http://www.moto-market.pl/autoszlif-olszewski
Wiesz coś o tym miejscu lub ktoś inny?
Polecano mi to jeśli chodzi o Wawę, może ktoś zna?
http://www.moto-market.pl/autoszlif-olszewski
Wiesz coś o tym miejscu lub ktoś inny?
Polecano mi to jeśli chodzi o Wawę, może ktoś zna?
Witam!
Zastanawiam się nad
takim ustrojstwem do swojego mk3 1.3 8V
rozpórka
przód
Warte to coś jest?
Gościu pisze w opisie aukcji, że ta rozpórka podejdzie do każdej wersji silnikowej -
na zdjęciu jest przymierzona do litrówki, więc i do 8V powinna podejść?
Są też tylne w tej
samej firmie -
rozpórka
tylna
Gdybym zakładał, to
wolałbym dołożyć 10 zł jak jest w opisie aukcji, żeby mi to pomalowali na czarno
Co o tych
rozpórkach sądzicie?
Pytasz o rozpórkę w ogóle, czy o tę konkretną? Rozpórka jak rozpórka - jeśli pasuj, to ok. Natomiast korzyści w prowadzeniu auta... to trzeba poczuć. Różnica jest bardzo duża.
Witam,
zdiagnozowano
stukające zaciski. Tłuką się dziady na nierównościach i podczas gwałtowniejszego
przyspieszania. W IC nie ma prowadnic do mojego modelu (1.3 68KM 1998), w ASO
dowiedziałem się, że jedna jest wymienna (130zł), natomiast druga jest niewymienna.
Co zatem pozostaje mi począć z tym fantem? Wydaje mi się, że ciężko będzie dostać
używany zacisk w dobrym stanie, a kupno w ASO odpada (1,5 tys.). Czy istnieje jakiś
sposób na regeneracje tych prowadnic?
Dzięki za pomoc
Witam.
Mam to samo w GTI. Kupiłem w IC nowe prowadnice (Quick Brake) z myślą o przodzie, ale badziewie nie pasuje. Pasują do tyłu, ale wcale nie mają mniejszych luzów. Także mocno dziwna sprawa...
Mam takie pytanko około tematu - czemu robisz głowicę na Krasnobrodzkiej? Masz tam kogoś znajomego, poleconego? Dużo negatywnych opinii słyszałem, że jest to typowa masówka na ilość i na długo to nie starcza...
Witam.
Znowu mam problem z
moim gratem. Dziś jak gdyby nigdy nic zaczęła ginąć dwójka. Przy redukcji od górnych
biegów dwójki nie da się znaleźć, na siłę też nie chce wejść. Muszę odbić na luz i
ponowna próba kończy się sukcesem. Na postoju wszystko ok.
Co nawala?
Podmieniłem poduszkę i inną, utwardzoną klejem i niestety problem nie zniknął. Czy da się wywróżyć w w/w objawów co nawala w skrzyni?
Shell 80w-90.
Wychodzi coś ok 30 paru zł za litr, ale warto. Nota bene używam go również do
cardana w motocyklu
W manualu podają 75W-90 dla GTI. Nie wiem, jak w litrówce...
Tak, wlałem to, bo budżet był cienki. Czy z moją skrzynią ok - no nie Mam problem z dwójką, ale to inna para kaloszy...
Rozumiem, że nie działa Ci tryb przerywany? rozbierz/roznituj silniczek i jest tam taka płytka, która się kręci (robiłem to w astrze I). Czasem tam się wypalają dziurki przy stykach, wyczyściłem chyba i było ok.
Polskie K2 75W-90 pełny syntetyk jest tani.
Witam mam problem
ze Swiftem 1.3 '97 rok
Problem polega na
tym że w czasie jazdy zapala się kontrolka "Check Engine" czasami przy ruszaniu przy
niskich obrotach ~1,5tyś obr/min ,ale w większości przy większym dodaniu gazu zapala
się od 2,5tyś obr i pali się aż puszczę gaz przy zmianie biegu ,i znów zapala się na
następnym biegu przy tych 2,5tyś obr,występuje to na benzynie i na LPG ,próbowałem
sczytać kody błędów ,ale mój swifciak ma już wtyczke diagnostyczną pod kierownicą ,a
w kostce w komorze silnika nie mam kabla czerwonego ,tylko czerwono-fioletowy i
zwierałem go z żółto-fioletowym ,i po przekręceniu kluczyka check sie zapala ,a po
chwili zaczyna szybko mrugać i niewiem czy tak wygląda te wybłyskiwanie błędów ?
aa zapomniałem
dodać ,że silnik chodzi NORMALNIE ,niema żadnego spadku mocy gdy zapali się "check"
Bardzo Serdecznie
Proszę O Pomoc
Pachnie trochę TPS'em, no ale to takim tam strzał...