem 'wyczynowo' i szkoda mi troche keszu Jeszcze jedno pytanko czy do skrzyni 1.0 wchodzi tyle samo oleju co do tej od gti? czyli 2,3 ?
-
Witam, zeby nie
zakladac nowego tematu spytam tutaj. Ostatnio wymienialem w moim swifcie 1.0 lozysko
z przodu i musialem wyjac półoś i wylecialo sporo oleju ze skrzyni bo nie
przypuszczalem takiej mozliwosci. I mam pytanko jaki olej bedzie dobry, pomijajac
ten taf-x poniewaz nie jezdze tym autem 'wyczynowo' i szkoda mi troche keszu
Jeszcze jedno pytanko czy do skrzyni 1.0 wchodzi tyle samo oleju co do tej od gti?
czyli 2,3 ?Olej firmy comma. Jest tańszy, a niczym się nie różni od castrola
Tak wchodzi tyle samo oleju. -
Ja kupiłem ponad trzy lata temu olej Norauto syntetyk 75W90 w cenie 49,99 zł za dwa litry i na razie nie narzekam - nic nie zgrzyta, skrzynia nie hałasuje, synchronizatorów nie zmieliło, biegi wchodzą ładnie nawet w największe mrozy
-
ja mam dokladnie taki za 60zl masz 3 litry, a to bardzo dobry olej angielskiej frimy
-
Polskie K2 75W-90 pełny syntetyk jest tani.
-
Polskie K2 75W-90
pełny syntetyk jest tani.Wlałeś do skrzyni i jest ok?
-
Tak, wlałem to, bo budżet był cienki. Czy z moją skrzynią ok - no nie Mam problem z dwójką, ale to inna para kaloszy...
-
Shell 80w-90. Wychodzi coś ok 30 paru zł za litr, ale warto. Nota bene używam go również do cardana w motocyklu
-
Shell 80w-90.
Wychodzi coś ok 30 paru zł za litr, ale warto. Nota bene używam go również do
cardana w motocykluW manualu podają 75W-90 dla GTI. Nie wiem, jak w litrówce...
-
W manualu podają
75W-90 dla GTI. Nie wiem, jak w litrówce...Taki sam olej