Ostatnio weszły 32 litry :8 Ale przejechałem na nich 450 km więc spalanie w normie...
Zastanawiam się tylko, czy to wina zaworu u mnie w butli, czy w wężu na stacji?
mike987
@mike987
Najnowszy post utworzony przez mike987
-
RE: Dziwna pojemność zbiornika gazu...
-
Dziwna pojemność zbiornika gazu...
Chciałbym opisać swoją dziwną przygodę z tankowaniem.
Rzecz wydarzyła się na Statoilu, tankowałem jak zawsze do pełna i zdziwiła mnie wysoka cena na paragonie (pomimo, że gaz staniał :)). Okazało się, że do zbiornika weszło 28,45 l, podczas gdy zazwyczaj wchodzą średnio 22 l. Pojemność butli 33 l, dopuszczalne napełnienie 26,4 l.
Czy ktoś potrafi to wyjaśnić? Wykluczam oszustwo pracowników stacji, tankuję tam zawsze i jeszcze nigdy coś takiego się nie zdarzyło. -
RE: Wariuje temperatura, dlaczego ??
W końcu po to jest to forum - żeby sobie pomagać
Zaglądałbym tu częściej ale niestety, czas mi nie pozwala... -
RE: Swift 1996 1.3 GLXC problem z gazem i nie tylko
Ja miałem podobny problem tej zimy. Pomogła wizyta w warsztacie (wymiana filtra, czyszczenie parownika i regulacja).
-
RE: Wariuje temperatura, dlaczego ??
Problemem u mnie okazały się nieszczelne przewody układu chłodzącego. Spróchniały ze starości i przepuszczały płyn aż pewnego dnia jeden pękł zalewając mi całą komorę silnika i paląc przełącznik od świateł
Po wymianie przewodów i zalaniu nowym płynem wszystko wróciło do normy, temperatura jest stabilna i nie przekracza 1/2 skali. -
RE: [mk3 1.0] Problemy ze skrzynią
Byłem u mechanika, stwierdził ubytek ok. 1l oleju i uzupełnił. Skrzynia chodzi nieco lepiej ale nadal coś w niej "haczy".
220 to nawet niedrogo gdybym miał pewność, że to pomoże. Chętnie bym się nawet potarzał po ziemi ale nie bardzo mam warunki (parking pod blokiem)...
-
RE: Raczka od ciegna maski
A głęboko trzeba sięgać od dołu? Obawiam się że trzeba mieć kanał bo na lewarku może być ciężko, i w dodatku kładzenie się na śniegu pod blokiem do przyjemności nie należy...
@przemo90lodz - sęk w tym, że u mnie linka nawet nie drgnie... to właśnie było przyczyną urwania klamki, bo próbowałem na siłę. Chyba zaczepiła się o coś lub zaklinowała, zamarznięcie raczej wykluczam.
Jeszcze padł mi akumulator czuję że czeka mnie w najbliższym czasie podróżowanie MZK...
EDIT::
Udało mi się otworzyć maskę
Rozwiązanie jest banalnie proste i nie trzeba kanału ani nawet lewarka. Wystarczy klęknąć z przodu przed Swiftem i wsadzić rękę w dziurę w zderzaku, w miejscu pod tablicą rejestracyjną, i mamy piękny dostęp do linki. Pociągamy i klapa podskakuje do góryAnyway, dzięki za pomoc!
-
RE: [mk3 1.0] Problemy ze skrzynią
Hmmm a można gdzieś dokupić/dorobić takie tuleje? Ile mogą kosztować i czy wymiana jest skomplikowana?
I przede wszystkim - czy warto wymieniać olej, jeżeli później trzeba będzie wymienić te tulejki? W sensie - czy można go spuścić w razie czego i wlać z powrotem? -
RE: Raczka od ciegna maski
Witam, ja mam podobny problem, linka mi się zablokowała i za mocno pociągnąłem za tę rączkę. Rączka rozpadła mi się na części i w dodatku nie mam możliwości otwarcia maski...
To powoli przestaje być zabawne bo wkrótce muszę uzupełnić płyn chłodniczy i wymienić filtr gazu... Czy jest jakiś sposób otwarcia maski bez użycia tej klamki, jak odkręcenie zamka od wewnątrz na kanale?
Zastanawiam się też, czy wstrzyknięcie WD40 do wężyka linki coś pomoże... -
RE: Wariuje temperatura, dlaczego ??
U mnie też strasznie słabo dmuchawa grzeje. Więc na razie spróbuję go odpowietrzyć i uzupełnię płyn chłodniczy, jak tylko uporam się z nieotwierającą się klapą
A czy są jakieś sposoby na przeczyszczenie instalacji chłodniczej, np przepłukanie jakimś środkiem?